Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Afgelopen donderdag naar Slavia geweest voor de conference league. Zondag staat Sparta-Liberec op de agenda.

Oktober eindelijk weer naar Legia voor het eerst sinds de corona uitbrak. Als het mee zit twee weekenden achter elkaar, Pogon thuis (helaas deze datum tegelijk met Slavia-Sparta) en Jagalonia uit. Tweede is niet zeker want die kan ook een thuiswedstrijd van Sosnowiec, Brondby of Frankfurt worden.

IMG-20220728-WA0024.jpg

IMG_20220728_205312.jpg

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zawisza:

Haha. Eerste club blijft toch altijd Zawisza. Die hebben het gelukkig ook niet zo met Legia :P. Als je mee wil, heb ik nog wel plek voor je in de auto. Kolejowy Klub Sportowy...

Haha nee bedenkt. Welk stadion? Gewoon hun eigen? Ben destijds Dudelange - Legia geweest dat was in Josy Barthel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Mansveld:

Haha nee bedenkt. Welk stadion? Gewoon hun eigen? Ben destijds Dudelange - Legia geweest dat was in Josy Barthel

nationale stadion als ik het goed begreep. Zal wel leeg zitten. Uitvak toen vol? Ben benieuwd, lijkt me dat ze nu keer leuk vak meekrijgen na trips naar IJsland, Georgie en Azerbeidzjan. Zonde dat het alleen totaal niet loopt binnen het team

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Zawisza:

nationale stadion als ik het goed begreep. Zal wel leeg zitten. Uitvak toen vol? Ben benieuwd, lijkt me dat ze nu keer leuk vak meekrijgen na trips naar IJsland, Georgie en Azerbeidzjan. Zonde dat het alleen totaal niet loopt binnen het team

Uiteindelijk half vol ofzo. Er gold een uitverbod. Zaten eerst op het thuisvak, in de rust verplaatst naar het uitvak inclusief de mensen die buiten stonden voor het stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Mansveld:

Uiteindelijk half vol ofzo. Er gold een uitverbod. Zaten eerst op het thuisvak, in de rust verplaatst naar het uitvak inclusief de mensen die buiten stonden voor het stadion.

ben benieuwd dan donderdag. Zonder Lech zal er zowiezo geen hond zitten daaro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Topper ben je toch.. @Djurovski ;c

Klein schemaatje over welke foto's hier waarschijnlijk komen;

Dortmund - Kopenhagen

Dortmund II - Oldenburg

Fortuna Dusseldorf - Hansa Rostock

Rot-Weiss Essen - Dynamo Dresden

Zaglebie Sosnowiec - Wisla Krakow

Ruch Chorzów - GKS Katowice

Górnik Zabrze - Widzew Lódz