Sick Blik Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Die Otie was ook weer lekker bezig toen ze dat geld moesten verdienen. Steeds als iemand geen geld wou geven You're fokking skeer of Suck Dick :mrgy: Daar ging ik ook stuk joh, suck dick met zo'n blij gezicht. En Dmitri dan: I wanna get rich sleeping. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Dmitri is wel een baas. En die MC Biggah dan met zijn puike idee om woorden te vertalen naar het Nederlands voor geld ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hoorde ik nou goed dat G-low een vriendin heeft? :nuts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Volgende week al de grote finale? :( Hoop wel dat er een tweede seizoen komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hoorde ik nou goed dat G-low een vriendin heeft? :nuts: Angelyricool nu toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Angelyrical* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Hoorde ik nou goed dat G-low een vriendin heeft? :nuts: Ja hoorde je goed hahha:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
superboer86 Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Wil ik weten hoe die chick eruit ziet?:P haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ze zal wel over een goede vibe beschikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Op zijn hyves staat dit er ook bij: What's on my mind: baby girl i love you so much you are the one i love and the one i realy need(l) you give my strength were ever i am and go. i love you so damn much !!!(k) (l) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Hij had over dat gedicht vast een goed gevoel:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 McBiggah en Angelyrical waren dus daarvoor al bradas.;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Otie is sws de beste van hun allemaal. Staat ook wat van hem op youtube. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hurricane Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Die Nicky, zeer doenbaar mens hoor :mrgy: En Angelo serieus, emigreer naar Antarctica. Vooral zijn enorme eigendunk is zo irritant. Hahaha Angelo zijn gezicht toen hij hoorde van de diskwalificatie :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 Ja of die kop van em toen die hoorde dat hij de slechtste danser was:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 9 oktober 2011 Share Geplaatst 9 oktober 2011 [YOUTUBE]MUuI-t6V8hw[/YOUTUBE] [YOUTUBE]-xyWAPkyn3w[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 10 oktober 2011 Share Geplaatst 10 oktober 2011 Beiden al gepost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 lLwJocvFZWM :D 'Maar ga niet verwachten dat het een euuuuuh smoetsie smoetsie word, nee dankje!' 'Ik word al vergeleken met Jay-Z, Ik word al vergeleken met Styles P' Vooral hoe hij het zegt: 'Jaa, waar ik vandaan kom ik heb wel haters, maar die laat ik achter me staan' 'Denk niet dat ik me in ga houden omdat jij een beetje minder bent' HAHAHAHAHA Hoe kan je zulke shit over jezelf zeggen als je zo slecht bent. Soms twijfel ik echt of het niet een grote troll is allemaal. Trouwens ik kots op P2, hij doet arrogant maar hij is echt zo'n mislukt ventje die het nooit gaat maken. Kan hij G-Low wel uitlachen maar ik lach hem weer uit. Die dansmoves ook van hem ;e;e;e. Als je 33 bent, een dochter van 7 hebt en hier aan meedoet is er toch ergens iets fout gegaan. G-Low en Biggah zijn gewoon geestelijk gehandicapt, hij doet dit met zijn volle verstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pietert Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 lLwJocvFZWM :D 'Maar ga niet verwachten dat het een euuuuuh smoetsie smoetsie word, nee dankje!' 'Ik word al vergeleken met Jay-Z, Ik word al vergeleken met Styles P' Vooral hoe hij het zegt: 'Jaa, waar ik vandaan kom ik heb wel haters, maar die laat ik achter me staan' 'Denk niet dat ik me in ga houden omdat jij een beetje minder bent' HAHAHAHAHA Hoe kan je zulke shit over jezelf zeggen als je zo slecht bent. Soms twijfel ik echt of het niet een grote troll is allemaal. Trouwens ik kots op P2, hij doet arrogant maar hij is echt zo'n mislukt ventje die het nooit gaat maken. Kan hij G-Low wel uitlachen maar ik lach hem weer uit. Die dansmoves ook van hem ;e;e;e. Als je 33 bent, een dochter van 7 hebt en hier aan meedoet is er toch ergens iets fout gegaan. G-Low en Biggah zijn gewoon geestelijk gehandicapt, hij doet dit met zijn volle verstand. Same.(y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wokulski Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Uhuh, echt erg idd hè. Bij die Dimitri en Sander enzo krijg je tenminste nog enigszins een idee van normale mensen, maar Limburg wordt weer lekker vertegenwoordigd in dit programma hoor... ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 die Leon is trouwens ook wel een mongool he... pff haha dat stukje ook met dat G-Low een nieuwe naam moest hebben, en toen zij iemand Soft-G, zegt hij 'Nee, dan lijkt het alsof ik zacht ben. Ben ik niet.' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Die Leon is beetje onzeker nog maar mag hem wel, hij is ook pas 17 en kan wel rappen hoor :) -EaNV_fLYhk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 11 oktober 2011 Share Geplaatst 11 oktober 2011 Lee-Yo is gewoon chille kerel. Doet gewoon normaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jord' Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Maarja, Biggah kan wel van die langzame flow switchen naar die hele snelle flow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 oktober 2011 Share Geplaatst 12 oktober 2011 Biggah gooit wel z'n eigen swag in zijn raps Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten