Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Ze brengt wel leven in de brouwerij en heeft de grot overwonnen (mede dankzij alle opgaves maar toch)

Ik blijf er bij dat ze moeten stoppen met die schiet proeven op het einde. Dat is geen robinson, dat is geluk. Net als die puzzel. Heeft niks met robinson te maken.

Maar goed is al jaren zo.

Maar hoe het nu eindigde kan ik Miz wel schieten!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar niet op deze manier Jeroen. Wie heeft er nou een kruisboog van dat formaat op z;n rug als die aan het jagen is ;)

En ik zeg niet dat die puzzel niet leuk is. Maar het heeft niks met robinson te maken. Als jij je op je prooi moet concentreren is wat anders dan blokjes op de goeie plek schuiven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het schieten had inderdaad makkelijker gemaakt moeten worden. Nu lag die Sascha zo ver achter en toch kan hij nog winnen omdat dat laatste onderdeel zo moeilijk is. Enige voordeel dat Niko heeft gehad van zijn snelheid daarvoor is dat hij vaker kon schieten, maar als dat bijna een pure gelukskwestie is heb je daar ook niet heel veel aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou zo erg leek me die grot ook weer niet, het was alleen het eenzame aspect wat kut is.

Jammer dat Miz het hier al neer gezet had wat het minder spannend maakte. Al hoopte ik nog steeds dat Tanja niet zou winnen.

Niko speelde het spel wel echt heel goed vond ik. Met die stokken dat je ook bij een ander kon. Wachten zodat hij alleen kon lopen en dus steeds vrije keus had. Slim gedaan. Maarja dat laatste was ook vooral erg lucky. Maarja dat is vissen vangen ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites