Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Juist niet. Alle drie behoorlijk kneuzerig. Met name Roelvink en Bertie. Dat kan je toch niet menen? Doe dat lekker bij Ranking the Stars ofzo.

Bertie runt toch in haar eentje een boerderij? En Dave Roelvink ken ik van de nu.nl berichtjes dat hij zich overal misdraagt? Lijken mij 'karaktertjes'.. Ik weet niet wat jij wil..?

Het boeit me verder niet hoor, ga wellicht niet eens kijken ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bertie is een boerin, die er bekend om staat dat ze nooit wat zei. Roelvink is de zoon van kroegenzanger Roelvink. En ja, hij misdraagt zich. Omdat het een tamelijk hersenloze knul is. Danny had karakter. Ella Bandita had karakter. Deze twee zijn laag bij de grond en vrij normaal. Bekend alleen. Tja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met name bij de vrouwen zitten er wel een stelletje nietsnutten tussen zeg. Die Chloe die non-stop aan het balanseren is :r Miss Nederland is alleen maar mooi aan het doen (ze is ook donders lekker). Nee heb weinig met hun dit jaar. Dave valt mij echt enorm mee, wordt zelfs wel een cultheldje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, allebei eruit. Jammer van Alex wel. Wel interessant hoe dat programma mensen neerzet. Dave ontpopt zich als een cultheld terwijl Jay Jay wordt neergezet als een idioot. Dat ze Dave populair maken snap ik wel, anders kijkt er niemand meer naar die series van hem. Vind m ook wel een baasje hoor. Qua vrouwelijk schoon ook niet te klagen zeg. Gaby :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volledig mee eens, begrijp Alex helemaal. Koos met z'n hypocriete argumentatie :r Zwak vind ik het niet, hij heeft gewoon geen doel meer op het eiland. En de sfeer was enorm grimmig geworden als Alex was gebleven. Wel bizar dat JayJay zo wordt neergezet abt vond hem bij het WK rugby enorm relaxt. Dave is inderdaad tof, geweldige opmerking weer dat hij 4 avonden dronken is dus amper balans heeft :D Die Chloe is wel vies mager zeg, gatver. Voegt ook weinig toe aan het programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meestal klikt het vooral niet tussen dominante en uiteenliggende persoonlijkheden zelf, maar dat is klaarblijkelijk niet in je opgekomen, gezien deze wel erg matige poging tot analyse. Daarnaast ben ik zelf nog nooit gepest. Er valt een boel over mijn historie te vertellen, maar dat is er nu net géén onderdeel van. Desondanks waardeer ik je interesse in mij, Kokkie. En, mocht je nog met vragen zitten aangaande mijn persoon, kan je mij altijd een PM sturen, welke ik met alle liefde beantwoorden zal.

De reden waarom ik Jayjay niet mag is niet omdat ik dominante persoonlijkheden niet kan verdragen. Integendeel, zelfs. Als we het alleen al bij Expeditie Robinson houden was ik bijvoorbeeld vóór een Danny, een Ella Bandita en een Remy Bonjasky. Daarbuiten kan ik genieten van een Hans Teeuwen of, meer in het voetbalkader, een Johan Derksen. Wat mij echter niet aanstaat bij Jayjay is zijn overdreven en storende geldingsdrang en bemoeizucht. Waar anderen een bepaald, vaak uitgesproken karakter hebben dat hun voor anderen dominant kan maken, gaat het bij Jayjay puur om die dominantie zelf. Het is als een klein jongetje dat om zich heen gaat slaan wanneer hij geen aandacht en/of erkenning van mams of paps krijgt. Zijn gedrag is gewooweg kinderlijk en, zoals ik al zei, echt jongensachtig. Dat kan en mag je leuk vinden, prima. Maar ik vind het vooral ietwat sneu, kinderachtig, karakterloos en laagdrempelig. En zo heeft eenieder zijn eigen smaak, beste Kokkie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die actie tegen Dave. Ging nergens meer over joh. Man man

Niet? Natuurlijk wel joh:

1) Op exact dezelfde wijze is Jayjay weg gestemd, toen vond iedereen het wel kunnen?

2) Als iemand eruit wil, moet ze gaan. Niet iedereen dwingen / sociale druk om een stem op te geven voor haar.

3) Het was letterlijk de enige manier voor die drie (buiten het constant winnen van proeven) om überhaupt een kans te maken op de finale.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet? Natuurlijk wel joh:

1) Op exact dezelfde wijze is Jayjay weg gestemd, toen vond iedereen het wel kunnen?

2) Als iemand eruit wil, moet ze gaan. Niet iedereen dwingen / sociale druk om een stem op te geven voor haar.

3) Het was letterlijk de enige manier voor die drie (buiten het constant winnen van proeven) om überhaupt een kans te maken op de finale.

Logisch maar Dave verdiend dit niet. Meesterzet maar zuur dat het hem overkomt. Koos is wel een sneaky flikker. Dat Gaby weg wil is raar want je weet wat er kan gebeuren qua eten etc. Wel kut dat Dave nu tegen JayJay moet, gun ze beide een plekje. En Dave heeft gewoon gezorgd voor een geheel andere kijk op z'n persoon. Baal hier echt van. Gaby had door moeten gaan en al haar stemmen moeten zetten op die hypocriete irritante kut Koos of Suzanne.

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites