Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Awaydays / Groundhops

Crouch

Aanbevolen berichten

12 uur geleden zei Kelvin:

Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 

Dan moet @Christian. ook lekker eens normaal doen. De vlegel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben nog steeds Twente-supporter. Paar jaar terug ging ik naar wat thuiswedstrijdjes met Christian. , daarna seizoenskaart aangeschaft (Zwolle ligt bij mij op 20 minuten) en sindsdien streep ik seizoen voor seizoen alle eredivisiestadions af middels uitwedstrijdjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Kelvin:

Dit topic maar eens van stal halen, want het was een gezellig avondje in Arnhem. Niets aan de hand in het stadion zelf, om het provoceren van 1 kerel na, die heeft blijkbaar op de trappen ook nog iets uitgevreten. Daarna politie met wapenstokken erbij en vervolgens 1 voor 1 auto-controle. 

Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was :cab:? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen.

Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg.  Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Vitesse88:

Mag toch hopen dat je niet 1 van die jochies bovenin was :cab:? Die maakte zich even belachelijk. Jochies van 14/15 en paar wat ouder. Heel stoer filmen (snap daar nooit zo de toegevoegde waarde van) en daarna afdruipen.

Overigens mag Zwolle zich zorgen maken om het spel, tenenkrommend slecht zeg.  Die linksbuiten was echt heel druk met z’n eigen trucjes die allemaal mislukte :-D 

Daar hebben we vooral heel erg om gelachen, maar een van die jochies is wel de grootste oorzaak van het gezeik na afloop.  Die linksbuiten was Johnsen, die heeft al zijn eigen liedje 'trucje voor de sfeer'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-8-2019 om 13:51 zei Vitesse88:

Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel :-D Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter  van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen.

Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren.  Altijd weer gezellig zo'n awayday. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Christian.:

Blijkbaar waren ze dus al 18, want sowieso één van die gastjes was aangehouden en mocht het nachtje doorbrengen in de cel :-D Eén van die gasten werd buiten het stadion trouwens ook nog ff goed aangepakt door een medesupporter  van de oude garde die zijn gedrag ook niet bepaald kon waarderen.

Waren verder wel vermakelijke taferelen bij het Gelredome hoor. Gingen ze bij elke auto ook de kofferbak controleren omdat de politie dacht dat er supporters verstopt waren.  Altijd weer gezellig zo'n awayday. 

Dat maakt het nog mooier :D  Geloof gezien te hebben dat er eentje ook al in het stadion werd aangesproken. Ik vind het ‘uitpubliek’ altijd een grappig fenomeen. Sommige gastjes kunnen zo fucking opgefokt zijn en of minuten (of een deel van de wedstrijd) druk zijn met iemand in het thuispubliek :-D  Gebaartjes van buiten afspreken etc. Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-8-2019 om 21:52 zei Vitesse88:

Dat maakt het nog mooier :D  Geloof gezien te hebben dat er eentje ook al in het stadion werd aangesproken. Ik vind het ‘uitpubliek’ altijd een grappig fenomeen. Sommige gastjes kunnen zo fucking opgefokt zijn en of minuten (of een deel van de wedstrijd) druk zijn met iemand in het thuispubliek :-D  Gebaartjes van buiten afspreken etc. Wel bijzonder gedrag zo na de wedstrijd, als uitpubliek wil je weer lekker snel naar huis toe. 

Dat was uiteindelijk waarom het misging volgens de verhalen, het duurde sommige supporters iets te lang en daarom beetje duwen volgens supporters/trappen en slaan volgens agenten (waarheid weet ik niet). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Vitesse88:

Als je bent weggetikt en met 3-0 op de broek hebt gekregen, dan zou ik snel weg willen ja. Weinig zin om dan nog in een stadion te blijven hangen. 

In die situatie wel ja. En door de regelingen in Nederland moet dat ook bijna altijd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ergens toch wel spijt dat ik afgelopen zondag heb laten schieten. Was mooi weer, goede sfeer en ondanks slecht spel drie punten. Zal dit seizoen wel meer wedstrijden gaan laten schieten, terwijl ik eerst eigenlijk alles ging. Tot de winterstop ga ik Feyenoord, Emmen, Fortuna, Heracles en wellicht Ajax op het thuisvak. Zwolle en Vitesse laat ik aan mij voorbij gaan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vorige week op Cyprus naar een wedstrijd geweest. We waren toevallig in Larnaca terwijl er een wedstrijd was en na wat gegoochel online en een steward overtuigen mochten we naar binnen bij Anorthosis Famagusta tegen Pafos FC.

Oud stadion, maar wel sfeer. De hele wedstrijd zingen, krijsen om het minste of geringste, bij zo'n beetje iedere doelpoging werd er vuurwerk afgestoken. Best mooi om meegemaakt te hebben. Na het vuurwerkverhaal heb ik wel beduidend minder van de wedstrijd gezien, maar het geluid van het publiek in de andere vakken, dat daarna wordt overgenomen door het vak waar ik in zat, gaf wel een beetje het spelverloop aan.

IMG_20190922_175844.jpg

IMG_20190922_173039.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Grote bump.. Resultaat na 4.5 weken in Polen gezeten te hebben:

Lechia Gdansk - Wisla Kraków

Lech Poznan - Raków Czestochowa

Arka Gdynia - GKS Katowice

Zawisza Bydgoszcz - Sokól Kleczew.

Daarnaast nog op de planning voor komende 1.5 week:

Zawisza Bydgoszcz - Kotwica Kolobrzeg

Legia Warszawa - Lechia Gdansk.

Helaas door een vertraging Slask Wroclaw - Piast Gliwice gemist, zou pas 2e helft aankomen, dus vond het niet meer waard. :classic_ninja:

Toch wel prima weekjes achter de rug. Planning is om eind april terug te gaan en hopelijk 3 wedstrijden te pakken. Allemaal afhankelijk van zowel kaartjes / schema (wat ze hier pas 3 weken van te voren maken)

LKS Lodz - Widzew Lodz 

Cracovia - Wisla Krakow

en bekerfinale

Link naar opmerking
Deel via andere websites