Geplaatst 6 oktober 201113 jr. Aller eerste wedstrijd: Kufstein - Ajax 0 4 Sigthorsson 2x, Sulejmani 1x en 1x Janssen.
Geplaatst 6 oktober 201113 jr. De Fruitschaal is binnen. Homemade 4-3-3. Alleen zette ik 'm pas de 2e helft in. Foutje bij het instellen aan het begin
Geplaatst 6 oktober 201113 jr. Sta bij rust 4-0 achter tegen shaktar met Feyenoord EDIT: 0-6bij rust voor shaktar
Geplaatst 6 oktober 201113 jr. Die is voor 7 miljoen naar PSV. Lekker hoor. Hier nog geen enkel bod op hem. :cab:
Geplaatst 6 oktober 201113 jr. Echt, ik zit al de halve avond mezelf op te vreten over die game...ik ga vragen aan die lui bij wie ik hem heb besteld, of ik mijn geld terug mag. Ik hoef die game niet :@
Geplaatst 6 oktober 201113 jr. Ik zie dat FMRTE al uit is Tegen mij? :P Zoja, stfo, ik ben gewoon een baas youknow :oops::m:
Geplaatst 7 oktober 201113 jr. Tegen mij? :P Zoja, stfo, ik ben gewoon een baas youknow :oops::m: Nee, Ado is gewoon slecht:P Btw, hier staat het al na 15 minuten 3-0:)