Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Tennis Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Seppi was beter. Verdiende gewoon te winnen. Bij Djoko zat veel mee op het laatst. Dat is de reden. Jammer, zie dat mannetje het liefst zo snel mogelijk weer verdwijnen uit de top van het mondiale tennis. Gruwelijk irritant. Zal gelukkig nooit zo groot worden als Rafa of Federer.

En Djokovic is beter, daarom wint hij ook.

En wat is er zo irritant aan hem dan? Niet dat ik een normaal antwoord van jou verwacht maar ben benieuwd met wat voor bullshit je nu gaat komen. Een van de meest geliefde spelers in de tenniswereld maar jij zal wat een goede reden hebben hoezo hij zo snel mogelijk uit de top moet verdwijnen,.

Zoals hij nu trouwens tennist zal hij zeker zo groot als Federer worden. En doe nu niet alsof Rafa zoveel groter als hem is want dat is hij zeker niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker wel. Maar jij bent totaal niet objectief als het om Duitsland/Bayern of om je geliefde oostblokvriendjes gaat. Eén negatieve noot erover en je klapt er vol bovenop.

En over dat tennis van hem. Gaat 'ie niet lang volhouden. Hij heeft niet het talent en souplesse van Rafa en Federer. Puur op wilskracht doet hij het. Ga je niet lang volhouden. ;)

Ooh en laat hem maar tegen Rafa komen in de finale. Die zal hem wel laten zien wat tennis is. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kom maar eerst eens met normale argumenten, je lult alleen maar stom en als iemand je erop aanspreekt dan ben je nergens. Nu ook, je lult eromheen. Je geeft geen reden wat er zo irritant aan hem is, maar van jou had ik ook niets naders verwacht hoor. Behoorlijk zwak argument ook want heb nooit een discussie over mijn "geliefde oostblokvriendjes". Maar dit is wel gelijk typisch jou niveau he,.

Puur op wilskracht. Denk dat de hele tenniswereld het met je oneens is.. En tjah Nadal op zijn eigen ondergrond he, we zagen wat hij was toen hij op hardcourt moet spelen tegen Djokovic die een dag minder rust had gehad en wiens finale 3 uur langer had geduurd. Toen moet Nadal even leren hoe hij moest tennissen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En over dat tennis van hem. Gaat 'ie niet lang volhouden. Hij heeft niet het talent en souplesse van Rafa en Federer. Puur op wilskracht doet hij het.

Sorry maar dit is echt complete onzin. Puur op rauw talent is Djoko veel beter dan Nadal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Djokovic is beter, daarom wint hij ook.

En wat is er zo irritant aan hem dan? Niet dat ik een normaal antwoord van jou verwacht maar ben benieuwd met wat voor bullshit je nu gaat komen. Een van de meest geliefde spelers in de tenniswereld maar jij zal wat een goede reden hebben hoezo hij zo snel mogelijk uit de top moet verdwijnen,.

Zoals hij nu trouwens tennist zal hij zeker zo groot als Federer worden. En doe nu niet alsof Rafa zoveel groter als hem is want dat is hij zeker niet.

Op dit moment nog wel hoor. Zeker qua slams.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij (Nadal) is op dit moment zeker groter, maar het verschil is niet zo groot als met Federer. Blijft Djokovic zo doorgaan (zo goed als 2011 zal het niet meer worden) dan zal hij net zo groot worden als Nadal.

Bij Djokovic is nooit de vraag geweest of hij genoeg talent had. Het was overduidelijk dat hij dat had, zijn instelling was gewoon het probleem en sinds hij de knop heeft omgezet en zich als een prof is gaan gedragen wint hij prijs na prijs. Jammer dat het niet zo met Monfils is gegaan. Een fantastische tennisser die alles won in de jeugd maar nu nergens is. Er loopt sowieso weinig talent rond nu bij de mannen. Spelers als Tomic, Raonic en misschien ook die Goffin kunnen het leuk gaan doen maar geen van die jonge spelers zie ik ook maar in de buurt komen van de huidige top 3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of Djokovic meer talent heeft dan Nadal betwijfel ik toch ten zeerste. Het niveau dat Nadal al op zijn 18e had is iets waar Djokovic op die leeftijd enkel van kon dromen. Nadal is ook wel erg teruggevallen door blessures de afgelopen jaren. Als hij net als Federer een aantal absoluut top had kunnen spelen zonder veel tegenslagen was hij nog beter geweest. Nadal heeft imo iets heel speciaals qua slag, bepaalde ballen zoveel effect en spin. Op gravel vind ik hem absoluut de beste speler aller tijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nadal tennist zeker op kracht, maar toch ook op talent en souplesse. In 2005 was het nog geen kleerkast, maar stond wel ff alle topfavorieten naar huis te slaan en won ook RG. Z'n kracht is een goede toevoeging, maar de basis is gewoon talent. Meer dan die Joegoslaaf dat heeft.

Zo zie ik het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja. Het was ook overduidelijk dat toen Nadal en Federer beide top waren, Djokovic elke keer in de semi's eruit ging. Alleen nu Federer toch redelijk op de terugweg is en Nadal met blessures en vorm sukkelt staat Djokovic er ineens. Tja, is dat dan door zijn kwaliteit of doordat Nadal en Federer het laten 'afweten'?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ja. Het was ook overduidelijk dat toen Nadal en Federer beide top waren, Djokovic elke keer in de semi's eruit ging. Alleen nu Federer toch redelijk op de terugweg is en Nadal met blessures en vorm sukkelt staat Djokovic er ineens. Tja, is dat dan door zijn kwaliteit of doordat Nadal en Federer het laten 'afweten'?

Beetje makkelijk, je hebt het wel over de blessure van Nadal en het "vorm-verlies" van hem maar zwijgt dan over Djokovic. Het was algemeen bekend dat Djokovic na een succesvolle start (met 19-20 jaar bereikte hij halve finales en won een grand slam) zeer weinig inzet toonde en meer bezig was met leven en feesten. Dat terwijl Nadal 150 % gefocust was op zijn training. En je overdrijft zwaar met hoever Nadal voorliep op Djokovic met 18 jaar. Met gravel wel maar voorderest was Djokovic niet heel veel minder.

Je slaat niet anderhalf jaar iedereen van de baan af omdat andere het laten afweten. Dan doe je zelf ook wat goed.

En over talent, tjah zinloze discussie aangezien toch niemand gaat toegeven.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is ook niet alsof er maar 1 maatstaf voor tennis is. Federer heeft veel meer gevoel met een bal terwijl Nadal weer een betere service heeft dan Federer. Zo heeft ieder wel sterke punten in zijn tennisspel en wie de meeste/beste sterke punten heeft die wint dan het meest als het goed is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon allemaal niet te bewijzen Ivan. Hoe kun je nu bewijzen wie er meer talent heeft? Dat is niet meetbaar.

Ik heb niet gezegd dat Djokovic meer talent heeft. Ik zei alleen dat Djokovic dit niet heeft bereikt omdat hij alleen maar wilskracht heeft. Als iemand zo goed tennist als Djokovic vorig jaar heeft gedaan dan is het meer dan alleen wilskracht dat een speler heeft.

Ik geef ook maar mijn visie op het geheel. Die is niet meer of minder waar dan die van jou.

Dat zeg ik ook niet hoor =P, ik geef ook maar mijn mening.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zeg ik ook niet hoor =P, ik geef ook maar mijn mening.

Tegen mij zei je overigens iets anders. Jouw mening was waarheid. ''Heel de tenniswereld weet dat Djoko meer talent heeft. Je lult maar wat''.

En nu Sebas er wat over zegt, min of meer hetzelfde als wat ik zei, zeg je: ''Ik geef ook maar mijn mening''.

Hoe fucking hypocriet kan je zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hypocriet? Je moet niet zo vies zitten liegen.

Kom maar eerst eens met normale argumenten, je lult alleen maar stom en als iemand je erop aanspreekt dan ben je nergens. Nu ook, je lult eromheen. Je geeft geen reden wat er zo irritant aan hem is, maar van jou had ik ook niets naders verwacht hoor. Behoorlijk zwak argument ook want heb nooit een discussie over mijn "geliefde oostblokvriendjes". Maar dit is wel gelijk typisch jou niveau he,.

Puur op wilskracht. Denk dat de hele tenniswereld het met je oneens is.. En tjah Nadal op zijn eigen ondergrond he, we zagen wat hij was toen hij op hardcourt moet spelen tegen Djokovic die een dag minder rust had gehad en wiens finale 3 uur langer had geduurd. Toen moet Nadal even leren hoe hij moest tennissen.

Hij (Nadal) is op dit moment zeker groter, maar het verschil is niet zo groot als met Federer. Blijft Djokovic zo doorgaan (zo goed als 2011 zal het niet meer worden) dan zal hij net zo groot worden als Nadal.

Bij Djokovic is nooit de vraag geweest of hij genoeg talent had. Het was overduidelijk dat hij dat had, zijn instelling was gewoon het probleem en sinds hij de knop heeft omgezet en zich als een prof is gaan gedragen wint hij prijs na prijs. Jammer dat het niet zo met Monfils is gegaan. Een fantastische tennisser die alles won in de jeugd maar nu nergens is. Er loopt sowieso weinig talent rond nu bij de mannen. Spelers als Tomic, Raonic en misschien ook die Goffin kunnen het leuk gaan doen maar geen van die jonge spelers zie ik ook maar in de buurt komen van de huidige top 3.

Waar zeg ik dat Djokovic meer talent heeft. Jij zei dat het puur op wilskracht was en ik zei dat onzin was. Heb nergens gezegd dat hij meer talent had. Jezus wat een niveau. Heb het nooit gehad over wie er meer talent had, dat waren Simonsav & AjaciedBart. En ja, als we het hebben over dat het onzin is dat Djokovic dit bereikt heeft door enkel wilskracht dan denk ik dat ik wel gelijk heb ja, heb denk ik ook heel de tenniswereld achter mij staan.

In het feyenoord topic zeg je btw dit

Maar ik word gewoon een beetje moe van mannetjes zoals jij. Als er wat te bashen valt of je hebt de kans om iets negatiefs te zeggen ben je gelijk hier te vinden. Een aantal anderen ook overigens.

Dat terwijl je zelf alles aangrijpt op te zeiken op alles wat duits is, of het nou een duitse voetbalclubs is, het nationale team of een tennisster. Wie is hier nu een vies hypocriet mannetje.

bewerkt door iSimic
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je hebt het idd niet letterlijk gezegd, maar het komt er wel op neer.

Ja, moet toch een beetje balans op dit forum komen he. Komen steeds meer mofjes hier zo. Geen goed teken. Maar ach, jij bent een geïmporteerde Joegoslaaf volgens mij. Of ben je Duitser? Begrijp je link met Duitsland namelijk niet zo.

Je moet niet zo vies zitten liegen.

Nee, moet ik niet zo 'vies' liegen?:-D Dat zei ik ook toen ik 8 was. Kleuter.

Op de man, ik weet het. Maar dat doen de meeste hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee je hebt het idd niet letterlijk gezegd, maar het komt er wel op neer.

Nee, lijkt er niet eens op, misschien een beetje moeilijk voor je maar je leert het vanzelf wel.

Ja, moet toch een beetje balans op dit forum komen he. Komen steeds meer mofjes hier zo. Geen goed teken. Maar ach, jij bent een geïmporteerde Joegoslaaf volgens mij. Of ben je Duitser? Begrijp je link met Duitsland namelijk niet zo.

Nederlandse moeder, Kroatische vader die 30 jaar in Duitsland heeft gewoond.

Nee, moet ik niet zo 'vies' liegen?:-D Dat zei ik ook toen ik 8 was. Kleuter.

Op de man, ik weet het. Maar dat doen de meeste hier.

Grote mond voor iemand die nog reageert met "moffen"en "mofjes". Komop, ben je echt in die fase blijven zitten? Mijn broertjes van 11 komen ook net uit die fase. Misschien loop je nog wat achter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites