MD. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Mooooie aflevering Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Was inderdaad een leuke aflevering. Jammer dat [spoiler=Wie eruit gaat]Min-hee eruit gaat. Ben benieuwd naar volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Fajah _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Ik begin die tactieken steeds meer te waarderen, deze was wel erg mooi bedacht. Ook met die proef en winnaarseiland erbij. En Gene en Joke gaan nu misschien ook niet meer voor Fajah, hopelijk sneakt ze overal doorheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Ik hoop ook zo dat Fajah gaat winnen. Heeft vanaf het begin iedereen gekilled in het mangrove-kamp. En nu staat ze er ook gewoon alleen voor, maar wat een hard wijf is dat zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 [MENTION=26806]Journey[/MENTION] als er iemand is die er uit moest is die persoon het wel. Nu heb ik nog 1 vorm van haat eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 22 november 2012 Share Geplaatst 22 november 2012 Hahahaha, heerlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMSjoerd Geplaatst 23 november 2012 Share Geplaatst 23 november 2012 Nu die grap eruit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 november 2012 Auteur Share Geplaatst 24 november 2012 [spoiler=Complot]Als Gene of Joke de volgende proef wint, is het wel gedaan met Fajah. Dan zet die andere gewoon de munt in en Fatima en Chris gaan ook eerder voor Fajah dan voor Peggy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 Nu nog al die twee Belgen eruit en die éne Nederlandse. En dan mag van mij Fajah winnen, tweede Fatima en derde Christophe. Wel echt jammer (ook voor Fajah) dat die Willie Wartaal ofzo (dikke neger) er al zo vroeg uit ging. Vond Tessa ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 november 2012 Share Geplaatst 24 november 2012 [MENTION=6326]FC-Breda[/MENTION] Ze weten niet dat Gene de [tekst]gouden munt heeft[/tekst]. Dus ze zullen dan gewoon [tekst]op de ander gaan stemmen.[/tekst]. Fajah hebben ze nog nodig, dus die zullen ze zeker nog niet gaan wegstemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 24 november 2012 Auteur Share Geplaatst 24 november 2012 Oja, even vergeten dat de munt pas na het stemmen kan worden ingezet. Maar dan gaat iedereen op Gene of Joke (afhankelijk van wie immuniteit heeft) en zij op Fajah = Fajah eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Als ie dan slim is stemt ie op Fatima. Dan is het 'onverslaanbare' koppel Fatima-Christophe uit elkaar. Dus niemand heeft echt meer de overhand. Dan is Gene samen met Christophe Belg, en de enigste 2 mannen. Wellicht kan ie Christophe met zich meekrijgen en maakt ie dan nog kans om de finale te bereiken. Anders is de kans groot dat ie de ronde erna nog weg is. Aangezien Fatima en Christophe dan Peggy meenemen en dus Gene eruit zullen stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Hoe werkt dat ook alweer met de finale, hoeveel doen er daaraan mee? En gaan ze dan niet meer stemmen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Volgens mij was het zo dat ze met z'n 3-en tegen elkaar strijden in proeven. Dan wordt er niet meer gestemd, maar vallen de verliezers af. Of zit ik er naast? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Volgens mij was het zo dat ze met z'n 3-en tegen elkaar strijden in proeven. Dan wordt er niet meer gestemd' date=' maar vallen de verliezers af. Of zit ik er naast?[/quote'] Dit inderdaad. De snelste in die eind proef wint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Heerlijk... nu zullen Joke en Gene proberen Fajah over te halen met hun samen te stemmen... terwijl Fajah Joke helemaal met de grond gelijk had gemaakt. Als Fajah bij Peggy, Chris en Fatima blijft gaat ze er als nog vanzelf uit na Gene en Joke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt. Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt. Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten. Nog niet slim want dan vallen ze zelf ook 1 voor 1 af ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geoff Geplaatst 26 november 2012 Share Geplaatst 26 november 2012 Ja was ff vergeten dat er nog een stemronde tussen zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 29 november 2012 Auteur Share Geplaatst 29 november 2012 Die Belgen begrijpen het tactisch ook allemaal niet zo goed he.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Jammer dit. Had graag gezien dat het duo Chris/Fatima uit elkaar zou worden gehaald. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Chris vs Fajah, volgende week. :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 In ieder geval... Dit is echt de triestigste editie van Expeditie Robinson. Geen van alle overblijvers zijn die 'titel' imo waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 november 2012 Share Geplaatst 29 november 2012 Jawel, Fajah. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten