Kyrill Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Eindelijk Anne er uit... _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 oktober 2011 Share Geplaatst 27 oktober 2011 Nico baas! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Anne er terecht uit, werd eindelijk eens tijd. Toch kijk ik elke week met iets minder spanning. Via een collega al te horen gekregen wie er 2e is geworden dit jaar. Hij wist, of wilde niet zeggen, wie er heeft gewonnen, dus dat houdt het nog een beetje spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 vertel ons in elk geval niks. Ik vind het nog wel redelijk spannend. Hoop in elk geval dat Nico en Tanya in de finale komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Mooi dat Anne eruit ligt. Hopen dat Patrick de volgende is, al ziet dat er niet zo uit als je die teaser voor volgende week zag. Leekt erop of ze Sacha eruit willen gaan stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Dat ligt te veel voor de hand dat sascha er uit gaan. Dus dat denk ik niet. Maar ben wel erg benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Gelukkig dat Anne er eindelijk uit ligt :) Nico verbaasd me positief in de samensmelting. Nu Kobe weg is gaat die van zijn eigen kracht uit en dat is veel beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Eens. Ook eens met emdee, dat ik de kans gigantisch acht dat Sascha er nÃ*ét uitgaat. Anders laten ze dat echt niet zien in het voorfilmpje van volgende week al. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Gelukkig dat Anne er eindelijk uit ligt :) Nico verbaasd me positief in de samensmelting. Nu Kobe weg is gaat die van zijn eigen kracht uit en dat is veel beter. Nico is inderdaad een stuk toffer nu en bovendien erg sterk. Moet ie wel oppassen dat het niet tegen hem gaat werken. Verder is Patrick een irritant mannetje, mag er van mij uit volgende week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 28 oktober 2011 Share Geplaatst 28 oktober 2011 Ik hoop echt dat Tanja wint, alleen al door haar doorzettingsvermogen in de grot _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.360 Geplaatst 29 oktober 2011 Share Geplaatst 29 oktober 2011 Gewoon een gedeelde frustratie met Sascha: mensen die constant engelse termen in een gesprek gooien. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Lauretta er uit :O.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Patrick mag er ook wel eens uit, doet ook geen flikker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FC-Breda Geplaatst 3 november 2011 Auteur Share Geplaatst 3 november 2011 Ben bang dat Patrick wint aangezien hij zo vaak mag vertellen wat er gebeurde. Hopen op Nico. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 3 november 2011 Share Geplaatst 3 november 2011 Tanja is in aan het zakken. Jochem, Sascha en Niko hebben het ook fair gespeeld. Niko is wel een beetje dom geweest, maar dit siert hem toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Tanja is in aan het zakken. Jochem, Sascha en Niko hebben het ook fair gespeeld. Niko is wel een beetje dom geweest, maar dit siert hem toch Precies. Vind het wel mooi dat hij zo eerlijk is. Alleen krijgt hij nu sowieso Esther en Tanja op z'n dak. Naja kijken hoe het loopt. Immuniteit pakken ofzo;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Niko was wel heel erg pissed bij het preview stukje voor volgende week, dat beloofd wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Je kon van tevoren weten dat Sascha er niet uit ging, vorige week was namelijk een voorstukje dat hij vertelde over een complot. Dan zou het wel heel stom zijn geweest als hij er ook daadwerkelijk uit ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bm Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Versassende uitkomst bij de eiland raad. Vond het verder ook een goede aflevering. Ook mooi dat Nico ook helemaal is veranderd na de samensmelting. Nu hopen dat Patrick er snel uitvliegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 4 november 2011 Share Geplaatst 4 november 2011 Je kon van tevoren weten dat Sascha er niet uit ging, vorige week was namelijk een voorstukje dat hij vertelde over een complot. Dan zou het wel heel stom zijn geweest als hij er ook daadwerkelijk uit ging. als dat zo is zou Niko er nu ook sowieso inblijven ;) gezien het voorstukje :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 7 november 2011 Share Geplaatst 7 november 2011 Niko is echt geniaal jongens. Spoiler!Maar Tanja wint Expeditie Robinson, is op de Belgische televisie al verklapt. Spoiler! Is ook gewoon logisch als je ziet wat die allemaal al heeft doorstaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr. Eko Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Niko is echt geniaal jongens. Maar Tanja wint Expeditie Robinson, is op de Belgische televisie al verklapt. Is ook gewoon logisch als je ziet wat die allemaal al heeft doorstaan. Dit had je wel op een andere manier kunnen spoileren of zo, nu heb ik het gelezen :cab: Dacht dat het gewoon over de laatste aflevering ging of zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Ja precies, want op forumrunner zie je het direct staan. Echt leuk van dit soort figuren :S NOT! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 De vraag is of het waar is. Had ook hetzelfde als Mr. Eko. Dacht ook dat het over de afgelopen aflevering ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 8 november 2011 Share Geplaatst 8 november 2011 Mijn excuses jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten