Vitesse88 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ja true, had gehoopt dat het afgerond zou zijn. Scotty, kom er maar in : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 augustus 2015 Share Geplaatst 20 augustus 2015 [spoiler=Suits S05E09]Goh ja, die Hardman blijft toch een nare vent zeg. Enorm kut dat die weer terug is in de serie. Hoop serieus dat die snel weer verdwijnt. Rachel weer ouderwets irritant met haar gejank en haar niet toegevoegde waarde aan deze serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 - Mike's geheim - Mike & Rachel problemen - Louis & Harvey problemen - Hardman problemen Ze blijven die shit gewoon rouleren, heel soms nog een zaak tussendoor, maar het wordt echt saai zo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 21 augustus 2015 Share Geplaatst 21 augustus 2015 - Mike's geheim - Mike & Rachel problemen - Louis & Harvey problemen - Hardman problemen Ze blijven die shit gewoon rouleren, heel soms nog een zaak tussendoor, maar het wordt echt saai zo.. Helaas ja. Ben er langzaam echt klaar mee terwijl de serie zo makkelijk weg keek in het begin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 augustus 2015 Share Geplaatst 25 augustus 2015 Vermoed dat er binnenkort wel weer een probleem optreedt dat te maken heeft met iets buiten de 4 dingen die Kweekie noemt en die ook wel een aantal eps zal duren. Vind het zelf nog prima hoor, soms erger ik me wel aan het gezeik, maar ook regelmatig momenten dat ik met een glimlach zit te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 augustus 2015 Share Geplaatst 26 augustus 2015 - Mike's geheim - Mike & Rachel problemen - Louis & Harvey problemen - Hardman problemen Ze blijven die shit gewoon rouleren, heel soms nog een zaak tussendoor, maar het wordt echt saai zo.. Zijn die eerste drie dingen niet gewoon logisch? Dat kan je toch wel verwachten dat dat steeds terugkomt. Hoofdstuk Hardman mag daarentegen wel eens definitief worden afgesloten, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 En dat was alweer de summer finale. In januari zien we het vervolg... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Januari pas? :( Duurt wel heel lang nog dan. Vind ik wel een groot nadeel aan het bekijken van series terwijl ze nog niet helemaal afgerond zijn, zit je nu maandenlang te wachten op de volgende episode. Wel een schokkend einde trouwens, ben heel benieuwd hoe dit verder gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 27 augustus 2015 Share Geplaatst 27 augustus 2015 Kan iemand een beetje in kort uitleggen wat er allemaal in gebeurd sinds ep 1? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Dat einde lag er nu eens vingerdik op, maar wie weet heeft het niet eens met [tekst]zijn geheim[/tekst] te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 Dat einde lag er nu eens vingerdik op, maar wie weet heeft het niet eens met [tekst]zijn geheim[/tekst] te maken. suits kennende sowieso niet. Vind het voorlopig wel een heerlijk seizoen hoor, zeker als je het vergelijkt met vorig jaar. oa Jack vond ik een enorme baas, leuke toevoeging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 14 september 2015 Share Geplaatst 14 september 2015 Is dit nu wel het laatste seizoen? Dit seizoen had eindelijk weer een beetje die humor en luchtigheid van de eerste twee seizoenen, maar de laatste paar afleveringen werd het me toch weer lekker soapie. Heb daar wel genoeg mee gehad, maar ik blijf het toch kijken. :cab: Zal inderdaad wel zijn wat Mathi zegt en ik blijf ervan overtuigd dat [tekst]Donna en Harvey bij elkaar gaan komen[/tekst]. Bruiloft Mike en Rachel erbij, [tekst]Pearson Litt blijft bestaan[/tekst] en het is happily ever after. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mido Geplaatst 29 september 2015 Share Geplaatst 29 september 2015 Ik was effe bang dat dit 't einde van de serie was. Zou echt kut zijn als 't zo zou eindigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dysproz Geplaatst 28 december 2015 Share Geplaatst 28 december 2015 De eerste 10 afleveringen van seizoen 5 gezien. [spoiler=-] Ik vond dat einde wel lekker. Ik ergerde me elke aflevering kapot aan Mike. Die arrogantie is bij Harvey cool, maar bij Mike totaal niet. Maar hij zal er wel weer onderuit komen. Jack vind ik trouwens wel een leuke toevoeging, ik had niet verwacht dat hij door zou zetten. Die psychiater was ook wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Nog één dagje... Twijfel nog of ik wacht tot alles te downloaden is, ben toch bezig met Bron/Broen nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik ga toch gewoon wachten ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik ga ook wachten denk ik, kan ik ondertussen wat anders kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Begint het morgen alweer ja, okok. Van mij mogen ze er btw wel een eind aan maken. Vond de serie aan het begin bijzonder leuk om te volgen, maar naarmate het verder ging werd het minder. Al ga ik hem natuurlijk wel afkijken, uit interesse ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 26 januari 2016 Share Geplaatst 26 januari 2016 Ik heb wel hetzelfde hoor, had ook de hoop dat S05 het laatste seizoen zou zijn. Werd soms toch allemaal net wat te soapy en steeds weer dat bekende kat-en-muisspelletje - of net niet. Gelukkig had S05 weer wat meer van die oude humor, die broodnodig was om het weer een lekker popcorn-tussendoortje te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Ik heb wel hetzelfde hoor, had ook de hoop dat S05 het laatste seizoen zou zijn. Werd soms toch allemaal net wat te soapy en steeds weer dat bekende kat-en-muisspelletje - of net niet. Gelukkig had S05 weer wat meer van die oude humor, die broodnodig was om het weer een lekker popcorn-tussendoortje te maken. Jup, agree. Heb echt helemaal niks met dat soapy. Ben benieuwd hoe het verder gaat nu iig, op de goede oude weg of dat andere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 februari 2016 Share Geplaatst 3 februari 2016 Geen verkeerd begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 9 februari 2016 Share Geplaatst 9 februari 2016 Aflevering twee was ook niet verkeerd. De serie is eindelijk weer waar het zou moeten zijn qua niveau Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Elke scene is nu zowat gefrustreerd geschreeuw tegen elkaar met een dramatisch muziekje op het einde, beetje vermoeiend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 En hebben ze het in gepakt, komt weer het volgende probleem.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 februari 2016 Share Geplaatst 11 februari 2016 Ja zou inderdaad beter zijn om na 20 minuten klaar te zijn met de zaak en de aflevering te stoppen. Of om weer 35 minuten met liefdes shit vol te proppen en het 5 minuten over een zaak te hebben :cab: Serie haalt in ieder geval weer een beetje zijn normale niveau, vind het echt interessant om die hele zaak te volgen. Word wel moe van dat gejank van Rachel elke keer, maar dat past nou eenmaal bij dat persoontje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten