Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja, maar ik vind het jammer dat het steeds meer gaat draaien om de liefdesrelaties en persoonlijke vetes dan interessante zaken. Het begint wat dat betreft steeds meer een soap te worden. Het is dat er nog redelijk veel humor in zit :)

Helemaal mee eens. Het niveau is echt zienderogen gedaald. Ben wel klaar met dat relatiegezeik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 dag en 8 uur volgens mijn berekening.

Ik ging gewoon uit van Followmy, daar staat dat het 1 dag en 16 uur is namelijk. Maar nog steeds best wel veel, als je ook nog slaapt enz. doe je bijna niets anders dan Suits kijken.. Niet dat het erg is ofzo, vooral bij zulke series waar je zo snel mogelijk alles van ziet snap ik het. Heb ik ook met Entourage gehad, heb ik ook in een paar weken afgekeken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ging gewoon uit van Followmy, daar staat dat het 1 dag en 16 uur is namelijk. Maar nog steeds best wel veel, als je ook nog slaapt enz. doe je bijna niets anders dan Suits kijken.. Niet dat het erg is ofzo, vooral bij zulke series waar je zo snel mogelijk alles van ziet snap ik het. Heb ik ook met Entourage gehad, heb ik ook in een paar weken afgekeken.

True. Ben nog al snel verslaafd, kijk het nu dan ook rustig voor de tweede keer na. Merk dat ik al heel veel dingen eerst niet snapte/miste. Tevens kijk ik het terwijl ik half aan het werk ben met wat dan ook, verveel me scherm namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vond alleen Rachel enorm irritant in deze aflevering, steeds zeuren en huilie

Ja vind iedereen op internet ook, laatste paar eps voegt ze helemaal niks meer toe. Alleen maar als love interest van Mike, meer niet. Zal komend seizoen denk ik wel veranderen als ze naar law school gaat.

Jep ben benieuwd wat de twist komend seizoen zal worden

Op internet staat al best veel over s04.

Link naar opmerking
Deel via andere websites