Kyrill Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Ik mag die Serena en Venus echt totaal niet, nooit gemogen ook. Het is alleen maar power house tennis en 0 finesse. Dan nog liever Sharapova, Anna Ivanovic of Henin/Clijsters van vroeger.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Ik vond Arantxa Rus wel een schatje maar die is aardig afgezakt geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Ik mag die Serena en Venus echt totaal niet, nooit gemogen ook. Het is alleen maar power house tennis en 0 finesse. Dan nog liever Sharapova, Anna Ivanovic of Henin/Clijsters van vroeger.. Nou, dan had je vandaag die wedstrijden moeten kijken. Serena was echt heel goed, mét finesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Nou, dan had je vandaag die wedstrijden moeten kijken. Serena was echt heel goed, mét finesse. Hmm oke. Misschien toch maar dames enkel finale kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viktor Geplaatst 7 juli 2016 Share Geplaatst 7 juli 2016 Ik vond Arantxa Rus wel een schatje maar die is aardig afgezakt geloof ik. Haar huidige ranking is 259e, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Vijfde set bij Federer - Raonic. Heerlijke pot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Ook even ingeschakeld na de Tour, wat een punt van Raonic om te breken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Raonic dus door. Hopelijk Murray straks ook nog : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Dat denk ik wel, Berdych redt het eigenlijk nooit tegen de echte toppers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 :( Zonde hoor. Raonic speelde wel behoorlijk sterk, mooie speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Zonde voor Federer, laatste echt grote kans op de titel denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Lekker Raonic : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Goh, probeert die Federer nu nog altijd krampachtig met de top mee te doen? Zonde joh, had lekker op z'n hoogtepunt moeten stoppen, zo'n vier, vijf jaar terug. Volgens was het ook omstreeks toen dat hij voor het laatst een GS won? Maar bon, zelf weten natuurlijk .. al blijft er zo natuurlijk wel weinig over van die hele mythe ''beste tennisser aller tijden'' ... maar dat is hij uiteraard ook niet dus ach, wellicht wel veelzeggend eigenlijk om dan toch zo enigszins in mineur je loopbaan te beëindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Goh, probeert die Federer nu nog altijd krampachtig met de top mee te doen? Zonde joh, had lekker op z'n hoogtepunt moeten stoppen, zo'n vier, vijf jaar terug. Volgens was het ook omstreeks toen dat hij voor het laatst een GS won? Maar bon, zelf weten natuurlijk .. al blijft er zo natuurlijk wel weinig over van die hele mythe ''beste tennisser aller tijden'' ... maar dat is hij uiteraard ook niet dus ach, wellicht wel veelzeggend eigenlijk om dan toch zo enigszins in mineur je loopbaan te beëindigen. Wat een onzin kan jij toch verspreiden zeg, oi oi oi :-D Stoppen op je hoogtepunt vind ik zo'n belachelijk sportcliché. Misschien moet je eerst naar de wedstrijden kijken in plaats van blind te gaan haten. Je kunt wel zo simpel zeggen dat er zo weinig van zijn 'mythe' overblijft, maar het respect van vrijwel iedereen binnen de tenniswereld ten opzichte van Federer blijft gigantisch groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Fascinerend dat je dit interpreteert als haten, zo is het namelijk helemaal niet bedoeld. En het dan ook direct maar even wegzetten als onzin omdat jij het er niet mee eens bent, huhuhu. Respect / resultaten waarom zijn mythe gebaseerd was ... Federer is in elk geval niet meer de tennisser die elk jaar een (of zelfs meerdere) GS's wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 juli 2016 Share Geplaatst 8 juli 2016 Er zijn sowieso weinig tennissers die een GS winnen want Djokovic pakt 9 van de 10 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Zou wel tof vinden als Raonic wint hèhè maar denk Murray Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Raonic voor z'n eerste. Jammer dat ie Federer pas klopte in vijf sets, terwijl Murray maar drie sets speelde. Gaat 'm zuur opbreken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Er zijn sowieso weinig tennissers die een GS winnen want Djokovic pakt 9 van de 10 :cab: Dit ja. Kunnen beter allemaal stoppen dus want ze winnen toch niet!!! Afgelopen 7 jaar wel maar 2 Grand Slams gewonnen ja, maar verder wel nog (van de 26 toernooien) 6 keer de kwartfinale, 10 keer de halve finale en 4 keer de finale gehaald. Daarnaast 4 keer voor de kwartfinale uitgeschakeld en dus 2 keer gewonnen. Is niet meer zo goed als tussen 2004 en 2009 (heeft nu ook meer concurrentie), maar doet nog altijd goed mee. Volgens Sebas moet dus gewoon iedereen die zijn top bereikt heeft stoppen, omdat het daarna minder wordt? Zo'n Federer doet nog altijd goed mee, verdient veel geld, zal ongetwijfeld nog plezier hebben in het spelletje en zal er alles aan doen (logisch imo) om de beste tennisser aller tijden te blijven. En dan tegen Mark zeggen: 'En het dan ook direct maar even wegzetten als onzin omdat jij het er niet mee eens bent' :-D Logisch dat hij net niet met die onzin eens is. Slaat weer eens helemaal nergens op wat je zegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Nou nou wat een emoties zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 juli 2016 Share Geplaatst 10 juli 2016 Goh, weer geen Engelsman die Wimbledon wint ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 11 juli 2016 Share Geplaatst 11 juli 2016 Lelijkste winnaar sinds 2013. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 augustus 2016 Share Geplaatst 30 augustus 2016 Richel Hogenkamp wint in de eerste ronde van Heather Watson. Knappe prestatie, volgens mij ook haar debuut in hoofdtoernooi van GS? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 4 september 2016 Share Geplaatst 4 september 2016 Sinds wanneer wordt de vijfde set weer gewoon afgesloten met een tie-break? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 september 2016 Share Geplaatst 5 september 2016 Sinds wanneer wordt de vijfde set weer gewoon afgesloten met een tie-break? Is bij de US open altijd, 5de set tie-break Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten