Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

Gewoon zorgen dat Youri Kievits burgemeester wordt, die laat ons wel toe

wat vinden jullie als feyenoorders daar nou an trouwens, dat hij zon boek uitbrengt? :cab: Als ik de verhalen hoor van Ajacieden en iemand een boek over dat soort dingen uitbrengt, zou het niet goed aflopen..

Ik vind het juist wel goed dat er over sommige dingen van vroeger de waarheid in een boek wordt gezet. Bovendien worden er geen namen genoemd in een boek, alleen verhalen worden uitgelegd hoe ze eerst zijn gegaan. Over strafzaken die nog lopen wordt helemaal niks verteld ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kaartjes voor Roda JC zijn ook binnen! 2 kaartjes ter waarde van 75 euro voor nog geen 25 euro:*)

Aaaaaaand it's gone... In Limboland hebben ze vandaag besloten om geen Ticketveiling-kaartjes binnen te laten dankzij de feyenoordfans :moop:

Kaartjes worden gelukkig wel vergoed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42euro voor psv uit...twijfel elk jaar om te gaan. Vind het zwaar duur, stadion kut(eerst 4000 trappen op om bij het vak te komen, moet je pissen, moet je ze weer naar beneden haha) Ook de treinreis vind ik altijd kut want je kan op de terug weg geen eens zuipen. Maja uiteraard ga je toch wel weer :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wou nog naar Veendam dit jaar, maar dat gaat helaas niet gebeuren. Dit seizoen niet veel uit geweest.

Eindhoven

Den Bosch

De Graafschap

Totaal nu:

NAC, RKC, Zwolle (2x), Cambuur, De Graafschap, Den Bosch, Eindhoven, Volendam en dan vergeet ik er nog één volgens mij;c.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

42euro voor psv uit...twijfel elk jaar om te gaan. Vind het zwaar duur, stadion kut(eerst 4000 trappen op om bij het vak te komen, moet je pissen, moet je ze weer naar beneden haha) Ook de treinreis vind ik altijd kut want je kan op de terug weg geen eens zuipen. Maja uiteraard ga je toch wel weer :cab:

En ook nog jankend zonder drie punten naar huis;c:huhu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach joh, dat zou bij elke club gebeuren als die beter gaan presteren. Utrecht had ook ineens dit jaar het uitvak vol met 1200 man, dat was vorig jaar ongetwijfeld ook niet het geval.

ADO, Utrecht en PSV krijgen als enige het uitvak van de Kuip ieder jaar vol. Twente ook niet eens meer geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach joh, dat zou bij elke club gebeuren als die beter gaan presteren. Utrecht had ook ineens dit jaar het uitvak vol met 1200 man, dat was vorig jaar ongetwijfeld ook niet het geval.

Hier is het wel heel schrijnend. Maar ergens heb je wel gelijk natuurlijk. Hoop wel dat dit veel 'nieuwe' Vitesse supporters zijn, anders is het erg hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier is het wel heel schrijnend. Maar ergens heb je wel gelijk natuurlijk. Hoop wel dat dit veel 'nieuwe' Vitesse supporters zijn, anders is het erg hoor.

Ik zag wel erg veel bekende gezichten van andere uitwedstrijden (iig die ik door de jaren heb bezocht) maar ja, je houdt het toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites