CB92 Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Wat een angsthaas :cab: Je kan toch met de helft proberen? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Welke erupties van geweld heeft hij het nu over dan? Wat een belachelijk gedoe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Gewoon zorgen dat Youri Kievits burgemeester wordt, die laat ons wel toe wat vinden jullie als feyenoorders daar nou an trouwens, dat hij zon boek uitbrengt? :cab: Als ik de verhalen hoor van Ajacieden en iemand een boek over dat soort dingen uitbrengt, zou het niet goed aflopen.. Ik vind het juist wel goed dat er over sommige dingen van vroeger de waarheid in een boek wordt gezet. Bovendien worden er geen namen genoemd in een boek, alleen verhalen worden uitgelegd hoe ze eerst zijn gegaan. Over strafzaken die nog lopen wordt helemaal niks verteld ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2013 Kaartjes voor Roda JC zijn ook binnen! 2 kaartjes ter waarde van 75 euro voor nog geen 25 euro:*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 14 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 14 maart 2013 Kaartjes voor Roda JC zijn ook binnen! 2 kaartjes ter waarde van 75 euro voor nog geen 25 euro:*) Aaaaaaand it's gone... In Limboland hebben ze vandaag besloten om geen Ticketveiling-kaartjes binnen te laten dankzij de feyenoordfans :moop: Kaartjes worden gelukkig wel vergoed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 maart 2013 Share Geplaatst 30 maart 2013 Kaartjes voor Feyenoord uit zijn besteld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 42euro voor psv uit...twijfel elk jaar om te gaan. Vind het zwaar duur, stadion kut(eerst 4000 trappen op om bij het vak te komen, moet je pissen, moet je ze weer naar beneden haha) Ook de treinreis vind ik altijd kut want je kan op de terug weg geen eens zuipen. Maja uiteraard ga je toch wel weer :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 2 april 2013 Share Geplaatst 2 april 2013 Ik wou nog naar Veendam dit jaar, maar dat gaat helaas niet gebeuren. Dit seizoen niet veel uit geweest. Eindhoven Den Bosch De Graafschap Totaal nu: NAC, RKC, Zwolle (2x), Cambuur, De Graafschap, Den Bosch, Eindhoven, Volendam en dan vergeet ik er nog één volgens mij;c. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Toen je naar Ajax was, vorig jaar met Rem hehe. Maar dat was geen GAE. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Toen je naar Ajax was, vorig jaar met Rem hehe. Maar dat was geen GAE. 2 Jaar terug alweer. Maar dat was ook niet echt een awayday haha. Meer gratis wedstrijdje bezoeken.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Crouch Geplaatst 3 april 2013 Auteur Share Geplaatst 3 april 2013 42euro voor psv uit...twijfel elk jaar om te gaan. Vind het zwaar duur, stadion kut(eerst 4000 trappen op om bij het vak te komen, moet je pissen, moet je ze weer naar beneden haha) Ook de treinreis vind ik altijd kut want je kan op de terug weg geen eens zuipen. Maja uiteraard ga je toch wel weer :cab: En ook nog jankend zonder drie punten naar huis;c:huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 Is wel weer duur ja, maar ga wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 april 2013 Share Geplaatst 3 april 2013 En ook nog jankend zonder drie punten naar huis;c:huhu: Wat Marcelo gaat ze tegenhouden?;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Bouma Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 4 april 2013 Share Geplaatst 4 april 2013 Oh, dan zie ik PSV wel winnen inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 7 april 2013 Share Geplaatst 7 april 2013 Matchday, Groningen uit. Nummertje zes op rij ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 [spoiler=Feyenoord uit]] We hebben ons best gedaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 [spoiler=Feyenoord uit]] We hebben ons best gedaan :) Uitvak vorig jaar: .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 26 april 2013 Share Geplaatst 26 april 2013 [MENTION=3677]Luke.[/MENTION]; Ik gun jou de eer. Kom er maar in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Uitvak vorig jaar: .... Ach joh, dat zou bij elke club gebeuren als die beter gaan presteren. Utrecht had ook ineens dit jaar het uitvak vol met 1200 man, dat was vorig jaar ongetwijfeld ook niet het geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Ach joh, dat zou bij elke club gebeuren als die beter gaan presteren. Utrecht had ook ineens dit jaar het uitvak vol met 1200 man, dat was vorig jaar ongetwijfeld ook niet het geval. ADO, Utrecht en PSV krijgen als enige het uitvak van de Kuip ieder jaar vol. Twente ook niet eens meer geloof ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Zelfs in de thuiswedstrijden krijgen ze het niet zo vol! [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Ach joh, dat zou bij elke club gebeuren als die beter gaan presteren. Utrecht had ook ineens dit jaar het uitvak vol met 1200 man, dat was vorig jaar ongetwijfeld ook niet het geval. Hier is het wel heel schrijnend. Maar ergens heb je wel gelijk natuurlijk. Hoop wel dat dit veel 'nieuwe' Vitesse supporters zijn, anders is het erg hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Hier is het wel heel schrijnend. Maar ergens heb je wel gelijk natuurlijk. Hoop wel dat dit veel 'nieuwe' Vitesse supporters zijn, anders is het erg hoor. Ik zag wel erg veel bekende gezichten van andere uitwedstrijden (iig die ik door de jaren heb bezocht) maar ja, je houdt het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 27 april 2013 Share Geplaatst 27 april 2013 Morgen naar PEC Zwolle - FC Utrecht :mrgy: Eerste wedstrijd in de Eredivisie in 5 jaar ofzo waar ik heen ga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten