Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Holland in da Hood

jj1

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 303
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

O, ja die heb ik niet gezien. En je hebt ook wel gelijk, maar ik persoonlijk zou op mn 35e toch liever voor wat zekerheid gaan dan zoiets.

Ik geef je gelijk hoor, hoewel ik aan de andere kant ook wel respect heb voor iemand die dit durft, alles opgeven voor een droom.

[spoiler=video]5bEOrfLGw4I

Niet dat ik het persoonlijk nou zo'n geweldig nummer vind maar voor lul staan ze ook absoluut niet.

Dat vertelde ie in DWDD.

Tsja, das puur om zich groot te houden dan wss want hij hoopt dit gewoon te winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het dan toch over Groningen hebt..

Upter4JrVSU

Boem dagge boem dagge boem.

Er zijn ook wel goede hiphoppers uit Groningen:

[YOUTUBE]Z-zL_paDVTc[/YOUTUBE]

Dope D.O.D. heeft ook in het voorprogramma van Limp Bizkit gestaan trouwens. En hun video is echt gruwelijk goed.

Wat Aans is een duo dat het op z'n Gronings doet voor het behoud van de Grunneger toal, heb één van hen (gast op trekkertje) wel eens geïnterviewd. Hij is namelijk ook voorzitter van een amateurvereniging. Wil ze eigenlijk niet in hetzelfde rijtje met Dope D.O.D. zetten, maar ze doen het wel leuk in het Gronings.

[YOUTUBE]94ZJ1QCMM-o[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens viel me op dat die Pol echt een lijertje is ;e gaat ie moeilijk doen omdat Biggah dat boek over straattaal won terwijl hij meer wist en toen Kinkelkid bezig was met barbequen maar het niet zo goed ging hoor je hem: nou ik verwacht dadelijk wel mijn burgerrrrr > doe het dan zelf lul ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, die Jimsky had het toch ook over dat z'n gezicht teruggevonden werd op facebook ofzo? Toen dacht ik ook, huh? :cab:

Zelfde hier, dacht dat ik het verkeerd had verstaan ofzo maar hij had het dus over Facebook waar zijn gezicht terug werd gevonden. Gaat echt helemaal nergens over deze gasten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites