Richarð. Geplaatst 8 juli 2014 Share Geplaatst 8 juli 2014 Prijzen voor de Cruijff Schaal zijn hier bekend, 43 euro voor buscombi, autocombi is dan iets goedkoper, al betaal je met 4 man 37,50 p.p. Lekkere prijzen wel weer :cab: En 8 augustus natuurlijk de loting voor Europa, hopelijk een mooie tegenstander en misschien dan een kleine vakantie er aan vastplakken (d) Laat 't mij ff weten, he. Mits leuk land (Zweden/IJsland ofso), financieel haalbaar en ik kan, dan ga ik ook mee. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Hoe was het in Berlijn [MENTION=10801]Crouch[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 9 augustus 2014 Auteur Share Geplaatst 9 augustus 2014 Hoe was het in Berlijn [MENTION=10801]Crouch[/MENTION]; ? Helaas maat! Had mijn rechterelleboog gebroken door een scooterongeluk. Hierdoor niet kunnen gaan naar Berlijn. Gelukkig wel alles op tijd kunnen annuleren en netjes mijn geld terug gekregen. Morgen(lees vandaag) eindelijk weer naar Tilburg. Voor het eerst weer een vol uitvak daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 5 september 2014 Auteur Share Geplaatst 5 september 2014 Net 3 dagen Hotel en een retourtje geboekt naar Portugal voor 120 euro in November voor de wedstrijd in en tegen Estoril.: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 september 2014 Share Geplaatst 5 september 2014 Voordeel el; goedkopere plaatsen vaak dus goedkopere vluchten. Liever naar dit soort plaatsen dan weer barca. Zelf alleen psg, had gehoopt dat me pa me meenam naar cyprus maar ivm huis gebeurd dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 september 2014 Share Geplaatst 21 september 2014 http://voetbaluitkatwijk.nl/11110/gelimiteerd-aantal-toeschouwers-bij-rijnvogels-quick-boys Gaan wij ook weer krijgen natuurlijk :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 6 oktober 2014 Share Geplaatst 6 oktober 2014 Zaterdag de eerste awayday van het seizoen voor mij , richting Ridderkerk om de wedstrijd tegen RVVH bij te wonen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 20 november 2014 Share Geplaatst 20 november 2014 Zo kaartje voor Aswh uit ook binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Voordeel el; goedkopere plaatsen vaak dus goedkopere vluchten. Liever naar dit soort plaatsen dan weer barca. Zelf alleen psg, had gehoopt dat me pa me meenam naar cyprus maar ivm huis gebeurd dat niet. ekker thuis blijven. Heb geen kaart dus als ze je nu pakken zonder kaart pkken ze j op ofzo. Maar de regels voor deze match....krijgen sowieso maar 850 van de ruim 2300 (en Ajax maar accepteren) maar is gewoon een min of meer verpliche comb..leuk man. Nee uiteindelijk blij dat i niet ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Nu krijgt iedereen ook met kaart een polsbandje, zonder kom je het stadion niet in. Wordt je gecontroleerd door de politie en heb je geen kaartje, kan je worden aangehouden, krijg je 30.000 euro boete en een jaar een stadionverbod (in Frankrijk). Gaat toch allemaal veel te ver, zou er niet eens meer zin in hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Dus Nederlanders kunnen die dag niet rondlopen in Parijs? Ook al is het doel van hun bezoek toerisme, werk of familie bezoek etc. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Precies. Al zullen ze wel je id kijken en dan zien ze of je lid bij ajax bent ofzo. Maar gaat helemaal nergens meer over natuurlijk. Ongelofelijk... Ohja celstraf kan ook he haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 21 november 2014 Share Geplaatst 21 november 2014 Klopt, halfjaartje cel was ik nog vergeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 22 november 2014 Share Geplaatst 22 november 2014 Vrij bizar zeg, leuk zo'n Europese uitwedstrijd :r Apart dat Ajax het ook zo geaccepteerd heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Vrij bizar zeg, leuk zo'n Europese uitwedstrijd :r Apart dat Ajax het ook zo geaccepteerd heeft. Aghja, is lastig. Accepteer je het en krijg je gezeik. Maar accepteer je het niet en boycot je die wedstrijd (zoals Split deed dit weekend tegen Zagreb) dan bevalt het de franse politie wel. sowieso is Frankrijk een tyfus land voor ons. Tegen Auxerre paar jaar terug hadden ze de hele stad een drank verbod op gelegd. Zijn wij met de bus in een plaats er 25km vandaan gaan zuipen. Maar agh, ben benieuwd. Zijn alsnog genoeg gasten heen, ook zonder kaart. Al waren er zondag al agenten in hotels geweest waar supporters zaten haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Aghja, is lastig. Accepteer je het en krijg je gezeik. Maar accepteer je het niet en boycot je die wedstrijd (zoals Split deed dit weekend tegen Zagreb) dan bevalt het de franse politie wel. sowieso is Frankrijk een tyfus land voor ons. Tegen Auxerre paar jaar terug hadden ze de hele stad een drank verbod op gelegd. Zijn wij met de bus in een plaats er 25km vandaan gaan zuipen. Maar agh, ben benieuwd. Zijn alsnog genoeg gasten heen, ook zonder kaart. Al waren er zondag al agenten in hotels geweest waar supporters zaten haha Eens hoor maar vind het vrij bizar dat de politie van een stad zoveel invloed heeft op best wel belangrijke beslissingen. Politie van Lyon gooide toch ook traangas in het uitvak een aantal jaar geleden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Ja maar dat kwam doordat avond voor match lyon al goede klappen had grhad en we voor de wedstriijd hun aanvielen bij stadion en we nog eat pyro afstaken. Zijn al paar gasten opgepakt in france. Sommige al vrij, andere niks over bekend. Ben benieuwd naar vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Bizar die maatregelen. Nu maar hopen op een stunt en dan met een dikke vinger naar de politie die stad weer verlaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 24 november 2014 Share Geplaatst 24 november 2014 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Nou burgemeester van Adam heeft ons buscombi opgelegd voor de bekerwedstrijd. Sv en Vitesse in beroep, worden daarin gesteund door door de sv en veiligheidscoördinator van Ajax. Competitie was nog autocombi. Beetje zuur als het zo blijft, veel supporters die willen gaan maar op deze manier vrij bagger voor de meesten die afhankelijk zijn van het Ov.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Ajax uit is toch bijna altijd een verplichte buscombi? Wij hebben overal combi's naartoe. Achterlijk gelul Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 november 2014 Share Geplaatst 26 november 2014 Ajax uit is toch bijna altijd een verplichte buscombi? Wij hebben overal combi's naartoe. Achterlijk gelul Dat zit er sowieso standaard bij, maar er is al 10 jaar geen incident geweest en ook zit er al jarenlang autocombi bij. Vrij apart dat het nu ineens niet meer mag. Volgens mij heeft PSV, en voorheen ook Feyenoord, ook treincombi. Zou een mooie oplossing zijn voor de bekerwedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 28 november 2014 Auteur Share Geplaatst 28 november 2014 Net 3 dagen Hotel en een retourtje geboekt naar Portugal voor 120 euro in November voor de wedstrijd in en tegen Estoril.:< Dit waren dus echt de allergekste dagen die ik ooit heb meegemaakt bij het bezoeken van een voetbalwedstrijd. Het ergste is dat ik maar een helft gezien heb ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 29 november 2014 Share Geplaatst 29 november 2014 Wanneer vloog je terug dan? Niet overwogen om gewoon een nieuwe vlucht te boeken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Hoppa, Rome is geboekt hoor. Mega veel zin in_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten