Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Buscombi voor 5000 Feyenoorders, dat gaat toch nooit goed? :D Jullie mogen ook niet naar de training las ik?

Zelf vorige week bij Dordrecht geweest, heerlijk stadionnetje haha :)

Goed uitvak, ja? Ik voelde me echt behandeld als een crimineel. Een hek én nog een net erboven, soort van wij bij Excelsior doen mensen wat kwaad...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goed uitvak, ja? Ik voelde me echt behandeld als een crimineel. Een hek én nog een net erboven, soort van wij bij Excelsior doen mensen wat kwaad...

Uitvak is minder ja, maar dat stadion zelf vond ik wel mooi om te zien. Ben sowieso wel fan van de kleinere stadions.

Was wel mooi, er waren een paar spelers van Dordt op de goal aan 't schieten in de rust, één schot dwaalde af waarna de bal in dat net boven het uitvak belandde. Vervolgens klom er eentje in de hekken om die bal door een gat in dat net te halen, waarna we begonnen te voetballen in 't uitvak :D Kreeg ie nog bijna een stadionverbod voor :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uitvak is minder ja, maar dat stadion zelf vond ik wel mooi om te zien. Ben sowieso wel fan van de kleinere stadions.

Was wel mooi, er waren een paar spelers van Dordt op de goal aan 't schieten in de rust, één schot dwaalde af waarna de bal in dat net boven het uitvak belandde. Vervolgens klom er eentje in de hekken om die bal door een gat in dat net te halen, waarna we begonnen te voetballen in 't uitvak :D Kreeg ie nog bijna een stadionverbod voor :cab:

Tegenwoordig krijg je al een stadionverbod als je een scheet laat ;e. Als je van kleine stadions houdt, moet je naar Excelsior komen. Uitvak is prima, alleen de wc's zal ik overslaan :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegenwoordig krijg je al een stadionverbod als je een scheet laat ;e. Als je van kleine stadions houdt, moet je naar Excelsior komen. Uitvak is prima, alleen de wc's zal ik overslaan :D

Ja man ik mag de volgende keer niet mee met de bus van de sv omdat ik flitsers bij mij had ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zegt een Excelsior fan ;c Een club waar gemiddeld minder mensen komen dan bij populaire amateurclubs

(overigens vind ik het juist vet dat je fan bent van Excelsior hoor)

Doelde meer op het feit dat je zelfs bij de amateurs voor zulke dingen al waarschuwingen krijgt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister geweest, prima uitvak inderdaad. Mooie taferelen na afloop, supporters op het veld, spelers in de hekken :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites