Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

- Mike's geheim

- Mike & Rachel problemen

- Louis & Harvey problemen

- Hardman problemen

Ze blijven die shit gewoon rouleren, heel soms nog een zaak tussendoor, maar het wordt echt saai zo..

Helaas ja. Ben er langzaam echt klaar mee terwijl de serie zo makkelijk weg keek in het begin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vermoed dat er binnenkort wel weer een probleem optreedt dat te maken heeft met iets buiten de 4 dingen die Kweekie noemt en die ook wel een aantal eps zal duren. Vind het zelf nog prima hoor, soms erger ik me wel aan het gezeik, maar ook regelmatig momenten dat ik met een glimlach zit te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

- Mike's geheim

- Mike & Rachel problemen

- Louis & Harvey problemen

- Hardman problemen

Ze blijven die shit gewoon rouleren, heel soms nog een zaak tussendoor, maar het wordt echt saai zo..

Zijn die eerste drie dingen niet gewoon logisch? Dat kan je toch wel verwachten dat dat steeds terugkomt. Hoofdstuk Hardman mag daarentegen wel eens definitief worden afgesloten, ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is dit nu wel het laatste seizoen? Dit seizoen had eindelijk weer een beetje die humor en luchtigheid van de eerste twee seizoenen, maar de laatste paar afleveringen werd het me toch weer lekker soapie. Heb daar wel genoeg mee gehad, maar ik blijf het toch kijken. :cab: Zal inderdaad wel zijn wat Mathi zegt en ik blijf ervan overtuigd dat [tekst]Donna en Harvey bij elkaar gaan komen[/tekst]. Bruiloft Mike en Rachel erbij, [tekst]Pearson Litt blijft bestaan[/tekst] en het is happily ever after.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De eerste 10 afleveringen van seizoen 5 gezien.

[spoiler=-]

Ik vond dat einde wel lekker. Ik ergerde me elke aflevering kapot aan Mike. Die arrogantie is bij Harvey cool, maar bij Mike totaal niet. Maar hij zal er wel weer onderuit komen.

Jack vind ik trouwens wel een leuke toevoeging, ik had niet verwacht dat hij door zou zetten. Die psychiater was ook wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint het morgen alweer ja, okok. Van mij mogen ze er btw wel een eind aan maken. Vond de serie aan het begin bijzonder leuk om te volgen, maar naarmate het verder ging werd het minder. Al ga ik hem natuurlijk wel afkijken, uit interesse ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel hetzelfde hoor, had ook de hoop dat S05 het laatste seizoen zou zijn. Werd soms toch allemaal net wat te soapy en steeds weer dat bekende kat-en-muisspelletje - of net niet. Gelukkig had S05 weer wat meer van die oude humor, die broodnodig was om het weer een lekker popcorn-tussendoortje te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb wel hetzelfde hoor, had ook de hoop dat S05 het laatste seizoen zou zijn. Werd soms toch allemaal net wat te soapy en steeds weer dat bekende kat-en-muisspelletje - of net niet. Gelukkig had S05 weer wat meer van die oude humor, die broodnodig was om het weer een lekker popcorn-tussendoortje te maken.

Jup, agree. Heb echt helemaal niks met dat soapy. Ben benieuwd hoe het verder gaat nu iig, op de goede oude weg of dat andere.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zou inderdaad beter zijn om na 20 minuten klaar te zijn met de zaak en de aflevering te stoppen. Of om weer 35 minuten met liefdes shit vol te proppen en het 5 minuten over een zaak te hebben :cab:

Serie haalt in ieder geval weer een beetje zijn normale niveau, vind het echt interessant om die hele zaak te volgen. Word wel moe van dat gejank van Rachel elke keer, maar dat past nou eenmaal bij dat persoontje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites