Michaelinho* Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Zou je bijna vergeten dat Wimbledon vandaag begint. Maar ff inschakelen dus zo :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Lleyton perst er nog maar eens een klassieker uit tijdens z'n laatste Wimbledon. 8-7 voor Nieminen nu in de tiebreaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Blijf het bizar vinden dat er anno 2015 niet bij alle banen een cameraatje aanwezig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Blijf het bizar vinden dat er anno 2015 niet bij alle banen een cameraatje aanwezig is. Foxsport 4 zendt nu Nieminen - Hewitt uit. Aardig spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 29 juni 2015 Share Geplaatst 29 juni 2015 Foxsport 4 zendt nu Nieminen - Hewitt uit. Aardig spannend. Weet ik, bedoelde meer in het algemeen. Als je bijvoorbeeld Neerlands trots Richèl Hogenkamp wil zien ofzo kan dat niet. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Bertens wordt even in 35 minuten van de baan af geramd. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ik had hem na de tweede game meteen eraf gegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 FOX heeft tig kanalen op tv en internet, maar Haasse uitzenden ho maar. En dan wel op twee kanalen Murray. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 FOX heeft tig kanalen op tv en internet, maar Haasse uitzenden ho maar. En dan wel op twee kanalen Murray. Geen tv baan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 "Pas in de laatste game slaagde de 23-jarige Bertens erin een punt te pakken op de service van de Tsjechische, die als tweede geplaatst is." Dan weet je dat je er echt hard en kansloos af bent gegaan :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Beetje zoals [MENTION=3381]Edwin[/MENTION]; eens een pakslaag van mij heeft gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sacioli Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 "Pas in de laatste game slaagde de 23-jarige Bertens erin een punt te pakken op de service van de Tsjechische, die als tweede geplaatst is." Dan weet je dat je er echt hard en kansloos af bent gegaan :cab: Dat was een dubbele fout van Kvitova :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Geen tv baan Zag dat Unibet wel beelden heeft, hoe kan dat dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Beetje zoals [MENTION=3381]Edwin[/MENTION]; eens een pakslaag van mij heeft gekregen Mooi potje was dat ja. 'Wil je al stoppen?' 'Nee joh kan nog winnen.' Bij 6-0 6-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Ghehe, in m'n scorito zijn al 2 mensen uitgeschakeld. Waaronder degene die ik deze ronde als kopman had gekozen. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 30 juni 2015 Auteur Share Geplaatst 30 juni 2015 Kukushkin laat het even liggen deze set. En mama Murray is ook weer om de drie minuten in beeld, daar krijg ik nou echt de rillingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Zag dat Unibet wel beelden heeft, hoe kan dat dan? volgens mij staan er wel camera's maar wordt dit niet 'gebroadcastedrderdtdtedt' via tv. Unibet enz gebruiken ook geen tv beelden uiteraard, krijgen ze via de organisatie. Denk ik. Mooi potje was dat ja. 'Wil je al stoppen?' 'Nee joh kan nog winnen.' Bij 6-0 6-0. :D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antwerp1 Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Bouchard er alweer uit, tegen een onbekende Chinese. Rampzalig vormpeil heeft die zeg :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Dat was een dubbele fout van Kvitova :r Omg :cab: Dat is dan gewoon zielig voor Kiki :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Moet ze maar leren tennissen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Al mijn D-spelers gaan er aan. Nog eentje aan het spelen :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 MeDx4MNcyuo Hohoho, dit punt van Monfils :mrgy: Alle renners bij Scorito nog in de race, koplopert (met 201 anderen) (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 1 juli 2015 Share Geplaatst 1 juli 2015 Vind tennis een leuke sport om te kijken, maar hey die mensen doen bijna slavenarbeid daar. Mag wel wat losjes. Op dit moment Putintsev vs Venus. Leuke totnutoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Nou hup Haase. Hijzelf en iedereen in de studio van Fox vol vertrouwen, dus dat wordt een kort potje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Goed begonnen Robin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten