Jump to content

Expeditie Robinson

FC-Breda

Recommended Posts

wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator...

Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :(

Ze is ook zangeres tegenwoordig. Heeft nu een of twee liedjes uitgebracht geloof ik. Maar geen schande als je dat niet weet hoor :)

wat is er baas aan Sander Janson? een Campinglife presentator...

Die Tess is ook wel lekker, maar wel te belachelijk dat ze die uitnodigen, een youtube-blogster :(

Ik weet wie het is hoor :cab:

Denk overigens wel dat er een echte Robinson in hem schuilt.

• 2 weeks later...
Ligt het aan mij of is deze reclameblok ontiegelijk lang?

Lekker format uitgekozen hoor. Vanaf ronde 1 de sterke spelers eruit Tjonge jonge.

Ja, dat krijg je nu direct ;e. Iedereen die ook maar een beetje sterk oogt gaat er nu één voor één uitgetyfd worden. Enige 'redding' voor die gasten is dat andere eiland. Alleen dat weten zij natuurlijk niet.

Had nog even de hoop dat degene die weggestemd wordt ook naar dat eiland zou gaan. Maar helaas..

Goh wat heerlijk, Wietze er direct uit. Tot ziens hè :D. Sowieso vond ik dat een hele irritante gozer.

Ik kan Elle Bandita steeds meer waarderen trouwens. Wel geinig om in zo'n groep te hebben. Zitten wel weer een aantal figuren bij die tot op dit moment nog helemaal niets toevoegen. Amara, Anna, Sandra, Ronnie en Teske wat mij betreft. Beetje kleurloze figuren nog.

Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren.

Wat ik jammer vond bij die proef was dat het hele deel waarbij je moet samenwerken teniet wordt gedaan door wat ringetjes op een bord gooien waar vooral wat geluk bij komt kijken. Team dat veel beter samenwerkte en het parcours beter aflegde ging er daardoor alsnog aan. Vorige week ook, ene ploeg ligt continu op voorsprong, duurt het laatste onderdeeltje dusdanig lang dat de hele voorsprong die je hebt opgebouwd niet zoveel waard is. Ook verloren.

Daar heb je wel een goed punt ja. Is in die finales ook vaak zo. Laten ze die gasten eerst helemaal kapot gaan met bijv. roeien. Om vervolgens iets te moeten doen waarbij de factor geluk zo'n grote rol speelt, dat het eigenlijk allemaal voor niets is geweest.