Remkoo Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Is vanavond de laatste aflevering? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Neymar Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Ik denk het wel, Sascha zal er wel uit gaan vanavond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Halve finale vandaag toch? Niko is sowieso door, die heeft 4 munten dus die zou doorgaan. Tanja ook. En dan gaat het tussen Patrick en Sascha. Ik denk Sascha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Tanja en Niko dus in de finale, ben benieuwd wie er afvalt (letterlijk en figuurlijk) :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReggieBush Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Vies hoor.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 24 november 2011 Share Geplaatst 24 november 2011 Echt een hekel aan die Tanja hoor. Vies gratenwijf. Het was zo baas geweest als überheld Sascha hem nog had geraakt, mja door die kut Miz ofzo weet ik al wie het wordt... :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik vind Tanja wel een van de leukste eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ze brengt wel leven in de brouwerij en heeft de grot overwonnen (mede dankzij alle opgaves maar toch) Ik blijf er bij dat ze moeten stoppen met die schiet proeven op het einde. Dat is geen robinson, dat is geluk. Net als die puzzel. Heeft niks met robinson te maken. Maar goed is al jaren zo. Maar hoe het nu eindigde kan ik Miz wel schieten! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Schieten geen Robinson? Als je een dier of wat dan ook wil vangen is schieten de enige manier over het algemeen. Daarnaast is die puzzel bedoelt om de concentratie te testen en op zich is dat wel iets wat getest mag worden vind ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BV Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Die puzzel vind ik wel een leuk onderdeel, maar dat schieten vind ik echt niks. Daar heb je gewoon puur geluk bij nodig dat je toevallig een keer goed raakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ja maar niet op deze manier Jeroen. Wie heeft er nou een kruisboog van dat formaat op z;n rug als die aan het jagen is ;) En ik zeg niet dat die puzzel niet leuk is. Maar het heeft niks met robinson te maken. Als jij je op je prooi moet concentreren is wat anders dan blokjes op de goeie plek schuiven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remkoo Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ze hadden waar ze nu op schieten gewoon stil moeten zetten. Dan moet je toch wat vaardigheden tonen en is het wat minder geluk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Het schieten had inderdaad makkelijker gemaakt moeten worden. Nu lag die Sascha zo ver achter en toch kan hij nog winnen omdat dat laatste onderdeel zo moeilijk is. Enige voordeel dat Niko heeft gehad van zijn snelheid daarvoor is dat hij vaker kon schieten, maar als dat bijna een pure gelukskwestie is heb je daar ook niet heel veel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ja precies, en natuurlijk komt er wel wat geluk bij kijken, maar dit is extreem. Want bij niko ging dat ding vet snel heen en weer. En op gegeven moment bijna niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Sascha :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 28 november 2011 Share Geplaatst 28 november 2011 Lekkere finale. Maar ja, ik weet al wie er won, dat is wel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Echt, booooring! Ga eens naar de finale of zo, tering he :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Ik wist het helaas al ;e Maar Tanya is een verdiende winnares :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Nee man, Niko had het veel meer verdiend ook al heeft Tanja de grot overleefd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dante Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Tja, wil Miz bij deze nog wel ff bedanken voor de spannende finale! :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 1 december 2011 Share Geplaatst 1 december 2011 Tja, wil Miz bij deze nog wel ff bedanken voor de spannende finale! :huhu: ². Niko verdiende het trouwens wel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Ik heb het niet gezien maar Tanja _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Nou zo erg leek me die grot ook weer niet, het was alleen het eenzame aspect wat kut is. Jammer dat Miz het hier al neer gezet had wat het minder spannend maakte. Al hoopte ik nog steeds dat Tanja niet zou winnen. Niko speelde het spel wel echt heel goed vond ik. Met die stokken dat je ook bij een ander kon. Wachten zodat hij alleen kon lopen en dus steeds vrije keus had. Slim gedaan. Maarja dat laatste was ook vooral erg lucky. Maarja dat is vissen vangen ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 Ik had Miz' post niet gezien en was ervan overtuigd dat Niko zou winnen. Hij had het wat mij betreft ook het meest verdiend, maar Tanja heeft er ook genoeg voor gedaan. Vind het geen verkeerde winnaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 december 2011 Share Geplaatst 2 december 2011 De winnaar boeit me niet zo veel, alleen wat een kolere saaie finale aflevering zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten