Crouch Gepost March 11, 2013 Author Share Gepost March 11, 2013 En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal. De burgemeester van Heerenveen moet wel een paar klappen van de molen gehad hebben met zijn belachlijke regels. Zaterdag was er voor de Eigen Vervoerders ook al een centrumverbod(;e) en een flink aantal stillen in de stad. Verschillende PSVers op hun donder gekregen door het gebruik te maken van het openbaar vervoer in Heerenveen, waardoor ze in het centrum van Heerenveen kwamen (Centraal Stadion). Uiteindelijk zijn ze na afloop begeleid door de Politie. Is er wel, maar ik ga met de bus. Vind dat altijd wel nice, beetje pilzen. Hoe was je busreis gegaan? Hoop niet dat je in bus 1 zat, hoorde negatieve verhalen over dikke kotsende vrouwen:mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daanpsv10 Gepost March 11, 2013 Share Gepost March 11, 2013 Haha ja ik zat er praktisch langs :r reis ging eigenlijk vrij snel gelukkig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 En daar gaat ook de meest gastvrije en prettige uitwedstrijd van het jaar. Sjonge jonge wat klote zeg. Wat een fucking onzin allemaal. Heerenveen...samen met Roda(al zal dat na ons incident en julie incident) de beste uit Nederland. Lekker eigen bus regelen en helemaal de tyfus inzuipen, uitvak ook lekker, laatste jaren flink pyro afgestroken daar al liep dat vorig seizoen niet heel best af. Maar als zo elke uitwedstrijd is, beetje zuipen, geen gezeik met half9 bij je stadion zijn, is het leuk. Psv uit wordt voor ons ook drama omdat busse niet mogen en met trein moeten we via rdam.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Nog 3 daagjes, dan weer kaarten bestellen voor de mooiste uitwedstrijd van het jaar: FC Grunn uit. Wat was het een mooi feestje vorig jaar, dit jaar hopelijk weer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB92 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Voor mij wordt het spannend of ik kan ;) OV wordt afgeraden. En dat is het enigste hoe in ik Grunn kan komen :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Voor mij wordt het spannend of ik kan ;) OV wordt afgeraden. En dat is het enigste hoe in ik Grunn kan komen :cab: Kan je niet met OV in Heerenveen komen? Dan neem je toch buscombi? Ik ga eigen vervoer, mooi op it fietske. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB92 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Kan je niet met OV in Heerenveen komen? Dan neem je toch buscombi? Ik ga eigen vervoer, mooi op it fietske. Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen. Dat is wel te doen, 2km ofzo, heb je in een half uurtje gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CB92 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Dat is wel te doen, 2km ofzo, heb je in een half uurtje gedaan. Maar 30 maart begint verkoop Ajax-uit. Daar ben ik dan wel weer bij :) Mijn broer had zelfs aangeboden kaart te kopen voor plek bij hem maar sta liever in het uitvak. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Kan wel, kon altijd de bus pakken maar die is ook foetsie haha. Maar moet ik nog wel van station naar stadion lopen. Taxi? :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Nog 3 daagjes, dan weer kaarten bestellen voor de mooiste uitwedstrijd van het jaar: FC Grunn uit. Wat was het een mooi feestje vorig jaar, dit jaar hopelijk weer. Wtf vrij vervoer? Damm dat hebben wij niet eens tegen fucking Telstar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Wtf vrij vervoer? Damm dat hebben wij niet eens tegen fucking Telstar... Jullie zijn dan ook tuig ;c Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Wtf vrij vervoer? Damm dat hebben wij niet eens tegen fucking Telstar... Ja, maar wij zijn hele beschaafde mensen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Jullie zijn dan ook tuig ;c Ik ben lief(a) Ja, maar wij zijn hele beschaafde mensen. Heerenveen vs Groningen is toch haat onderling begrijp ik altijd? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiewiet Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Heerenveen vs Groningen is toch haat onderling begrijp ik altijd? Ja, maar wij slaan elkaar de hersens niet in. Ik vind het wel chill, mooi op de fiets en kost ook nog eens bijna niets: 13 euries. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 13 euro voor een 'derby' :cab: Flink goedkoop zeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 13 euro voor een 'derby' :cab: Flink goedkoop zeg. Daar kun je 2,5x voor naar NEC - Vitesse :cab: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Ja heus, 5 euro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pinolero Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Whut:cab: Ik betaal voor een combi naar Den Bosch 30 euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vitesse88 Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Ja heus, 5 euro? Whow oeeps verkeerd neer gezet haha :cab: Moet natuurlijk x2,5 zijn ipv 2,5x naar die wedstrijd :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Whut:cab: Ik betaal voor een combi naar Den Bosch 30 euro Dit soort bedragen zijn toch wel belachelijk voor de Jupiler League :-D:-D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost March 12, 2013 Share Gepost March 12, 2013 Hier is iedere uitwedstrijd 25 euro, 25 naar Emmen en 25 naar Sittard. Beetje raar, maarja... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost March 13, 2013 Share Gepost March 13, 2013 http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=183809 Verassend...Agh, heb het al vaak gezegd, denk dat klassieker nooit meer met supporters wordt gespeeld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alessandro Gepost March 13, 2013 Share Gepost March 13, 2013 (edited) Zei ik toch al [MENTION=3278]jj1[/MENTION]; Aboutaleb is een eikel. Edited March 13, 2013 by Alessandro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost March 13, 2013 Share Gepost March 13, 2013 (edited) Gewoon zorgen dat Youri Kievits burgemeester wordt, die laat ons wel toe wat vinden jullie als feyenoorders daar nou an trouwens, dat hij zon boek uitbrengt? :cab: Als ik de verhalen hoor van Ajacieden en iemand een boek over dat soort dingen uitbrengt, zou het niet goed aflopen.. Edited March 13, 2013 by jj1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts