007mark Geplaatst 30 augustus 2021 Share Geplaatst 30 augustus 2021 Rene Meurs en Stefano Keizers bij elkaar in het kamp kan ook alleen maar leuk worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 31 augustus 2021 Share Geplaatst 31 augustus 2021 Die Stefano is wel een kerel zeg! Leuke 1e aflevering, ook enorm moeten lachen om John de Bever. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 3 september 2021 Share Geplaatst 3 september 2021 Ligt het nou aan mij of moet ik dit zien als twee aparte programma's die ergens samen komen? Dat gevoel had ik een beetje. Overigens wel weer twee leuke aflevering. @ElPrincipito John de Bever doet mij een beetje denken aan B2 van Bassie en Adriaan, "wat zeggie". Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Wat een bazen dit seizoen. Defano, Jasper, René van Murzzzzzzzzzzzzzzz. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 september 2021 Share Geplaatst 24 september 2021 Zullen we maar stoppen met donderdag uitzending? Het is ‘de verraders’ all over again. Weer dat gedoe met de ‘vrouwen’ door naar de volgende ronde. 2e kanseiland heeft niet de waarde zoals het zou moeten. Jammer dat ze de nieuwelingen bijvoorbeeld niet 1 ronde vrijstelling geven dat ze niet weggestemd kunnen worden. Vind het op deze manier iig een waardeloze toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Op 24-9-2021 om 21:25 zei Vitesse88: Zullen we maar stoppen met donderdag uitzending? Het is ‘de verraders’ all over again. Weer dat gedoe met de ‘vrouwen’ door naar de volgende ronde. 2e kanseiland heeft niet de waarde zoals het zou moeten. Jammer dat ze de nieuwelingen bijvoorbeeld niet 1 ronde vrijstelling geven dat ze niet weggestemd kunnen worden. Vind het op deze manier iig een waardeloze toevoeging. Nu wordt het voor het eerst leuker. Zeker zolang het groepje met Sterrin wint. Hoop dat die vrouwen weer mogen dan kunnen ze eindelijk die irritante girlhood doorbreken. Zoals je zei verpestte het ook bij de verraders, al had daar gewoon de regel moeten zijn haalt een verrader de finale wint die automatisch ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 oktober 2021 Share Geplaatst 10 oktober 2021 Op 8-10-2021 om 23:28 zei timpy00: Nu wordt het voor het eerst leuker. Zeker zolang het groepje met Sterrin wint. Hoop dat die vrouwen weer mogen dan kunnen ze eindelijk die irritante girlhood doorbreken. Zoals je zei verpestte het ook bij de verraders, al had daar gewoon de regel moeten zijn haalt een verrader de finale wint die automatisch ofzo. Ja eens, al wel erg jammerlijk dat ze dan Anouk wegstemmen die daar de sterkste van de 4 is. Hopelijk blijft indd het andere team winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Op 10-10-2021 om 20:48 zei Vitesse88: Ja eens, al wel erg jammerlijk dat ze dan Anouk wegstemmen die daar de sterkste van de 4 is. Hopelijk blijft indd het andere team winnen. Ik had ook niet door voor deze aflevering dat zij als minste in die groep lag. Gedurende de aflevering kwam je daar wel achter waardoor de eilandraad ook niet bepaald spannend werd. Ben wel benieuwd hoe ze straks de vier groepen bij elkaar gaan voegen. Ben ook blij dar Annemiek eruit is trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 oktober 2021 Share Geplaatst 13 oktober 2021 Ik ben blij dat Anouk eruit is. Ik denk dat ze na zondag de samensmelting gaan hebben. Dat er één grote groep van een man of 16 komt. Maakt het wel leuker denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Op 13-10-2021 om 18:32 zei delichris: Ik ben blij dat Anouk eruit is. Ik denk dat ze na zondag de samensmelting gaan hebben. Dat er één grote groep van een man of 16 komt. Maakt het wel leuker denk ik. Ik denk ook dat ze naar een grote groep gaan. Maar duurt nog een weekje dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Ik heb wel genoten van de eetproef hoor. Geweldig hoe team Jan van Halst deed won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 18 oktober 2021 Share Geplaatst 18 oktober 2021 Die Rene over die geitenballen die Sylvana zo makkelijk weg at. Vond ik wel grappig. Verder heeft kamp zuid zichzelf kwalitatief echt compleet uitgekleed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 19 oktober 2021 Share Geplaatst 19 oktober 2021 (bewerkt) Ik vind het ook wel mooi dat er nu steeds twee sterke mensen naar afvallerseiland moeten strijden om 1 plek, terwijl John de Bever en Rob Geus er nog gewoon zitten. 19 oktober 2021 bewerkt door himan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 november 2021 Share Geplaatst 5 november 2021 Heerlijk hoe het nu gaat met ER. Waar ik wel benieuwd naar ben of dat men uiteindelijk nog eens met z'n allen op één eiland gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 december 2021 Share Geplaatst 20 december 2021 Die finale uitzending is altijd zo'n enorme deceptie. Buiten dat de finaleproef ook helemaal kut was, alleen maar gezever en reclame gezien. Denk letterlijk tien minuten hebben we iets op dat eiland gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Vanavond weer begonnen! Wist ik totaal niet, maar Twitter herinnerde mij eraan. Ga dus direct nu terugkijken. Deelname van Juultje is wel een reden om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 november 2023 Share Geplaatst 19 november 2023 Wie kijkt dit? Weinig leuke mensen dit jaar in mijn ogen. Nog maar twee mensen die van mij wel mogen winnen. De rest mag er wel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 8 uur geleden zei timpy00: Wie kijkt dit? Weinig leuke mensen dit jaar in mijn ogen. Nog maar twee mensen die van mij wel mogen winnen. De rest mag er wel uit. Ieder jaar kijken wij. En daarna de socials lezen. Mensen vonden de exit van vorige week pesten. Zo zag ik het niet. Radmilo wilde Krista eruit krijgen vanwege Chelsy. En toen was Ilse kwaad en nu doet ze exact hetzelfde. Maar het gaat nu wel leuk worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Heb gisteren nog niet gezien al heb ik wel gehoord wat er is gebeurd. Steeds minder prominente BN'ers - uit eindelijk zijn die ook op natuurlijk. Moet zeggen dat het wel telkens veel van hetzelfde is, te weinig dat vernieuwend is om ook uitkomsten van bondjes niet te kunnen voorspellen. Vind Mark wel echt een baas. Radmilo viel wel echt tegen met proeven ondanks dat hij altijd hoog van de toren blies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Om die bondjes tegen te gaan kan je ook gewoon doen dat degene die als laatste is geeindigd in de proef dat die naar huis gaat. En dan na de samensmelting. Als je nog twee groepen hebt kan je wel een eilandraad doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Op 20-11-2023 om 20:51 zei Kyrill: Ik ken Iris Enthoven dat vind ik mooie vrouw wel, Eva Simons, Jamie Vaes(had ik liever niet gekend hahaha), Frits Wester, Irene van de Laar en Mark Baanders. Als ik eerlijk ben, vind helemaal niet erg steeds minder bekenden en prominente BN-ers bij zitten. Maar maakt dat uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 (bewerkt) 22 minuten geleden zei timpy00: Maar maakt dat uit? Maakt wat dat uit? Staat gewoon ik helemaal niet erg vind? 21 november 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 8 uur geleden zei Kyrill: Maakt wat dat uit? Staat gewoon ik helemaal niet erg vind? Oh dat had ik verkeerd gelezen. Ik moet niet meer zo laat op het forum denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 45 minuten geleden zei timpy00: Oh dat had ik verkeerd gelezen. Ik moet niet meer zo laat op het forum denk ik. Kan gebeuren maatje, maakt niks uit(ik weet er alles van ; verkeerd lezen) hihi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten