Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=SPOILER S05E16]Goh, toch de gevangenis in dus. Pearson Specter Litt helemaal leeg, ben benieuwd hoe het verder gaat. Mike gaat natuurlijk 100% zeker uit de gevangenis gehaald worden door Harvey/Louis/Jessica en zal wel via een rare constructie weer als advocaat aan de slag kunnen, dan is het hele zooitje toch weer bij elkaar. Zie een fusie met Robert Zane ofzo ook nog wel gebeuren, maar dat wordt afwachten. Oja, en weer een episode waar Rachel zat te janken. Wel wat logischer nu natuurlijk, maar begin dat gejank echt beu te worden. Elke fucking episode jongens. Wel zin in het vervolg :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even alles gezien gisteren en vandaag. Laat ik eerst zeggen dat ik content ben dat ik heb gewacht om alles achter elkaar te zien, want ik had na elke aflevering enorm veel zin om meteen de volgende te zien.

Heerlijke zes afleveringen waren het _O_ Ben nu wel erg benieuwd hoe het verder gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook even alles gezien gisteren en vandaag. Laat ik eerst zeggen dat ik content ben dat ik heb gewacht om alles achter elkaar te zien, want ik had na elke aflevering enorm veel zin om meteen de volgende te zien.

Heerlijke zes afleveringen waren het _O_ Ben nu wel erg benieuwd hoe het verder gaat.

Precies dit, die cliffhangers waren me na elke afleveringen echt teveel dat ik blij was dat ik daar niet op heb hoeven wachten. Maar damn wat hebben ze dit seizoen mooi afgemaakt.

[spoiler=einde]maar nu ben ik wel depressief

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gevoel dat het aankomende seizoen weleens het beste seizoen tot nu toe kan worden. Tegelijkertijd het gevoel dat het ook het laatste seizoen zal zijn. Lijkt me wel het beste, tenzij ze nog wat interessante dingen kunnen verzinnen. Zo niet, dan moet je het niet uit gaan melken en er gewoon lekker mee stoppen. Kan in ieder geval niet wachten :

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb het gevoel dat het aankomende seizoen weleens het beste seizoen tot nu toe kan worden. Tegelijkertijd het gevoel dat het ook het laatste seizoen zal zijn. Lijkt me wel het beste, tenzij ze nog wat interessante dingen kunnen verzinnen. Zo niet, dan moet je het niet uit gaan melken en er gewoon lekker mee stoppen. Kan in ieder geval niet wachten :<

Ik had na de finale zoiets van, uh, wat nu? Maar als je er echt over nadenkt opent dit einde zich wel voor een hele nieuwe invalshoek en nieuwe storylines. [tekst]Als hij namelijk niet in de gevangenis was beland zouden we alleen maar weer meer van hetzelfde krijgen[/tekst].

bewerkt door Magikarp
Eventuele spoiler even in tekst-tags gezet.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler]Mwah, ben nu al klaar met Mike in de gevangenis eerlijk gezegd :cab: Dus dat belooft.

Ook weer voor de 37ste keer een ruzie tussen Harvey en Louis

Nu gelukkig wel dezelfde aflevering nog de verzoening ipv het uit te spinnen over een half seizoen. Want ja, marijuana enzo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler S06E01]Vond alleen het marijuana-gedeelte minder eigenlijk. Verder vond ik het echt sterk, zag dat van die gast die bij Mike in de cel zat totaal niet aankomen eerlijk gezegd. Je kon wel verwachten dat er iets niet klopte aan die vent, maar had niet verwacht dat hij eigenlijk in een andere cel hoorde en dat hij uit was op revanche op Harvey. Nu alweer zin in donderdag in ieder geval :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites