Sophomore Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 Waarom was je daar dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 2 uur geleden zei Sophomore: Waarom was je daar dan? Uitvak PEC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 17 augustus 2019 Share Geplaatst 17 augustus 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elano Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 2 uur geleden zei Kelvin: Uitvak PEC Oohw? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 12 uur geleden zei Kelvin: Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. Dan moet @Christian. ook lekker eens normaal doen. De vlegel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 Ik ben nog steeds Twente-supporter. Paar jaar terug ging ik naar wat thuiswedstrijdjes met Christian. , daarna seizoenskaart aangeschaft (Zwolle ligt bij mij op 20 minuten) en sindsdien streep ik seizoen voor seizoen alle eredivisiestadions af middels uitwedstrijdjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 16 uur geleden zei Kelvin: Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was ? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen. Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg. Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 4 uur geleden zei Vitesse88: Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was ? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen. Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg. Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte Daar hebben we vooral heel erg om gelachen, maar een van die jochies is wel de grootste oorzaak van het gezeik na afloop. Die linksbuiten was Johnsen, die heeft al zijn eigen liedje 'trucje voor de sfeer'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 18 augustus 2019 Share Geplaatst 18 augustus 2019 1 uur geleden zei Kelvin: Daar hebben we vooral heel erg om gelachen, maar een van die jochies is wel de grootste oorzaak van het gezeik na afloop. Die linksbuiten was Johnsen, die heeft al zijn eigen liedje 'trucje voor de sfeer'. Hahaha heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 Op 18-8-2019 om 13:51 zei Vitesse88: Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was ? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen. Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg. Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen. Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren. Altijd weer gezellig zo'n awayday. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 1 uur geleden zei Christian.: Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen. Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren. Altijd weer gezellig zo'n awayday. Dat maakt het nog mooier Geloof gezien te hebben dat er eentje ook al in het stadion werd aangesproken. Ik vind het ‘uitpubliek’ altijd een grappig fenomeen. Sommige gastjes kunnen zo fucking opgefokt zijn en of minuten (of een deel van de wedstrijd) druk zijn met iemand in het thuispubliek Gebaartjes van buiten afspreken etc. Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 augustus 2019 Share Geplaatst 21 augustus 2019 (bewerkt) Te veel ':-D' emoticons op deze (vorige) pagina. 21 augustus 2019 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Op 21-8-2019 om 21:52 zei Vitesse88: . Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe. Is dat zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 11 uur geleden zei komodo25: Is dat zo? Als je bent weggetikt en met 3-0 op de broek hebt gekregen, dan zou ik snel weg willen ja. Weinig zin om dan nog in een stadion te blijven hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Op 21-8-2019 om 21:52 zei Vitesse88: Dat maakt het nog mooier Geloof gezien te hebben dat er eentje ook al in het stadion werd aangesproken. Ik vind het ‘uitpubliek’ altijd een grappig fenomeen. Sommige gastjes kunnen zo fucking opgefokt zijn en of minuten (of een deel van de wedstrijd) druk zijn met iemand in het thuispubliek Gebaartjes van buiten afspreken etc. Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe. Dat was uiteindelijk waarom het misging volgens de verhalen, het duurde sommige supporters iets te lang en daarom beetje duwen volgens supporters/trappen en slaan volgens agenten (waarheid weet ik niet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 35 minuten geleden zei Vitesse88: Als je bent weggetikt en met 3-0 op de broek hebt gekregen, dan zou ik snel weg willen ja. Weinig zin om dan nog in een stadion te blijven hangen. In die situatie wel ja. En door de regelingen in Nederland moet dat ook bijna altijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 9 minuten geleden zei komodo25: In die situatie wel ja. En door de regelingen in Nederland moet dat ook bijna altijd Wij moeten meestal juist wachten tot het thuispubliek weg is, dan gaan pas de deuren open. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 Klopt. Bedoel ook meer dat je in Nederland weinig kans hebt om na de wedstrijd in de stad te blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 24 augustus 2019 Share Geplaatst 24 augustus 2019 10 minuten geleden zei komodo25: Klopt. Bedoel ook meer dat je in Nederland weinig kans hebt om na de wedstrijd in de stad te blijven. Ah op zo'n manier. Klopt, al is de eerste afslag al niet meer afgesloten en keer je zo om Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 27 augustus 2019 Share Geplaatst 27 augustus 2019 Ergens toch wel spijt dat ik afgelopen zondag heb laten schieten. Was mooi weer, goede sfeer en ondanks slecht spel drie punten. Zal dit seizoen wel meer wedstrijden gaan laten schieten, terwijl ik eerst eigenlijk alles ging. Tot de winterstop ga ik Feyenoord, Emmen, Fortuna, Heracles en wellicht Ajax op het thuisvak. Zwolle en Vitesse laat ik aan mij voorbij gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 2 oktober 2019 Share Geplaatst 2 oktober 2019 Vorige week op Cyprus naar een wedstrijd geweest. We waren toevallig in Larnaca terwijl er een wedstrijd was en na wat gegoochel online en een steward overtuigen mochten we naar binnen bij Anorthosis Famagusta tegen Pafos FC. Oud stadion, maar wel sfeer. De hele wedstrijd zingen, krijsen om het minste of geringste, bij zo'n beetje iedere doelpoging werd er vuurwerk afgestoken. Best mooi om meegemaakt te hebben. Na het vuurwerkverhaal heb ik wel beduidend minder van de wedstrijd gezien, maar het geluid van het publiek in de andere vakken, dat daarna wordt overgenomen door het vak waar ik in zat, gaf wel een beetje het spelverloop aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 23 maart 2022 Share Geplaatst 23 maart 2022 Grote bump.. Resultaat na 4.5 weken in Polen gezeten te hebben: Lechia Gdansk - Wisla Kraków Lech Poznan - Raków Czestochowa Arka Gdynia - GKS Katowice Zawisza Bydgoszcz - Sokól Kleczew. Daarnaast nog op de planning voor komende 1.5 week: Zawisza Bydgoszcz - Kotwica Kolobrzeg Legia Warszawa - Lechia Gdansk. Helaas door een vertraging Slask Wroclaw - Piast Gliwice gemist, zou pas 2e helft aankomen, dus vond het niet meer waard. Toch wel prima weekjes achter de rug. Planning is om eind april terug te gaan en hopelijk 3 wedstrijden te pakken. Allemaal afhankelijk van zowel kaartjes / schema (wat ze hier pas 3 weken van te voren maken) LKS Lodz - Widzew Lodz Cracovia - Wisla Krakow en bekerfinale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zawisza Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Samenvatting van de afgelopen 6 weken in plaatjes.. Zal ze vast ergens anders ook al geplaatst, hebben maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 13 april 2022 Share Geplaatst 13 april 2022 Zondag naar Olympique Lyon - Girondins de Bordeaux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten