Jump to content

Het Awayday Topic

Crouch
 Share

Recommended Posts

Zul je zien dat we één of ander clubje uit Oost-Europa loten

Vooral jaloers op je weekend in Berlijn man. Al is het jammer dat de wedstrijd tegen Hertha niet in het Olympiastadion gespeeld wordt (maar wel begrijpelijk natuurlijk)

Als het bier maar goedkoop is

Edited by Crouch

Als het bier maar goedkoop is

Juist mooi oost blok, behalve als je Warschauw/Krakow loot. Dan sla ik mooi over hehe.

Liever in de voorronde tegen een onbekende oostblokker dan een club uit Spanje/Italie/Engeland vind ik. Die kom je nog wel vaak genoeg tegen...

Oefenwedstrijd van onsalweer afgelast vanwege angst voor rellen, ergens in Duitsland hehe.

Juist mooi oost blok, behalve als je Warschauw/Krakow loot. Dan sla ik mooi over hehe.

Liever in de voorronde tegen een onbekende oostblokker dan een club uit Spanje/Italie/Engeland vind ik. Die kom je nog wel vaak genoeg tegen...

Oefenwedstrijd van onsalweer afgelast vanwege angst voor rellen, ergens in Duitsland hehe.

Ruilen? :mrgy: WIj CL en jullie EL? Heb hier gewoon heimwee naar een club in Engeland/Spanje/Duitsland.

Ruilen? :mrgy: WIj CL en jullie EL? Heb hier gewoon heimwee naar een club in Engeland/Spanje/Duitsland.

Ja maar dit jaar niet. Normaal zitten united en milan ook in pot 1 en in bede steden al 2x geweest, net als madrid

Ben dus blij dat die er niet inzittwn. Vind het mooi om in een onbekende stad te zijj met 250. Heeft meer charmes dan met 3k naar anderlecht:)

Wat staat er op je verlanglijstje Jarno?

zweden en uiteraard Basel (beste groep binnen/buiten stadion afgelopen jaar). Heb natuurlijk Paok al gehad en heel veel zieker gaat het niet worden vind ik in Europa.

Liverpool lijkt me ook wel ziek.

Prijzen voor de Cruijff Schaal zijn hier bekend, 43 euro voor buscombi, autocombi is dan iets goedkoper, al betaal je met 4 man 37,50 p.p. Lekkere prijzen wel weer :cab:

En 8 augustus natuurlijk de loting voor Europa, hopelijk een mooie tegenstander en misschien dan een kleine vakantie er aan vastplakken (d)

Prijzen voor de Cruijff Schaal zijn hier bekend, 43 euro voor buscombi, autocombi is dan iets goedkoper, al betaal je met 4 man 37,50 p.p. Lekkere prijzen wel weer :cab:

En 8 augustus natuurlijk de loting voor Europa, hopelijk een mooie tegenstander en misschien dan een kleine vakantie er aan vastplakken (d)

Laat 't mij ff weten, he. Mits leuk land (Zweden/IJsland ofso), financieel haalbaar en ik kan, dan ga ik ook mee. (d)

• 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Hoe was het in Berlijn [MENTION=10801]Crouch[/MENTION]; ?

Helaas maat! Had mijn rechterelleboog gebroken door een scooterongeluk. Hierdoor niet kunnen gaan naar Berlijn. Gelukkig wel alles op tijd kunnen annuleren en netjes mijn geld terug gekregen.

Morgen(lees vandaag) eindelijk weer naar Tilburg. Voor het eerst weer een vol uitvak daar.

• 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Voordeel el; goedkopere plaatsen vaak dus goedkopere vluchten. Liever naar dit soort plaatsen dan weer barca.

Zelf alleen psg, had gehoopt dat me pa me meenam naar cyprus maar ivm huis gebeurd dat niet.

ekker thuis blijven. Heb geen kaart dus als ze je nu pakken zonder kaart pkken ze j op ofzo. Maar de regels voor deze match....krijgen sowieso maar 850 van de ruim 2300 (en Ajax maar accepteren) maar is gewoon een min of meer verpliche comb..leuk man.

Nee uiteindelijk blij dat i niet ga.

Nu krijgt iedereen ook met kaart een polsbandje, zonder kom je het stadion niet in. Wordt je gecontroleerd door de politie en heb je geen kaartje, kan je worden aangehouden, krijg je 30.000 euro boete en een jaar een stadionverbod (in Frankrijk). Gaat toch allemaal veel te ver, zou er niet eens meer zin in hebben.