Maldini Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Willie: 'Jullie eerste eten in Amerika, niggers'. Ze zijn allemaal blank. ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Geniale tv. Altijd leuk, lachen om kneuzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Die Willie maakt het programma echt kut, wat een mongool is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Zieke auti's, wel geinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ruben. Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kan inderdaad niet serieus zijn dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Goodfella Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kan inderdaad niet serieus zijn dit. Is het wel, sprak vandaag een maat van me en een van die jongens heeft zelfs z'n baan op gezegd in de hoop op een contract in LA. 5bEOrfLGw4I Die kale is een goede bekende van me, die andere dude met die zonnebril (Pol Pötgens aka P2) ken ik zelf niet persoonlijk maar dat is dus eentje uit Holland in da Hood. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Contract bij de McDonald´s misschien. Wat een staatsmongool Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kan inderdaad niet serieus zijn dit. Zijn gewoon van die contactgestoorde mensen, die zien gewoon niet hoe dom ze bezig zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Wtf is dit joh. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Beetje wack dat Willie Wartaal aan een dergelijk programma meewerkt. Zet hiphop zeker niet in een positief daglicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Ik zou 't ook doen, die vent lacht zich waarschijnlijk helemaal kapot, mag naar LA en krijgt er waarschijnlijk nog dik voor betaalt ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 En dan zijn die gasten hierboven nog niet eens de slechtste volgens mij :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Haha die angelo is echt lachwekkend :D met zijn heuptasje. drama Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Jeweettoch lekker chappen nigga's. We pooren cola voor biggie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Kansloze gasten tussen bijv. die G-Low en die dikke hahaha. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Nja beetje jammer van de Nederlandse tv, had best potentie gehad als ze die clowns als MC Biggah enzo en Wartaal niet erbij hadden gehad, zitten paar bij die gewoon echt een partij kunnen rappen en die Those Chosen zijn ook wel nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Hee Kerft ik zag iemand met een basketbalshirtje wat vind jij van dat team hebben ze het goed gedaan op de transfermarkt ik vind van wel alleen een beetje een matige franchise Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Beter hadden ze het serieus aangepakt en rappers met potentie naar LA gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Maar dat is geen goede tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Nja die Otie kan het wel, en die grote dikke ook. Maar ze moeten het gewoon verneuken met die clowns als G-Low en MC Biggah. ;e Vooral die laatste kan er helemaaaal niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maaskantenaar Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 Hee Kerft ik zag iemand met een basketbalshirtje wat vind jij van dat team hebben ze het goed gedaan op de transfermarkt ik vind van wel alleen een beetje een matige franchise :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 september 2011 Share Geplaatst 9 september 2011 50 minuten met open mond naar de eerste aflevering van dit programma zitten kijken. Geweldig. Kon niet geloven dat het echt was. Nu al stuk voor stuk legendarische figuren. MC Biggah, Jimsky, G-Low, Kinkelkid (;e), die pool, rus, whatever, die ouwe limbo, niet te filmen joh. Alleen die turk lijkt me nog een een enigszins normale gast. Oja, en Leon, met ze pretbek :). Stukje dat G-Low en Jimsky sigaretten willen halen, ze niet meekrijgen, waarna G-Low vervolgens de Indische man achter de toonbank lukraak begint te beschuldigen van racisme is nu al legendarisch. Haha nu ik er over na denk is MC Biggah ook wel een held pur sang: - Tegen een hek pissen voor de ogen van de lokale jeugd - Dat ie vastzat in die auto. Gehuild van het lachen - Die rap op het einde zonder shirt. Die gasten van Those Chosen ook helemaal kapot gaan :D. - Ten pas en te onpas het woord nigger gebruiken - Cola over de grond gooien op de plek waar Biggie is doodgeschoten Deze mensen worden groter dan Oh Oh Cherso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Jimsky en Biggah is toch wel de toppunt:-D. Die GLow is niet eens zo lomp. Leon en die Turk zijn wel redelijk. Ik was wel benieuwd of die de pizza zou opeten, want had al geraden dat ie daarom steeds kip wou.;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baddoo Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Hee Kerft ik zag iemand met een basketbalshirtje wat vind jij van dat team hebben ze het goed gedaan op de transfermarkt ik vind van wel alleen een beetje een matige franchise Ahahahahaha :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten