Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Suits

Scifo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 412
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Suits S05E04]Jongens toch :D Deze serie wordt echt met de aflevering minder hè. Zeer spijtig. Eerste seizoenen waren vlot te kijken, maar begin er steeds meer aan te denken om te kappen met deze serie. Soms nog wel goede scènes, maar steeds meer dialogen waarbij je denkt 'wat is dit nou weer? :r'. Hoop dat er weer wat meer 'harde actie' in voor gaat komen en minder gezeik, maar vrees van niet. Heel jammer.

[spoiler=S05E04]Die corny dialogen zijn echt tenenkrullend ja

Zoals die Bird-Magic-Jordan discussie in het begin tjonge jonge jonge. :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben nu bij Suits S5E4, moet zeggen dat ik er nog steeds van kan genieten hoor. Maar dat zal wel komen omdat ik van elke persoon wel kan genieten, bij Breaking Bad ging ik me aan het eind van de serie echt irriteren aan alle personen.

Ik kan ook nog altijd genieten van deze serie inderdaad. Maar ik kan ook niet ontkennen dat de eerste seizoenen beter waren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites