Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Sherlock

kiewiet

Recommended Posts

downloadol.jpg

s8v_pmZQNlM

Sherlock is een Britse televisieserie, gecreëerd door Steven Moffat en Mark Gatiss. De hoofdrollen worden gespeeld door Benedict Cumberbatch als Sherlock Holmes en Martin Freeman in de rol van Doctor John Watson, met Rupert Graves als Inspector Lestrade en Una Stubbs als Mrs Hudson. Op zondag 25 juli 2010 presenteerde BBC One-televisie de eerste aflevering van deze nieuwe Sherlock Holmes-reeks op basis van de verhalen van de nog altijd beroemde arts en historicus, Sir Arthur Conan Doyle (1859-1930). Het eerste seizoen bestond uit drie afleveringen. Ook is er op de dvd die in Groot-Brittannië op 30 augustus 2010 werd uitgebracht een niet-uitgezonden pilot aflevering te zien. Deze aflevering is een andere versie van de eerste aflevering, 'A Study In Pink'. Het tweede seizoen startte op 1 januari 2012 op BBC One. De titels zijn: A Scandal in Belgravia (gebaseerd op het verhaal 'A Scandal in Bohemia'), The Hounds of Baskerville (gebaseerd op het boek The Hound of the Baskervilles) en The Reichenbach Fall (gebaseerd op het verhaal 'The Final Problem').

Tering vette serie. Het zijn lange afleveringen van anderhalf uur, er zijn nu in totaal 6 afleveringen verdeeld over 2 seizoenen.

Een nieuw seizoen zal waarschijnlijk dit jaar komen.

Ik raad iedereen aan om dit te checken:)

• Replies 93
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

downloadol.jpg

s8v_pmZQNlM

Sherlock is een Britse televisieserie, gecreëerd door Steven Moffat en Mark Gatiss. De hoofdrollen worden gespeeld door Benedict Cumberbatch als Sherlock Holmes en Martin Freeman in de rol van Doctor John Watson, met Rupert Graves als Inspector Lestrade en Una Stubbs als Mrs Hudson. Op zondag 25 juli 2010 presenteerde BBC One-televisie de eerste aflevering van deze nieuwe Sherlock Holmes-reeks op basis van de verhalen van de nog altijd beroemde arts en historicus, Sir Arthur Conan Doyle (1859-1930). Het eerste seizoen bestond uit drie afleveringen. Ook is er op de dvd die in Groot-Brittannië op 30 augustus 2010 werd uitgebracht een niet-uitgezonden pilot aflevering te zien. Deze aflevering is een andere versie van de eerste aflevering, 'A Study In Pink'. Het tweede seizoen startte op 1 januari 2012 op BBC One. De titels zijn: A Scandal in Belgravia (gebaseerd op het verhaal 'A Scandal in Bohemia'), The Hounds of Baskerville (gebaseerd op het boek The Hound of the Baskervilles) en The Reichenbach Fall (gebaseerd op het verhaal 'The Final Problem').

Tering vette serie. Het zijn lange afleveringen van anderhalf uur, er zijn nu in totaal 6 afleveringen verdeeld over 2 seizoenen.

Een nieuw seizoen zal waarschijnlijk dit jaar komen.

Ik raad iedereen aan om dit te checken:)

Een tijdje geleden heb ik de 2 seizoenen op dvd gekocht en seizoen 1 ben ik al weer in no-time doorheen. Ondanks dat ik ongeveer wel wist wat er zou komen, werd ik weer gigantisch benieuwd bij de cliffhanger aan het eind van aflevering 3.

Niet te vergelijken, maar dit is na Carnivàle toch wel één van de beste series die ik heb gezien.

Moriarty (hoewel die in seizoen 2 pas echt los komt) moet toch wel één van de meest interessante en angstaanjagende 'villains' zijn die ik ken. Onder andere door die kleine 'woede-uitbarstingen' en deze scène. 'I will burn the heart out of you'.

XQIa7wT48AU

Alleen al om z'n ringtone een ultieme held :-D Maar heerlijke lijnen ook. "And honey, you should see me in a crown". Sommige afleveringen al zeker vijf keer gezien gewoon omdat ik iedereen in m'n omgeving verontrustend sterk aanraad om het te kijken en ik meestal nog wel meezie ook.

Edited by Hansje

Oke jongens, klaar voor meer? Alles begon met deze werkelijk fan-tas-tische eerste foto die BBC vrijgaf:

[spoiler=Foto]1397409_659708957382859_1984766578_o.jpg

Toen werd er nog een beetje meer geteased:

[spoiler=Foto]1471930_438785109555423_191816818_n.png

Er kwam een teaser,...

llGXWICGsD4

een langere trailer,...

XXN-kdoG_jk

(Oh, and if anyone actually cares, I am not gay :D )

en,...data! Wie helemaal niet kan wachten, 1 januari op BBC. Wie liever ondertitels heeft, Canvas zendt drie dagen later al uit, op 4 januari. Laat het aftellen beginnen cheer.gif

Ik ga toch nog maar eens alles kijken voor de nieuwe reeks, examens of niet. Gisteren afgetrapt met 'A Study In Pink'. Onwaarschijnlijk hoe deze serie letterlijk vanaf de eerste minuten zo'n enorm hoog niveau haalt.

Ik eergisteren die gekeken en ook van plan alles nog eens terug te zien voor de nieuwe serie.