Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Expeditie Robinson

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Anne er terecht uit, werd eindelijk eens tijd.

Toch kijk ik elke week met iets minder spanning. Via een collega al te horen gekregen wie er 2e is geworden dit jaar. Hij wist, of wilde niet zeggen, wie er heeft gewonnen, dus dat houdt het nog een beetje spannend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gelukkig dat Anne er eindelijk uit ligt :) Nico verbaasd me positief in de samensmelting. Nu Kobe weg is gaat die van zijn eigen kracht uit en dat is veel beter.

Nico is inderdaad een stuk toffer nu en bovendien erg sterk. Moet ie wel oppassen dat het niet tegen hem gaat werken. Verder is Patrick een irritant mannetje, mag er van mij uit volgende week.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tanja is in aan het zakken. Jochem, Sascha en Niko hebben het ook fair gespeeld. Niko is wel een beetje dom geweest, maar dit siert hem toch

Precies. Vind het wel mooi dat hij zo eerlijk is. Alleen krijgt hij nu sowieso Esther en Tanja op z'n dak. Naja kijken hoe het loopt. Immuniteit pakken ofzo;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kon van tevoren weten dat Sascha er niet uit ging, vorige week was namelijk een voorstukje dat hij vertelde over een complot. Dan zou het wel heel stom zijn geweest als hij er ook daadwerkelijk uit ging.

als dat zo is zou Niko er nu ook sowieso inblijven ;) gezien het voorstukje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niko is echt geniaal jongens. Maar Tanja wint Expeditie Robinson, is op de Belgische televisie al verklapt. Is ook gewoon logisch als je ziet wat die allemaal al heeft doorstaan.

Dit had je wel op een andere manier kunnen spoileren of zo, nu heb ik het gelezen :cab: Dacht dat het gewoon over de laatste aflevering ging of zo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites