lennard95 Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Ja met pendelbussen :D snap het ook niet maar het is met bayern en city ook goed gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Buscombi voor 5000 Feyenoorders, dat gaat toch nooit goed? :D Jullie mogen ook niet naar de training las ik? Zelf vorige week bij Dordrecht geweest, heerlijk stadionnetje haha :) Klopt, wel jammer. Leek me wel tof. Maarja, dan maar extra pilsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Is het weer gezeik met die training bezoeken ja? Triest. Wel jaloers hoor, Rome, mooie trip. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Buscombi voor 5000 Feyenoorders, dat gaat toch nooit goed? :D Jullie mogen ook niet naar de training las ik? Zelf vorige week bij Dordrecht geweest, heerlijk stadionnetje haha :) Goed uitvak, ja? Ik voelde me echt behandeld als een crimineel. Een hek én nog een net erboven, soort van wij bij Excelsior doen mensen wat kwaad... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Goed uitvak, ja? Ik voelde me echt behandeld als een crimineel. Een hek én nog een net erboven, soort van wij bij Excelsior doen mensen wat kwaad... Uitvak is minder ja, maar dat stadion zelf vond ik wel mooi om te zien. Ben sowieso wel fan van de kleinere stadions. Was wel mooi, er waren een paar spelers van Dordt op de goal aan 't schieten in de rust, één schot dwaalde af waarna de bal in dat net boven het uitvak belandde. Vervolgens klom er eentje in de hekken om die bal door een gat in dat net te halen, waarna we begonnen te voetballen in 't uitvak :D Kreeg ie nog bijna een stadionverbod voor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Uitvak is minder ja, maar dat stadion zelf vond ik wel mooi om te zien. Ben sowieso wel fan van de kleinere stadions. Was wel mooi, er waren een paar spelers van Dordt op de goal aan 't schieten in de rust, één schot dwaalde af waarna de bal in dat net boven het uitvak belandde. Vervolgens klom er eentje in de hekken om die bal door een gat in dat net te halen, waarna we begonnen te voetballen in 't uitvak :D Kreeg ie nog bijna een stadionverbod voor :cab: Tegenwoordig krijg je al een stadionverbod als je een scheet laat ;e. Als je van kleine stadions houdt, moet je naar Excelsior komen. Uitvak is prima, alleen de wc's zal ik overslaan :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Tegenwoordig krijg je al een stadionverbod als je een scheet laat ;e. Als je van kleine stadions houdt, moet je naar Excelsior komen. Uitvak is prima, alleen de wc's zal ik overslaan :D Ja man ik mag de volgende keer niet mee met de bus van de sv omdat ik flitsers bij mij had ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Ja man ik mag de volgende keer niet mee met de bus van de sv omdat ik flitsers bij mij had ;e En dat bij de amateurs, niks persoonlijks verder haha.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 En dat bij de amateurs, niks persoonlijks verder haha.. Ja maar hij zei ook dat ik loog terwijl ik dat niet deed ;e ik zei ook eerlijk dat ik ze bij mij had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Zegt een Excelsior fan ;c Een club waar gemiddeld minder mensen komen dan bij populaire amateurclubs (overigens vind ik het juist vet dat je fan bent van Excelsior hoor) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Zegt een Excelsior fan ;c Een club waar gemiddeld minder mensen komen dan bij populaire amateurclubs (overigens vind ik het juist vet dat je fan bent van Excelsior hoor) Doelde meer op het feit dat je zelfs bij de amateurs voor zulke dingen al waarschuwingen krijgt. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 februari 2015 Share Geplaatst 14 februari 2015 Doelde meer op het feit dat je zelfs bij de amateurs voor zulke dingen al waarschuwingen krijgt. :P Oh mijn excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Zondag naar Feyenoord en 8 maar naar Amsterdam :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Volgende week met een verplichte buscombi naar Oss. Onbegrijpelijk... Leden van het Supporters collectief 26,- en niet leden 31,- Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Volgende week met een verplichte buscombi naar Oss. Onbegrijpelijk... Leden van het Supporters collectief 26,- en niet leden 31,- Heb je niet eens een wc daar he :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Wel een paar monumenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Zijn er nog kaarten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 Zijn er nog kaarten? Ja, de kaartverkoop is zaterdag. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 20 februari 2015 Share Geplaatst 20 februari 2015 :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joeyscenijme Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 kaarten binnen voor MVV uit , kan zomaar dat we daar kampioen worden dus toch maar gaan dan ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zitterd boy Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Over 3 weken een awayday naar Emmen op mijn verjaardag, zwaar leven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 14 maart 2015 Share Geplaatst 14 maart 2015 Volgende week naar Utrecht. Mag hopen dat we vandaag winnen, anders kan het wel eens een heel nare avond worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Tegenwoordig krijg je al een stadionverbod als je een scheet laat ;e. Als je van kleine stadions houdt, moet je naar Excelsior komen. Uitvak is prima, alleen de wc's zal ik overslaan :D Gister geweest, prima uitvak inderdaad. Mooie taferelen na afloop, supporters op het veld, spelers in de hekken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Gister geweest, prima uitvak inderdaad. Mooie taferelen na afloop, supporters op het veld, spelers in de hekken :D Fijn dat je het nog even erin wrijft :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 11 april 2015 Share Geplaatst 11 april 2015 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten