De Stroot Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Echt menn wat een schijtserie is dit geworden, misschien dat ik het gewoon niet merkte bij seizoen 1 en 2 maar vind het echt een soap eigenlijk, hele zoete sfeer de hele tijd en er wordt gewoon focking slecht geacteerd, ga wel het seizoen afkijken maja, niet echt met plezier ofzo, hopen dat het nog beter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 5 september 2013 Auteur Share Geplaatst 5 september 2013 Echt menn wat een schijtserie is dit geworden, misschien dat ik het gewoon niet merkte bij seizoen 1 en 2 maar vind het echt een soap eigenlijk, hele zoete sfeer de hele tijd en er wordt gewoon focking slecht geacteerd, ga wel het seizoen afkijken maja, niet echt met plezier ofzo, hopen dat het nog beter wordt. Jep, ik mis ook nog personages die zich ontwikkelen om eerlijk te zijn. En die oneliner van Harvey krijg ik ook stilaan schijt van :cab: Maar ga het denk ik wel blijven volgen, blijft wel lekker als tussendoortje gewoon. Ben wel blij dat dat murder trial gedoe nu voorbij is, hopen op betere aflevering. Vind het ook wel onbegrijpelijk dat Harvey [spoiler=spoiler]uiteindelijk niet doorgegaan is met plan om managing partner te worden, had weer wat dynamiek in de serie kunnen brengen. Vond het nu toch maar zwak "ohja, ik heb me bedacht, laten we weer een team zijn" :cab: Zou natuurlijk kunnen dat hij nog iets achter de hand heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 5 september 2013 Share Geplaatst 5 september 2013 Louis Klitje wordt ook een beetje standaard :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 6 september 2013 Share Geplaatst 6 september 2013 Ach ik vermaak me wel bij deze serie, alleen al vanwege Donna _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 september 2013 Share Geplaatst 11 september 2013 Komt toch nog wel een leuke climax aan volgens mij. And Scotty is back, wat lekker _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Scotty :< Kan me overigens wel wat vinden in de kritiek op de vorige pagina. Sommige dingen komen gewoon te vaak terug. Blijf het wel echt een goede vermakelijk serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 12 september 2013 Share Geplaatst 12 september 2013 Kleine seizoenen zeg, volgende week al laatste aflevering. Wel zieke aflevering gaat dat wordne. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 3 oktober 2013 Share Geplaatst 3 oktober 2013 Ook weer helemaal bij. Is zeker niet het beste seizoen. Ben benieuwd wat de volgende te bieden heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 4 oktober 2013 Share Geplaatst 4 oktober 2013 Is er al iets bekend of volgend seizoen het laatste seizoen is? Zou mij iig niet verbazen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 oktober 2013 Share Geplaatst 10 oktober 2013 Net het laatste seizoen gekeken, wel weer een eind wat te verwachten is met de grote vriend Louis. Trouwens Meghan Markle :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 16 oktober 2013 Share Geplaatst 16 oktober 2013 Gadver wat een kutprogramma is het geworden, zo zoetsappig, niet normaal meer. Van sommige stukken krijg je gewoon braakneigingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Net het laatste seizoen gekeken, wel weer een eind wat te verwachten is met de grote vriend Louis. Trouwens Meghan Markle :< :< of niet dan. Wat een prachtvrouw :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Echt :<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Gadver wat een kutprogramma is het geworden, zo zoetsappig, niet normaal meer. Van sommige stukken krijg je gewoon braakneigingen. Denk dat het wel een goed plan zou zijn om Rachel uit de serie te schrijven, buiten haar prettige verschijning zorgt ze alleen maar voor intens vervelende verhaallijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Kijk jij begrijpt het, verder vind ik Rachel ook heel vaak zelf gewoon irritant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 oktober 2013 Share Geplaatst 17 oktober 2013 Inderdaad, begin was ze nog cute. Maar sinds haar te aanwezige rol begint ze irritant te worden ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 24 oktober 2013 Share Geplaatst 24 oktober 2013 Er komt ook nog een vierde seizoen, vandaag door de makers bevestigd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 maart 2014 Share Geplaatst 8 maart 2014 Donna en Scotty, wat blijven het heerlijk mooie vrouwen :< Geen spetterende aflevering maar prima om mee in te komen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 maart 2014 Share Geplaatst 10 maart 2014 Vond de aflevering ook wat matig en ook vooral klef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Is de doelgroep naar homo's verschoven ofzo? Jezus man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Is de doelgroep naar homo's verschoven ofzo? Jezus man. Was het bij het begin van S3 toch al? Volgde het met plezier, maar heb de eerste aflevering van dat seizoen na 10 minuten uitgezet. Wat een soapisch gebeuren opeens. Deed me aan Gossip Girl denken. En daar krijg ik rillingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 11 maart 2014 Share Geplaatst 11 maart 2014 Ik ben er ook mee gestopt eerste 2 seizoenen waren nog wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Dit was wel weer een heerlijke aflevering hoor :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Is er een nieuw seizoen begonnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kiewiet Geplaatst 14 maart 2014 Share Geplaatst 14 maart 2014 Het vervolg van seizoen 3 is bezig. Seizoen 3 bestaat uit 16 eps waarvan er 10 uitgezonden zijn in 2013 en de ander 6 zijn nu bezig, gister was ep 12. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten