Jump to content

Expeditie Robinson

FC-Breda
 Share

Recommended Posts

• 8 months later...
De kandidaten zijn Dave Roelvik, Suzanne Klemann, Boer Zoekt Vrouw-kandidate Bertie, rapper Dio, Shownieuws-presentator Koos van Plateringen, GTST-actrice Gaby Blaaser, wereldkampioen kitesurfen Jalou Langeree en voormalig wielrenner Thomas Dekker.

Andere deelnemers zijn rapper Kraantje Pappie (echte naam: Alex van der Zouwen), actrice Elle van Rijn, presentator Jayjay Boske, model Chloe Leenheer, vlogger en presentatrice Anna Nooshin, presentator Lex Uiting en acteur Bartho Braat. Ook Miss Nederland Jessie Jazz Vuijks, de vriendin van zanger Tim Douwsma, is afgereisd naar het onbewoonde expeditie-eiland.

Leuke groep wel.

Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit.

Niet echt. Ik ken niet iedereen, maar ik zie niet één karaktertje. En het aantal media-losers is mij ook net wat te groot. GTST-acteurs/actrices, presentatoren/presentatrices, Dave Roelvink, BZV-kandidate Bertie, Kraantje Pappie.. Eigenlijk vind ik dit gewoon, op voorhand, al het minst leuke deelnemersveld ooit.

Onmogelijk kun je op voorhand zeggen dat er geen karakter in zit, of je moet ze allen kennen en dat lijkt me erg sterk. Durf nu al te zeggen dat Thomas Dekker, Bertie en Dave Roelvink juist interessante karakters zijn voor een programma als deze.

Juist niet. Alle drie behoorlijk kneuzerig. Met name Roelvink en Bertie. Dat kan je toch niet menen? Doe dat lekker bij Ranking the Stars ofzo.

Bertie runt toch in haar eentje een boerderij? En Dave Roelvink ken ik van de nu.nl berichtjes dat hij zich overal misdraagt? Lijken mij 'karaktertjes'.. Ik weet niet wat jij wil..?

Het boeit me verder niet hoor, ga wellicht niet eens kijken ;)

Bertie is een boerin, die er bekend om staat dat ze nooit wat zei. Roelvink is de zoon van kroegenzanger Roelvink. En ja, hij misdraagt zich. Omdat het een tamelijk hersenloze knul is. Danny had karakter. Ella Bandita had karakter. Deze twee zijn laag bij de grond en vrij normaal. Bekend alleen. Tja.