Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ik begin die Fajah te waarderen, zegt overal waar het in werkelijkheid op staat. Dat mag ik wel, zeker tegen die Belgen. Niet op de zwakste stemmen, nee hoor. Die Belgen pakken natuurlijk een Nederlander, bijzonder zwak, terwijl die Zoë beter nooit kon meedoen aan dit programma.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Olivier moet er de volgende keer wel uit hoor. Wat een mongool is me dat. :cab:

Edit:

Willie eruit gestemd.. :nee: Nu maar hopen dat Fajah deruit gaat tegen Willie, wat een teef is dat ook zeg.

bewerkt door Miz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind het belachelijk hoe dom die belgen zijn. De deelnemers van het kamp waar fajah en willie bij zaten dan.

Je gaat de Nederlanders nog hard nodig hebben.

Niet dat Fajah en Willie zo hard nodig zijn maar toch.

En gewoon alleen die Zoe die ook toegeeft dat ze een complot maken.

Ruud Feltkamp mag ik ook niet meer. Direct na de stemming meteen high five met die Belgische kereltjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'Robinson' Olivier Bisback niet geliefd

AMSTERDAM - De felle strijd die momenteel in Expeditie Robinson woedt tussen de Vlamingen en de Nederlanders nadat Fajah Lourens (31) door haar eigen team werd verbannen, strekt voor Olivier Bisback (38) verder dan alleen het RTL-programma.

„Onder de Nederlandse kijkers wek ik grote ergernis”, weet de Belgische stuntman. „Sommigen schrijven op fora zelfs dat ze me haten!” Volgens Olivier heeft het allemaal te maken met het conflict dat al op de eerste dag met Fajah ontstond. Fajah werd tijdens de Eilandraad door onze zuiderburen massaal weggestemd. Die gebeurtenis en daarbij de beelden die keer op keer van de fanatieke Olivier worden getoond, maken dat hij onder de Nederlandse kijkers maar weinig fans heeft, zo vermoedt hij.

„Ik ben een bevlogen stuntman dus niet vies van een fysieke beproeving waarvan ik – als ik win – een kick krijg. En dat laat ik dan merken door mijn blijdschap te uiten. Als ik had geweten hoe dat overkomt, namelijk als een soort arrogante Rambo, was ik misschien wat voorzichtiger geweest. Aan de andere kant zijn er ook Belgen die ’Nederland-hater’ zijn. Zij schrijven dat ze Fajah een feeks vinden. Het is maar net hoe het allemaal is gemonteerd. Ik kan mijzelf in in ieder geval recht in de spiegel aankijken.”

;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites