Rinus Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Uhmm want jij kent 'm persoonlijk? Dat vertelde ie in DWDD. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Die Sander (Ben je blij mee hè Petterson ;c ) was ook pas 3 maanden bezig met rappen :cab: Hij houdt de naam niet echt hoog :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 O, ja die heb ik niet gezien. En je hebt ook wel gelijk, maar ik persoonlijk zou op mn 35e toch liever voor wat zekerheid gaan dan zoiets. Ik geef je gelijk hoor, hoewel ik aan de andere kant ook wel respect heb voor iemand die dit durft, alles opgeven voor een droom. [spoiler=video]5bEOrfLGw4I Niet dat ik het persoonlijk nou zo'n geweldig nummer vind maar voor lul staan ze ook absoluut niet. Dat vertelde ie in DWDD. Tsja, das puur om zich groot te houden dan wss want hij hoopt dit gewoon te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Als je het dan toch over Groningen hebt.. Upter4JrVSU Boem dagge boem dagge boem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Wat de fuck heeft die Sander dan voor plek op z'n kop? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Als je het dan toch over Groningen hebt.. Upter4JrVSU Boem dagge boem dagge boem. Er zijn ook wel goede hiphoppers uit Groningen: [YOUTUBE]Z-zL_paDVTc[/YOUTUBE] Dope D.O.D. heeft ook in het voorprogramma van Limp Bizkit gestaan trouwens. En hun video is echt gruwelijk goed. Wat Aans is een duo dat het op z'n Gronings doet voor het behoud van de Grunneger toal, heb één van hen (gast op trekkertje) wel eens geïnterviewd. Hij is namelijk ook voorzitter van een amateurvereniging. Wil ze eigenlijk niet in hetzelfde rijtje met Dope D.O.D. zetten, maar ze doen het wel leuk in het Gronings. [YOUTUBE]94ZJ1QCMM-o[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 MC biggah en G-low. Dat kan toch niet echt zijn. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Gelezen op twitter: MC bigga lijkt wel het autistische homo neefje van Lonnie :*) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 ztR1QeJBaiI Die Otie is toch echt niet slecht!! nGZj1R2_E9s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Number 10 Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Niet slecht? Luister die tekst man, gaat toch nergens over.;e;e Ook in die rapbattle in die boksring: 'Sinterklaas kapoentje, je bent een fucking groentje.' ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Nja ik vind hem verre van slecht anders hoor. Hij kan zeker wel rappen, heeft wel nog een beetje polish nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Voorzover ik kan oordelen na deze 2 afleveringen, vind ik het tot nu toe gwn allemaal stumperds. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Mwah, Ik vind Otie en Dimitri wel redelijk goed.. Hebben wel de swagger. Pol heeft ook nog redelijke kennis en kan vooral zingen. De rest... :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Ze bakken er allebei niks van imo, maar omdat de rest van zo'n extreem droevig niveau is lijkt het alsof zij nog wel iets kunnen. Ik vind het wel een grappig programma trouwens, maar het kan volgens mij gewoon niet serieus bedoeld zijn :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 Nja, ze zijn nu een paar keer wat mensen tegengekomen op straat en die konden allemaal een stuk beter rappen dan al deze knakkers, dus óf iedereen in South Central kan heel goed rappen, óf onze Nederlandse vrienden bakken er allemaal niks van ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 17 september 2011 Share Geplaatst 17 september 2011 [YOUTUBE]rVnXwt9CwY4[/YOUTUBE] gotta go gotta go gotta know gotta go :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Op welke dagen is dit programma en hoelaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 tja.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Dit progamma = win Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Trouwens viel me op dat die Pol echt een lijertje is ;e gaat ie moeilijk doen omdat Biggah dat boek over straattaal won terwijl hij meer wist en toen Kinkelkid bezig was met barbequen maar het niet zo goed ging hoor je hem: nou ik verwacht dadelijk wel mijn burgerrrrr > doe het dan zelf lul ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rensationeel. Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 dom trouwens dat iedereen zei na Otie's "Sinterklaas kapoentje, wat ben jij een groentje wat een fucking gaytje" helemaal ging van 'wowww killerrr pwnzorr keihard'. Hetzelfde na Jimsky trouwens, wat ook smerig slecht was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ja, die Jimsky had het toch ook over dat z'n gezicht teruggevonden werd op facebook ofzo? Toen dacht ik ook, huh? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Hahaha ja gaf wel aan hoe hoog het niveau was inderdaad met die reacties van 'zo hij kwam echt HARD OOOOH' ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ja, die Jimsky had het toch ook over dat z'n gezicht teruggevonden werd op facebook ofzo? Toen dacht ik ook, huh? :cab: Zelfde hier, dacht dat ik het verkeerd had verstaan ofzo maar hij had het dus over Facebook waar zijn gezicht terug werd gevonden. Gaat echt helemaal nergens over deze gasten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kjeld. Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Oh god, programma was nog geeneens begonnen en ik zat weer eens te lachen om Biggah.:r Elke zin die hij uitspreek is gewoon dikke lol. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten