Jump to content
Pre-order FM25 nu. Steun MU & ontvang korting! ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Recommended Posts

En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal.

De burgemeester van Heerenveen moet wel een paar klappen van de molen gehad hebben met zijn belachlijke regels. Zaterdag was er voor de Eigen Vervoerders ook al een centrumverbod(;e) en een flink aantal stillen in de stad. Verschillende PSVers op hun donder gekregen door het gebruik te maken van het openbaar vervoer in Heerenveen, waardoor ze in het centrum van Heerenveen kwamen (Centraal Stadion). Uiteindelijk zijn ze na afloop begeleid door de Politie.

Is er wel, maar ik ga met de bus. Vind dat altijd wel nice, beetje pilzen.

Hoe was je busreis gegaan? Hoop niet dat je in bus 1 zat, hoorde negatieve verhalen over dikke kotsende vrouwen:mrgy:

En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal.

Heerenveen...samen met Roda(al zal dat na ons incident en julie incident) de beste uit Nederland. Lekker eigen bus regelen en helemaal de tyfus inzuipen, uitvak ook lekker, laatste jaren flink pyro afgestroken daar al liep dat vorig seizoen niet heel best af.

Maar als zo elke uitwedstrijd is, beetje zuipen, geen gezeik met half9 bij je stadion zijn, is het leuk.

Psv uit wordt voor ons ook drama omdat busse niet mogen en met trein moeten we via rdam..

Kan je niet met OV in Heerenveen komen? Dan neem je toch buscombi?

Ik ga eigen vervoer, mooi op it fietske.

Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen.

Dat is wel te doen, 2km ofzo, heb je in een half uurtje gedaan.

Maar 30 maart begint verkoop Ajax-uit. Daar ben ik dan wel weer bij :)

Mijn broer had zelfs aangeboden kaart te kopen voor plek bij hem maar sta liever in het uitvak.

Gewoon zorgen dat Youri Kievits burgemeester wordt, die laat ons wel toe

wat vinden jullie als feyenoorders daar nou an trouwens, dat hij zon boek uitbrengt? :cab: Als ik de verhalen hoor van Ajacieden en iemand een boek over dat soort dingen uitbrengt, zou het niet goed aflopen..

Edited by jj1