Spring naar bijdragen

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Hier kan je DF11 faces aanvragen van:

1) Spelers die nog niet gemaakt zijn. / Players who haven't made yet.

Zorg er wel eerst voor, dat je het DF11 megapack geinstalleerd hebt,

net zoals de meest recente DF11 facepacks.

2) Spelers waarvan de foto niet meer actueel is. / Players wich image is no longer current.

Bijvoorbeeld na een transfer of bij een veranderd uiterlijk.

lijn.png

Hoe een aanvraag indienen?

- Plaats de nieuwe (portret) foto of de link ervan.

- Vermeld het FM spelers ID nummer.

bewerkt door DF11/necjeff

• Antwoorden 204
  • Weergaven 204
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Hier kan je DF11 faces aanvragen van:

1) Spelers die nog niet gemaakt zijn. / Players who haven't made yet.

Zorg er wel eerst voor, dat je het DF11 megapack geinstalleerd hebt,

net zoals de meest recente DF11 facepacks.

2) Spelers waarvan de foto niet meer actueel is. / Players wich image is no longer current.

Bijvoorbeeld na een transfer of bij een veranderd uiterlijk.

lijn.png

bewerkt door DF11/necjeff

Geplaatst

Hi,

Zou je voor mij een face kunnen maken van Memphis Depay (37024470) en Ruben Bentancourt (78046773) van PSV? Dank je. Ik hoop dat ik ze snel in mn game kan toevoegen.

Gr. Martin

Geplaatst
Hi,

Zou je voor mij een face kunnen maken van Memphis Depay (37024470) en Ruben Bentancourt (78046773) van PSV? Dank je. Ik hoop dat ik ze snel in mn game kan toevoegen.

Gr. Martin

Depay zit al in 't megapack. Betancourt komt er aan.

Geplaatst

ik had deze twee al toegevoegd maar krijg nu helemaal geen foto meer... ook niet zo'n grijs (regens) plaatje? ik weet zeker dat ik de config goed heb gedaan maar foto pakt hij niet. zitten er voorwaarden aan de foto ofzo? ik heb gewoon plaatje van internet gepakt en deze opgeslagen onder id nummer.png..... wat doe ik fout dan?

Geplaatst
  • Auteur
ik had deze twee al toegevoegd maar krijg nu helemaal geen foto meer... ook niet zo'n grijs (regens) plaatje? ik weet zeker dat ik de config goed heb gedaan maar foto pakt hij niet. zitten er voorwaarden aan de foto ofzo? ik heb gewoon plaatje van internet gepakt en deze opgeslagen onder id nummer.png..... wat doe ik fout dan?

Heb je de map met de gemaakte plaatjes geplaatst in de volgende map:

C:\Documents and Settings\JOUW NAAM\Mijn documenten\Sports Interactive\Football Manager 2012\graphics\pictures

Als je nog geen map graphics en pictures hebt, moet je die eerst zelf aanmaken.

Geplaatst

nee die map heb ik al en ik heb ook die 75000 faces die ik erin heb staan gewoon netjes in mijn game maar die twee die ik zelf heb toegevoegd lukken me niet ;(

en ik zou graag foto van mezelf toevoegen op mijn eigen ID maar ook dat pakt ie niet...

Geplaatst
  • Auteur
nee die map heb ik al en ik heb ook die 75000 faces die ik erin heb staan gewoon netjes in mijn game maar die twee die ik zelf heb toegevoegd lukken me niet ;(

en ik zou graag foto van mezelf toevoegen op mijn eigen ID maar ook dat pakt ie niet...

Heb je ook de skin herladen nadat je de pics hebt toegevoegd?

FM spel:

weergave-instellingen-skin herladen- wel eerst skin cache uit zetten.

Geplaatst

ja dat heb ik gedaan en het regens plaatje is dan ook weg maar de door mij opgeslagen foto is niet zichtbaar.... je ziet bij die speler dan gewoon helemaal niks

Geplaatst
  • Auteur
ja dat heb ik gedaan en het regens plaatje is dan ook weg maar de door mij opgeslagen foto is niet zichtbaar.... je ziet bij die speler dan gewoon helemaal niks

Sorry, meer kan ik nu even ook niet bedenken :(

Geplaatst

Tony Trindade de Vilhene en Anass Achahbar als deze los te verkrygen zijn , alsjeblieft?

Geplaatst
  • Auteur
Tony Trindade de Vilhene en Anass Achahbar als deze los te verkrygen zijn , alsjeblieft?

Even op de juiste manier je request aanvragen, zodat er geen extra zoekwerk meer gedaan hoeft te worden door de makers ;)

Geplaatst

ik heb hier eerder al verzoek gedaan voor Bentancourt van PSV (78046773) en zou daar graag ook nog Geraldo Antonio van PSV bij willen (37020710). Heb je enig idee wanneer je deze voor me hebt? Ik mis ze namelijk wel in mijn game ;) Thnx!

Geplaatst
  • Auteur
ik heb hier eerder al verzoek gedaan voor Bentancourt van PSV (78046773) en zou daar graag ook nog Geraldo Antonio van PSV bij willen (37020710). Heb je enig idee wanneer je deze voor me hebt? Ik mis ze namelijk wel in mijn game ;) Thnx!

Mijn beste collega Bm heeft gezegd dat hij er mee aan de slag gaat dus daar wachten we nog even op.

Depay zit al in 't megapack. Betancourt komt er aan.

Mocht hij door omstandigheden deze niet kunnen maken dan ga ik er donderdag naar kijken :thumb:

Geplaatst

Naam: Mark Bloemendaal:

ID: 37000985

Foto:

indexxg.jpg

Naam: Robin Faber

ID: 856487

Foto:

20090803153301-ADO_Den_Haag_Robin_Faber.jpg

Naam: Cihan Yalcin

ID: 856313

Foto:

Cihan%20Yalcin.jpg

Geplaatst

Hallo,

Zou iemand FC Groningen 2011/2012 willen maken?

Ook de beloften en staf als het mogelijk is.

M.v.g.