Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

Echt menn wat een schijtserie is dit geworden, misschien dat ik het gewoon niet merkte bij seizoen 1 en 2 maar vind het echt een soap eigenlijk, hele zoete sfeer de hele tijd en er wordt gewoon focking slecht geacteerd, ga wel het seizoen afkijken maja, niet echt met plezier ofzo, hopen dat het nog beter wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Echt menn wat een schijtserie is dit geworden, misschien dat ik het gewoon niet merkte bij seizoen 1 en 2 maar vind het echt een soap eigenlijk, hele zoete sfeer de hele tijd en er wordt gewoon focking slecht geacteerd, ga wel het seizoen afkijken maja, niet echt met plezier ofzo, hopen dat het nog beter wordt.

Jep, ik mis ook nog personages die zich ontwikkelen om eerlijk te zijn. En die oneliner van Harvey krijg ik ook stilaan schijt van :cab: Maar ga het denk ik wel blijven volgen, blijft wel lekker als tussendoortje gewoon.

Ben wel blij dat dat murder trial gedoe nu voorbij is, hopen op betere aflevering.

Vind het ook wel onbegrijpelijk dat Harvey

[spoiler=spoiler]uiteindelijk niet doorgegaan is met plan om managing partner te worden, had weer wat dynamiek in de serie kunnen brengen. Vond het nu toch maar zwak "ohja, ik heb me bedacht, laten we weer een team zijn" :cab: Zou natuurlijk kunnen dat hij nog iets achter de hand heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gadver wat een kutprogramma is het geworden, zo zoetsappig, niet normaal meer. Van sommige stukken krijg je gewoon braakneigingen.

Denk dat het wel een goed plan zou zijn om Rachel uit de serie te schrijven, buiten haar prettige verschijning zorgt ze alleen maar voor intens vervelende verhaallijnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is de doelgroep naar homo's verschoven ofzo? Jezus man.

Was het bij het begin van S3 toch al? Volgde het met plezier, maar heb de eerste aflevering van dat seizoen na 10 minuten uitgezet. Wat een soapisch gebeuren opeens. Deed me aan Gossip Girl denken. En daar krijg ik rillingen van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites