Vitesse88 Geplaatst 15 februari 2016 Share Geplaatst 15 februari 2016 Nja het gebrabbel van Rachel ben ik nu ook wel een flinke tijd zat. Maar vind het niveau wel beter geworden. Deze serie blijft me aantrekken op één of andere manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 februari 2016 Share Geplaatst 29 februari 2016 Wordt nog een goede afsluiter van het seizoen, toch eentje die beter was dan voorgaande seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 [spoiler=SPOILER S05E16]Goh, toch de gevangenis in dus. Pearson Specter Litt helemaal leeg, ben benieuwd hoe het verder gaat. Mike gaat natuurlijk 100% zeker uit de gevangenis gehaald worden door Harvey/Louis/Jessica en zal wel via een rare constructie weer als advocaat aan de slag kunnen, dan is het hele zooitje toch weer bij elkaar. Zie een fusie met Robert Zane ofzo ook nog wel gebeuren, maar dat wordt afwachten. Oja, en weer een episode waar Rachel zat te janken. Wel wat logischer nu natuurlijk, maar begin dat gejank echt beu te worden. Elke fucking episode jongens. Wel zin in het vervolg :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 [spoiler=goddamn spoiler]goddamn goddman goddamn goddamn goddamn goddamnit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Wat een fucking briljante episode. Behoorlijk onverwacht, maar die cliffhanger : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stevehh Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Seizoen 6 graag nu aub. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 maart 2016 Share Geplaatst 4 maart 2016 Goh wat een einde, kut einde ook omdat je nu direct seizoen 6 wil kijken. Erg benieuwd welke kant ze op gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 9 maart 2016 Share Geplaatst 9 maart 2016 Ook even alles gezien gisteren en vandaag. Laat ik eerst zeggen dat ik content ben dat ik heb gewacht om alles achter elkaar te zien, want ik had na elke aflevering enorm veel zin om meteen de volgende te zien. Heerlijke zes afleveringen waren het _O_ Ben nu wel erg benieuwd hoe het verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 maart 2016 Share Geplaatst 10 maart 2016 Ook even alles gezien gisteren en vandaag. Laat ik eerst zeggen dat ik content ben dat ik heb gewacht om alles achter elkaar te zien, want ik had na elke aflevering enorm veel zin om meteen de volgende te zien. Heerlijke zes afleveringen waren het _O_ Ben nu wel erg benieuwd hoe het verder gaat. Precies dit, die cliffhangers waren me na elke afleveringen echt teveel dat ik blij was dat ik daar niet op heb hoeven wachten. Maar damn wat hebben ze dit seizoen mooi afgemaakt. [spoiler=einde]maar nu ben ik wel depressief Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 juni 2016 Share Geplaatst 24 juni 2016 13 juli begint het weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Heb het gevoel dat het aankomende seizoen weleens het beste seizoen tot nu toe kan worden. Tegelijkertijd het gevoel dat het ook het laatste seizoen zal zijn. Lijkt me wel het beste, tenzij ze nog wat interessante dingen kunnen verzinnen. Zo niet, dan moet je het niet uit gaan melken en er gewoon lekker mee stoppen. Kan in ieder geval niet wachten : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 (bewerkt) Heb het gevoel dat het aankomende seizoen weleens het beste seizoen tot nu toe kan worden. Tegelijkertijd het gevoel dat het ook het laatste seizoen zal zijn. Lijkt me wel het beste, tenzij ze nog wat interessante dingen kunnen verzinnen. Zo niet, dan moet je het niet uit gaan melken en er gewoon lekker mee stoppen. Kan in ieder geval niet wachten :< Ik had na de finale zoiets van, uh, wat nu? Maar als je er echt over nadenkt opent dit einde zich wel voor een hele nieuwe invalshoek en nieuwe storylines. [tekst]Als hij namelijk niet in de gevangenis was beland zouden we alleen maar weer meer van hetzelfde krijgen[/tekst]. 28 juni 2016 bewerkt door Magikarp Eventuele spoiler even in tekst-tags gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 / Ja precies. Zo denk ik er dus ook over. Zou alleen wel even je laatste zin in een spoiler zetten ;c Is namelijk wel een zieke spoiler als je nog niet up-to-date bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ja precies. Zo denk ik er dus ook over. Zou alleen wel even je laatste zin in een spoiler zetten ;c Is namelijk wel een zieke spoiler als je nog niet up-to-date bent. Heb het even tussen tekst-tags gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Heb het even tussen tekst-tags gezet. Goed gedaan jongen. Laat ze zien dat je die blauwe sterren waard bent! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Klasse actie Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Ik ging er even vanuit dat, als je dit topic tot de laatste pagina leest, je dan wel helemaal mee bent met de serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 28 juni 2016 Share Geplaatst 28 juni 2016 Logische gedachte hoor, neem ook aan dat dat in 90% van de gevallen zo is, maar zo'n tagje kan minder kwaad voor degenen die bij zijn, dan een spoiler voor degenen die er nog niet zijn ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 9 juli 2016 Share Geplaatst 9 juli 2016 Net seizoen 5 afgekeken. Lekker op tijd voor seizoen 6! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 juli 2016 Share Geplaatst 14 juli 2016 Lekkere aflevering hoor :< Gaat een heerlijk seizoen worden dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 15 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2016 [spoiler=Spoiler]Mwah, ben nu al klaar met Mike in de gevangenis eerlijk gezegd :cab: Dus dat belooft. Ook weer voor de 37ste keer een ruzie tussen Harvey en Louis Nu gelukkig wel dezelfde aflevering nog de verzoening ipv het uit te spinnen over een half seizoen. Want ja, marijuana enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 15 juli 2016 Share Geplaatst 15 juli 2016 Wat een slappe hap is het tegenwoordig zeg. Vond het soms echt ronduit slecht (incl acteerwerk) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 [spoiler=Spoiler S06E01]Vond alleen het marijuana-gedeelte minder eigenlijk. Verder vond ik het echt sterk, zag dat van die gast die bij Mike in de cel zat totaal niet aankomen eerlijk gezegd. Je kon wel verwachten dat er iets niet klopte aan die vent, maar had niet verwacht dat hij eigenlijk in een andere cel hoorde en dat hij uit was op revanche op Harvey. Nu alweer zin in donderdag in ieder geval :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 16 juli 2016 Share Geplaatst 16 juli 2016 En voortdurend mensen die heel toevallig net de deur binnen komen lopen, en meteen weten waar het hele gesprek over ging en zo mee kunnen doen, alsof ze van te voren stiekem hebben staan luisteren terwijl niemand diegene opviel :r:r:r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 juli 2016 Auteur Share Geplaatst 20 juli 2016 Die oneliners zijn ook vaak zo tenenkrullend corny :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten