Dr. Bibber Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Okay, thanks. Ga ik meteen downloaden dan. In tegenstelling tot wat ik hier van veel anderen lees vind ik de serie nog steeds wel relaxed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Dit was wel weer een heerlijke aflevering hoor :<. Eens, gewoon weer goede spanning. Toffe aflevering! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 15 maart 2014 Share Geplaatst 15 maart 2014 Ja, maar ik vind het jammer dat het steeds meer gaat draaien om de liefdesrelaties en persoonlijke vetes dan interessante zaken. Het begint wat dat betreft steeds meer een soap te worden. Het is dat er nog redelijk veel humor in zit :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 16 maart 2014 Share Geplaatst 16 maart 2014 Kijk overigens nooit TV-Series eigenlijk, maar heb net seizoen één van Suits afgesloten. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 17 maart 2014 Share Geplaatst 17 maart 2014 Net aflevering 11 gezien maar vond er weinig aan. Verhaal kabbelt maar een beetje voort. Mag wel een keertje een grote plottwist komen om het weer een beetje nieuw leven in te blazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 26 maart 2014 Share Geplaatst 26 maart 2014 Leuke serie i s dit wel, mooi vermaak. Ik vind Louis echt een held hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Ja, maar ik vind het jammer dat het steeds meer gaat draaien om de liefdesrelaties en persoonlijke vetes dan interessante zaken. Het begint wat dat betreft steeds meer een soap te worden. Het is dat er nog redelijk veel humor in zit :) Helemaal mee eens. Het niveau is echt zienderogen gedaald. Ben wel klaar met dat relatiegezeik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2014 Share Geplaatst 27 maart 2014 Vond de aflevering van vorige week wel oke. Moest wel weer lachen om de scene van Louis en Jessica aan het begin, die Louis blijft wel een held. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 maart 2014 Share Geplaatst 29 maart 2014 Waarom heeft niemand me hier ooit wat over verteld? Maar even alle 46 eps tot nu toe in een kleine 3 dagen gekeken, tis guuud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Waarom heeft niemand me hier ooit wat over verteld? Maar even alle 46 eps tot nu toe in een kleine 3 dagen gekeken, tis guuud. 3 dagen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 3 dagen? Ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ja? Dat is 1 dag en 16 uur aan Suits. in 3 dagen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Dat is 1 dag en 16 uur aan Suits. in 3 dagen.. 1 dag en 8 uur volgens mijn berekening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 1 dag en 10,5 uur? Aflevering duurt toch 45 min? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 1 dag en 8 uur volgens mijn berekening. Ik ging gewoon uit van Followmy, daar staat dat het 1 dag en 16 uur is namelijk. Maar nog steeds best wel veel, als je ook nog slaapt enz. doe je bijna niets anders dan Suits kijken.. Niet dat het erg is ofzo, vooral bij zulke series waar je zo snel mogelijk alles van ziet snap ik het. Heb ik ook met Entourage gehad, heb ik ook in een paar weken afgekeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 maart 2014 Share Geplaatst 31 maart 2014 Ik ging gewoon uit van Followmy, daar staat dat het 1 dag en 16 uur is namelijk. Maar nog steeds best wel veel, als je ook nog slaapt enz. doe je bijna niets anders dan Suits kijken.. Niet dat het erg is ofzo, vooral bij zulke series waar je zo snel mogelijk alles van ziet snap ik het. Heb ik ook met Entourage gehad, heb ik ook in een paar weken afgekeken. True. Ben nog al snel verslaafd, kijk het nu dan ook rustig voor de tweede keer na. Merk dat ik al heel veel dingen eerst niet snapte/miste. Tevens kijk ik het terwijl ik half aan het werk ben met wat dan ook, verveel me scherm namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Echt goede finale :) Op naar Season 4, begint ergens midden juni. [spoiler=""]Het kon op heel veel verschillende manieren eindigen, en ik vind dit echt super nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Vond alleen Rachel enorm irritant in deze aflevering, steeds zeuren en huilie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Jep ben benieuwd wat de twist komend seizoen zal worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Vond alleen Rachel enorm irritant in deze aflevering, steeds zeuren en huilie Ja vind iedereen op internet ook, laatste paar eps voegt ze helemaal niks meer toe. Alleen maar als love interest van Mike, meer niet. Zal komend seizoen denk ik wel veranderen als ze naar law school gaat. Jep ben benieuwd wat de twist komend seizoen zal worden Op internet staat al best veel over s04. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 11 april 2014 Share Geplaatst 11 april 2014 Heb net de seizoensfinale gezien, kan wel zeggen dat ze zich vrij goed hebben herpakt na de eerste seizoenshelft. [spoiler=ep16]Hoop wel dat de nadruk blijft liggen op Pearson & Specter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 13 april 2014 Auteur Share Geplaatst 13 april 2014 Vond alleen Rachel enorm irritant in deze aflevering, steeds zeuren en huilie blijft een wijf he ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Iemand seizoen 3 aflevering 13 al met ondertiteling binnen gehaald? Ik ben maar tot afl 12 gekomen en de rest kan ik niet vinden. Deze is toch al een hele tijd uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 april 2014 Share Geplaatst 26 april 2014 Iemand seizoen 3 aflevering 13 al met ondertiteling binnen gehaald? Ik ben maar tot afl 12 gekomen en de rest kan ik niet vinden. Deze is toch al een hele tijd uit? http://www.opensubtitles.org/nl/ssearch/sublanguageid-dut/idmovie-68673 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 11 mei 2014 Share Geplaatst 11 mei 2014 Zit hier midden in seizoen 2. Goede serie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten