JordiAFCA1 Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Net teruggekeken. Begin Mr. Polska een steeds grotere baas te vinden moet ik zeggen. Zat ook te wachten totdat iemand ineens zou rennen terwijl er nog een paar in de kuil zaten. Helaas deed niemand dat. Om die paal ook, wat een lelijke proef eigenlijk voor de samensmelting :mrg: Vond die Anouk eerst wel prima maar die zat nu wel overdreven te janken tijdens die proef. Precies dit, had dat zo geweldig gevonden. Maar, uiteindelijk lig je er dan waarschijnlijk als eerste uit na de samensmelting. Iedereen was er volgens mij ook een beetje bang voor dat mensen dat gingen doen. Sowieso is Polska gewoon één baas, samen met Manuel en Freddy in de finale zou heel baas zijn. (d) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Hehe Polska, toffe kerel ja. Heeft volgens mij ook echt door hoe het spelletje werkt. Zet zich in voor de groep maar heeft intussen zijn verbondjes en is sterk in proeven. Kandidaat voor de eindwinst hoor :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Die Polska inderdaad, wat een baas. Niemand verwacht het, maar die gast sprint gewoon bij iedereen weg :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Vind het sowieso wel een leuk seizoen tot nu toe trouwens. Meeste vervelende/oninteressante kandidaten zijn al naar huis en zitten een paar mooie types in. En vond dat hel/aarde/hemel element ook wel cool. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FMSjoerd Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Ik zat te hopen op een slaapproef na dat eet en zuipfestijn maar helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost October 27, 2014 Share Gepost October 27, 2014 Vind het sowieso wel een leuk seizoen tot nu toe trouwens. Meeste vervelende/oninteressante kandidaten zijn al naar huis en zitten een paar mooie types in. En vond dat hel/aarde/hemel element ook wel cool. Mwa die hemel vind ik wel echt matig. Haalt het hele Robinson idee weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Lobke graaft mooi haar eigen graf zo, krijg je ervan als je zomaar met iedereen in zee gaat zonder je eigen spel te spelen :huhu: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Hoe is het mogelijk, blijft ze er nog in ook ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kerfts Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Triest zooitje dit, die enge Lobke gewoon weer voor elkaar. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Zegt ze kameraadschap stelt niet veel voor :D Ze was de eerste die Kay wilde backstabben ongeveer. En dan zogenaamd gered door haar eigen last minute ingeving, nee hoor, gewoon gered door de extra stem van Sabrina. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kerfts Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Gewoon al die enge rare hipsters die het niet kunnen hebben dat ze telkens afgetroefd worden. :D::D Die Rick en Kay hebben sowieso ook op Remy Bonjasky gestemd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Tuurlijk niet, dat waren Lobke, Krystl, Sabrina en Ferry. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kerfts Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Tuurlijk niet, dat waren Lobke, Krystl, Sabrina en Ferry. Ah alle slappelingen dus, ze wonden er dan iig geen doekjes om met 'hij is te sterk'. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Verdomme, is Lobke bijna weg lukt het alsnog niet. ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Witte Condor Gepost October 30, 2014 Share Gepost October 30, 2014 Zegt ze kameraadschap stelt niet veel voor :D Ze was de eerste die Kay wilde backstabben ongeveer. En dan zogenaamd gered door haar eigen last minute ingeving, nee hoor, gewoon gered door de extra stem van Sabrina. Doelde ze daarmee niet op haar eigen handelen? Daar leek het wel bijna op namelijk haha. Die moet volgende week ff linea recta met de boot weg van dat eiland worden gestuurd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Remy nu al eruit :( Zonde man. Heb me wel kapot gelachen om hoe Polska voor de camera zat toen ze de bananen uit de boom wilden halen :mrg: Wordt met de week een grotere baas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Ben waarschijnlijk één van de weinige die het niet zo'n probleem vind dat Remy er al uit gewipt is. Had het eigenlijk ook niet anders verwacht. De fysiek powerhouses overleven het sowieso nooit zo lang in de samensmelting. Maar oh oh oh, wat een lepe heks is die Lobke zeg. Eerst al proberen Remy en Polska op Rick te laten stemmen. Vervolgens wint Rick immuniteit, krijgt ze het voor mekaar om bijna Kay een oor aan te naaien. Niet dat het ik het erg had gevonden hoor als hij weg ging, maar toch. Die Lobke heeft het tot nu toe zo slim gespeeld, maar dat gaat haar nog opbreken. En dan ook nog zeggen bij de eilandraad dat er van kameraadschap geen sprake is :r. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Ben waarschijnlijk één van de weinige die het niet zo'n probleem vind dat Remy er al uit gewipt is. Had het eigenlijk ook niet anders verwacht. De fysiek powerhouses overleven het sowieso nooit zo lang in de samensmelting. Maar oh oh oh, wat een lepe heks is die Lobke zeg. Eerst al proberen Remy en Polska op Rick te laten stemmen. Vervolgens wint Rick immuniteit, krijgt ze het voor mekaar om bijna Kay een oor aan te naaien. Niet dat het ik het erg had gevonden hoor als hij weg ging, maar toch. Die Lobke heeft het tot nu toe zo slim gespeeld, maar dat gaat haar nog opbreken. En dan ook nog zeggen bij de eilandraad dat er van kameraadschap geen sprake is :r. Wat een schandalige opmerking inderdaad. Zou die vrouw ook nooit meer serieus nemen, wazige chick. Zou haar er direct uit stemmen, je kunt er helemaal niet op vertrouwen en ze lult met alle winden mee. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Dit is gewoon allemaal de schuld van Krystl :r En welke 2 hebben er nou op Kay gestemd? Als ze daar Lobke van hadden gemaakt... Maar weer heerlijke aflevering jammer dat Polska geen immuniteit won, was de vorige keer ook al ziek dichtbij. En heerlijkst vond ik nog Ferry die weggaat met nog 3 boordjes en voor ie terug is zijn ze allemaal kapot :r Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MD. Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Dit is gewoon allemaal de schuld van Krystl :r En welke 2 hebben er nou op Kay gestemd? Als ze daar Lobke van hadden gemaakt... Maar weer heerlijke aflevering jammer dat Polska geen immuniteit won, was de vorige keer ook al ziek dichtbij. En heerlijkst vond ik nog Ferry die weggaat met nog 3 boordjes en voor ie terug is zijn ze allemaal kapot :r Rémy en Polska Wel een baas hoor Polska. Word met de week mooier. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wokulski Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Overigens ook totaal niet sterk gespeeld vind ik. Je ziet bijna elke keer dat diegene die vroeg "tactisch" spelen en waarvan dat op zo een manier bekend wordt het niet lang volhouden. Dit inderdaad. En daarnaast, ze hadden zich gewoon bij Kay moeten houden, ze had Krystl en Ferry ook wel zover gekregen denk ik, dan was het 6-4 geweest op de gewone stemmen en was ze zonder problemen doorgegaan. Nu kwam er een tweedeling in de stemmen waardoor ze er zelf bijna uitging, enkel geluk dat Sabrina ineens een extra stem bijgooide en iemand als Freddy of Manuel die er nog tig hebben niet. Mja kwestie van tijd nu want juist de mannen met veel stemmen willen haar eruit hebben gok ik zo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michaelinho* Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Dit is gewoon allemaal de schuld van Krystl :r En welke 2 hebben er nou op Kay gestemd? Als ze daar Lobke van hadden gemaakt... Maar weer heerlijke aflevering jammer dat Polska geen immuniteit won, was de vorige keer ook al ziek dichtbij. En heerlijkst vond ik nog Ferry die weggaat met nog 3 boordjes en voor ie terug is zijn ze allemaal kapot :r Remy en Polska natuurlijk. Zij hadden met Lobke afgesproken om samen met haar en Sabrina op Kay te stemmen. Toch is er nog wel iets raars aan de stemming. Want toen het het allemaal beslist werd zouden Remy, Polska en Lobke allemaal een extra stem inzetten op Kay. Dat zouden er dan dus 6 zijn geweest. Lobke haakte natuurlijk af, maar blijkbaar hebben Remy en Polska dus geen extra stem ingezet. Iets wat ze eigenlijk wel afgesproken hadden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JordiAFCA1 Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Rémy en Polska Wel een baas hoor Polska. Word met de week mooier. Polska is inderdaad echt een baas. Vond dat echt zo grappig toen 'ie begon te praten over hoe goed die ketting hem zou staan. _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GNKN11 Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Die Rick en Kay hebben sowieso ook op Remy Bonjasky gestemd. Heb je wel gekeken of alleen de eilandraad? ;c Die motoriek van Vjeze is wel heerlijk om te zien hè, wat een kluns is dat. Ik ga Remy ook missen man, zeker. Lobke moet heeeeeel gauw van dat eiland af. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Kerfts Gepost October 31, 2014 Share Gepost October 31, 2014 Heb je wel gekeken of alleen de eilandraad? ;c Die motoriek van Vjeze is wel heerlijk om te zien hè, wat een kluns is dat. Ik ga Remy ook missen man, zeker. Lobke moet heeeeeel gauw van dat eiland af. Ja alleen eilandraad idd, was daarvoor werken. Praatte dus weer te snel huhu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts