Jump to content

Het Awayday Topic

Crouch
 Share

Recommended Posts

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Het gaat weer helemaal nergens over, Buscombi naar Oss. Er zit daar geen hond op de tribune. Laat ze blij zijn dat er überhaupt uitsupporters komen. Dat we wedstrijden naar Breda, Dordrecht, Rotterdam met de bus moeten kan ik me nog iets bij voorstellen, maar naar Oss?

Strenge controle in Oss.

Op vertoon van je legitimatiebewijs kun je per persoon één kaart voor de wedstrijd kopen. Op de wedstrijddag zelf worden géén kaarten meer verkocht. Let op: er worden géén kaarten verkocht aan personen afkomstig uit de directe omgeving van Deventer. Ondanks deze strenge kaartverkoop hopen we op vrijdag 20 november zoveel mogelijk toeschouwers in het Frans Heesen Stadion te begroeten!

http://www.fcoss.nl/nieuws/laatste-nieuws/555-informatie-kaartverkoop-fc-oss-go-ahead-eagles

Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy:

Oss heeft een klein clubje gekkies, wij als Sparta zijnde hebben niks met en tegen Oss, toch zijn ook wij daar jaren geleden vanuit het niets aangevallen toen we met vrij vervoer waren. Enkele leden van de plaatselijke VV klommen met honkbalknuppels over de hekken van het uitvak en hebben toen meerdere auto's tijdens het wegrijden in elkaar gemept. Als jullie flinke aantallen meenemen dan kan ik mij daar dus wel iets van voorstellen. :mrgy:

HEEEEEEEEEEEEE topboy van de spangenaren _o_ Gaan jullie eindelijk eens promoveren?

• 5 months later...
  • 3 years later...

Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 

Edited by Kelvin

12 uur geleden zei Kelvin:

Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 

Dan moet @Christian. ook lekker eens normaal doen. De vlegel.

Ik ben nog steeds Twente-supporter. Paar jaar terug ging ik naar wat thuiswedstrijdjes met Christian. , daarna seizoenskaart aangeschaft (Zwolle ligt bij mij op 20 minuten) en sindsdien streep ik seizoen voor seizoen alle eredivisiestadions af middels uitwedstrijdjes. 

16 uur geleden zei Kelvin:

Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was :cab:? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen.

Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg.  Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte :-D 

4 uur geleden zei Vitesse88:

Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was :cab:? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen.

Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg.  Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte :-D 

Daar hebben we vooral heel erg om gelachen, maar een van die jochies is wel de grootste oorzaak van het gezeik na afloop.  Die linksbuiten was Johnsen, die heeft al zijn eigen liedje 'trucje voor de sfeer'.

Op 18-8-2019 om 13:51 zei Vitesse88:

Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel :-D Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter  van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen.

Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren.  Altijd weer gezellig zo'n awayday. 

1 uur geleden zei Christian.:

Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel :-D Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter  van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen.

Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren.  Altijd weer gezellig zo'n awayday. 

Dat maakt het nog mooier :D  Geloof gezien te hebben dat er eentje ook al in het stadion werd aangesproken. Ik vind het ‘uitpubliek’ altijd een grappig fenomeen. Sommige gastjes kunnen zo fucking opgefokt zijn en of minuten (of een deel van de wedstrijd) druk zijn met iemand in het thuispubliek :-D  Gebaartjes van buiten afspreken etc. Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe.