Geplaatst 15 september 201113 jr. Zouden jullie de onderstaande vragenlijst even willen invullen? De resultaten worden na afloop anoniem aan de opdrachtgevers getoond. Voor de layout kun je kijken op deze website. Nadat je hier een kijkje hebt genomen kun je de bovenstaande vragen invullen Friesewebwinkel.nl is een onderdeel van Hallofryslan.nl. Het is een webwinkel waar typisch Friese producten aangeboden worden. Bedrijven plaatsen foto’s van haar assortiment en via friesewebwinkel.nl wordt u doorgestuurd naar de betreffende website. 1. Bent u geïnteresseerd in typisch Friese producten? A) Ja B) Nee 2. Moet de lay-out van de website verandert worden? (Zoja, vraag 3. Zonee, vraag 4) A) Ja B) Nee 3. Wat moet er verandert worden aan de lay-out? 4. Wat vind u van de namen ‘Hallofryslan’ en ‘Friesewebwinkel’? A) Spreken me aan B) Zegt me niks C) Onaantrekkelijk *Optioneel1: Ruimte voor een andere naam: 5. Wat moet volgens u allemaal in het assortiment? (meerdere mogelijk) A) Friese muziek B) Friese lekkernijen C) Kinderartikelen D) Boeken E) Dranken F) Vlag producten G) Kleding en textiel H) Baby-artikelen I) Sieraden *Optioneel2: Ruimte voor eigen ingeving: 1. 2. 3. 4. Optioneel 1. 5. Optioneel 2. Alvast bedankt! :)
Geplaatst 15 september 201113 jr. Auteur Zouden jullie de onderstaande vragenlijst even willen invullen? De resultaten worden na afloop anoniem aan de opdrachtgevers getoond. Voor de layout kun je kijken op deze website. Nadat je hier een kijkje hebt genomen kun je de bovenstaande vragen invullen Friesewebwinkel.nl is een onderdeel van Hallofryslan.nl. Het is een webwinkel waar typisch Friese producten aangeboden worden. Bedrijven plaatsen foto’s van haar assortiment en via friesewebwinkel.nl wordt u doorgestuurd naar de betreffende website. 1. Bent u geïnteresseerd in typisch Friese producten? A) Ja B) Nee 2. Moet de lay-out van de website verandert worden? (Zoja, vraag 3. Zonee, vraag 4) A) Ja B) Nee 3. Wat moet er verandert worden aan de lay-out? 4. Wat vind u van de namen ‘Hallofryslan’ en ‘Friesewebwinkel’? A) Spreken me aan B) Zegt me niks C) Onaantrekkelijk *Optioneel1: Ruimte voor een andere naam: 5. Wat moet volgens u allemaal in het assortiment? (meerdere mogelijk) A) Friese muziek B) Friese lekkernijen C) Kinderartikelen D) Boeken E) Dranken F) Vlag producten G) Kleding en textiel H) Baby-artikelen I) Sieraden *Optioneel2: Ruimte voor eigen ingeving: 1. 2. 3. 4. Optioneel 1. 5. Optioneel 2. Alvast bedankt! :)
Geplaatst 15 september 201113 jr. 1. B 2. A 3. Mag een achtergrond hebben en meer gedesigned uitzien 4. A Optioneel 1: Hallo Fryslan is wel leuk 5. A t/m H Optioneel 2.
Geplaatst 15 september 201113 jr. 1. B 2. A 3. Het komt nu over als een echte amateursite. De aankleding moet professioneler. Het kleurgebruik is wel logisch, maar het oogt wat goedkoop. De linkertabel oogt te eenvoudig, hier kan meer mee gedaan worden. 4. C Optioneel 1. Dit zijn veel te eenvoudige namen. Las een brainstormsessie in met wat vrienden en degene(n) met wie je de site beheert, biertje erbij, dan komt er vanzelf wel iets origineels uit. 5. Optioneel 2. Hier vul ik niets in, dit is geheel afhankelijk van de doelgroep die je kiest. Denk daar dus ook goed over na en richt je eerst op het assortiment dat voor deze groep aantrekkelijk is. Daarna pas uitbreiden.
Geplaatst 15 september 201113 jr. 1. B 2. A 3. Zie vorige reacties 4. B Optioneel 1. Ik zou het houden op HalloFryslân, maar de webwinkelnaam veranderen. 5. A, B, C, D, E, F, H Optioneel 2. -
Geplaatst 15 september 201113 jr. 1: B 2: A 3: een mooie achtergrond erachter, wat professioneler maken idd 4: A 5: A t/m H
Geplaatst 15 september 201113 jr. 1. B 2. A 3. Zie VinnyPassy 4. A, Hallo Fryslan is een leuke naam, die andere niet zo. Optioneel 1. 5. A t/m H - G Optioneel 2.
Geplaatst 17 september 201113 jr. Auteur Bedankt voor het invullen =) Zijn er nog meer die de vragenlijst even willen invullen? :)
Geplaatst 17 september 201113 jr. 1. B 2. Ja 3. Professioneler 4. A Optioneel 1. 5. A t/m H Optioneel 2.