steijns Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Ik ga de nieuwe eens kijken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Komt ook nog seizoen 6 ;e De maker wilde eigenlijk niet verder gaan dan 4. Aflevering van vandaag nog niet gezien maar ben bang dat het weer een en al gezeik wordt, gewoon een slechte drama soap geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Begin een beetje de fight tussen Louis en Harvey moe te worden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 Meeh het wordt toch wel wat minder heb ik het idee, echt enorm jammer van zo'n goede serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ik kan echt nog wel genieten van dit seizoen hoor :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ja dit seizoen vind ik een stuk beter dan vorig seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ik ben nu bij het begin van seizoen 3, helaas het laatste wat er op Netflix staat.... Hoe ver zijn ze op de televisie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Begin seizoen 5 (3 afleveringen dacht ik) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Ja er is eindelijk weer eens iets juridisch met die nieuwe zaak van Mike. Vorig seizoen ging het echt alleen over het wel of niet bekend worden van het geheim van Mike, daar was ik ff helemaal klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 13 juli 2015 Share Geplaatst 13 juli 2015 Eind van vorige aflevering dacht ik weer: Ja, dit is de serie die ik goed vind. Hopelijk wordt de lijn doorgetrokken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 16 juli 2015 Share Geplaatst 16 juli 2015 Katrina Bennett : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 juli 2015 Share Geplaatst 18 juli 2015 [spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 19 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 19 juli 2015 [spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer. [spoiler=S05E04]Die corny dialogen zijn echt tenenkrullend ja Zoals die Bird-Magic-Jordan discussie in het begin tjonge jonge jonge. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Het is wel een beetje een kut soap geworden zeg.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Ben nu bij Suits S5E4, moet zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten hoor. Maar dat zal wel komen omdat ik van elke persoon wel kan genieten, bij Breaking Bad ging ik me aan het eind van de serie echt irriteren aan alle personen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Ben nu bij Suits S5E4, moet zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten hoor. Maar dat zal wel komen omdat ik van elke persoon wel kan genieten, bij Breaking Bad ging ik me aan het eind van de serie echt irriteren aan alle personen. Ik kan ook nog altijd genieten van deze serie inderdaad. Maar ik kan ook niet ontkennen dat de eerste seizoenen beter waren.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 Heb S04 er in twee dagen doorheen geknald, maar hij blijft heerlijk. Is 5 het laatste seizoen, of komt er wellicht ook nog een 6? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
King XVI Geplaatst 29 juli 2015 Share Geplaatst 29 juli 2015 [spoiler=S05E04]Kan er soms nog wel van genieten maar ik stoor me enorm aan die psychiater, wat een onzin allemaal :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 [spoiler=S05E04]Kan er soms nog wel van genieten maar ik stoor me enorm aan die psychiater, wat een onzin allemaal :cab: [spoiler=antwoord hierop]Heb echt het gevoel dat Harvey die psychiater nog gaat ballen of zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 juli 2015 Share Geplaatst 30 juli 2015 [spoiler=antwoord hierop]Heb echt het gevoel dat Harvey die psychiater nog gaat ballen of zo [spoiler=..]Dat heb ik bij elke chick die Harvey tegen komt. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 [spoiler=S05E06]Beste episode van dit seizoen (tot nu toe dan) imo. Stuk waar Harvey die psychiater onder vuur neemt was heerlijk, Jessica die die enge Jack even temde was mooi en ook die nieuwe secretaresse van Harvey vind ik wel goed :D Hopen dat de volgende eps ook van deze kwaliteit zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 augustus 2015 Share Geplaatst 6 augustus 2015 [spoiler=S05E07]Goede episode. Begon leuk, ging goed verder. Tot die laatste scène :r Wat was dat slecht zeg. Ben wel benieuwd wat er gaat gebeuren nu, maar hoe Harvey Louis die tafel opgooide :-D Moest meteen aan B.A. Baracus denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Game of Thrones wordt wel even keihard gespoilerd in S05E08, dus voor de mensen die nog niet bij zijn met GoT, pas op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Haha viel mij ook op, ging stuk. Suits blijft vermakelijk, niet hoogstaand maar prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 Ja ik vind het wel jammer dat het gezeik weer van voren af aan lijkt te beginnen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten