Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Als ie dan slim is stemt ie op Fatima. Dan is het 'onverslaanbare' koppel Fatima-Christophe uit elkaar. Dus niemand heeft echt meer de overhand.

Dan is Gene samen met Christophe Belg, en de enigste 2 mannen. Wellicht kan ie Christophe met zich meekrijgen en maakt ie dan nog kans om de finale te bereiken.

Anders is de kans groot dat ie de ronde erna nog weg is. Aangezien Fatima en Christophe dan Peggy meenemen en dus Gene eruit zullen stemmen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt.

Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat ze eerder Peggy, Chris en Fatima mee proberen te krijgen om Fajah weg te stemmen en dan de laatste stemronde te overleven met de munt.

Oh nee, ze moeten dan natuurlijk nog één stemronde. ;c Mja, vraag me af of ze naar Fajah trekken. Vooral Joke kan haar niet meer luchten.

Nog niet slim want dan vallen ze zelf ook 1 voor 1 af ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites