Spring naar bijdragen

Wat is nu jouw muziekstijl? 57 leden hebben gestemd

1. 1. Wat is nu jouw muziekstijl?

• Nederlandstalig
    • Dance / trance / jump
    • Drum & base
    • Indie rock / Brit pop
    • Regular pop (top 40)
    • Reggae
    • Hip hop & R&B & Rap
    • Wereldmuziek / Folk
    • Jazz
      0
    • Rock / Goth rock
    • Van alles wat

Meld je aan of registreer je om te kunnen stemmen in deze peiling.

Aanbevolen reacties

Geplaatst

Met welke (muziek)stijl kan jij je absoluut identificeren? Wat vindt jij nu nice om te luisteren? Welk genre is jouw ding?

• Antwoorden 67
  • Weergaven 53
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

Met welke (muziek)stijl kan jij je absoluut identificeren? Wat vindt jij nu nice om te luisteren? Welk genre is jouw ding?

Geplaatst

Nederhop > Opgezwolle, Engel

Alternative Rock > veel.

Geplaatst

Is bij mij deels per periode, maar enkele stijlen ben ik eigenlijk altijd voor in de stemming.

Indie sowieso, maar ook hard rock, industrial metal, folk metal en enkele pop artiesten (Madonna, Lady Gaga).

Laatste tijd wel helemaal into Indie weer, ontdek steeds nieuwe bandjes, de een nog awesome dan de ander.

Geplaatst

Ik luister al sinds 2006 als hoofdgenre Hip-Hop, sinds 2008 ongeveer dezelfde stijl als nu, zit volledig tussen de mainstream en underground in, pik wel dingetjes op van beide kanten maar blijf het liefst toch in het midden hangen, en dat support ik dan een beetje met af en toe wat popmuziek, Spaanstalige muziek, R&B, Soul enz.

Geplaatst

Ik hou vooral van Hardstyle,House maar ik vind het zeker geen straf muziek van vroeger, The Police,Queen,Guns 'n Roses etc. te luisteren

Geplaatst

Vooral hardstyle, maar house ook wel en reggae gaat de laatste tijd weer steeds vaker voor hardstyle eigenlijk. Met hardstyle heb ik het een klein beetje gehad, luister eigenlijk alleen nog maar nieuw releaste tracks.

Geplaatst

Vooral pop met ook aardig wat hiphop.

Favo artiesten: Acda en de Munnik, James Morrison, James Blunt, Tastic, Fresku en John Legend

Geplaatst

Classic rock, met een voorkeur naar progessive/psychedelic rock.

Maar mn oude liefde blijft wel trance.

Geplaatst

Rock en folk, voornamelijk uit de 60s, 70s, en 80s (The Rolling Stones, Dire Straits, Neil Young, James Taylor). Maar ook sommige artiesten en nummers uit de 90s, en 00s (Radiohead, Nick Cave & The Bad Seeds)

en aan de andere kant hip-hop. Golden age (Gang Starr, Nas, etc.) maar ook nieuwe (Wiz Khalifa, Kanye West, etc.)

Geplaatst

Vooral R&B en Pop. Favoriete artiest op het moment is toch wel Jason Derulo. Maakt wat mij betreft te gekke nummers. Maar ik kan eigenlijk alles wel appreciëren, op jump en heavy metal na uiteraard.

Geplaatst
Vooral R&B en Pop. Favoriete artiest op het moment is toch wel Jason Derulo. Maakt wat mij betreft te gekke nummers. Maar ik kan eigenlijk alles wel appreciëren, op jump en heavy metal na uiteraard.

Wat versta je onder Heavy Metal?

Geplaatst

Ik luister van alles en nogwat, maar meestal ligt het in de buurt van de alternatieve rock en electronica.

Geplaatst

Voornamelijk naar alternatieve rock en wat daar aan verwant is, maar ik luister ook vrij veel buiten dit genre. Daarnaast ook veel filmscores, hoewel dat misschien niet echt een eigen genre is.

Geplaatst

Progressive en technical death metal, en af en toe wat dubstep.

Geplaatst

- Drum & Bass

- Indie Rock/Britpop

- Hip-Hop & Rap

- Wereldmuziek/Folk

- Jazz

Dus eigenlijk een beetje van vanalles...

Geplaatst

Ben vooral van de hiphop maar wat R&B gaat er ook wel in.

Dit moet je gewoon gruwelijk vinden :):

Geplaatst

Ik heb helemaal geen muziekgenre, omdat in elk muziekgenre uitstekende muziek wordt gemaakt. En in elk genre ook een heleboel afval, meestal de comerciëlere dingen.

Ik hou gewoon van muziek.

Geplaatst

Vooral Rockmuziek. En daarmee bedoel ik ook Classic Rock, Alternative Rock, Indie Rock en nog wat andere rockstijlen.

Geplaatst
Wat versta je onder Heavy Metal?

Al die shit waarbij ze hun keel schor roepen.

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.