Bruins Geplaatst 12 mei 2014 Share Geplaatst 12 mei 2014 [spoiler=zeikwijf]'I hope you don't a heart attack', Rachel tegen Mike nadat Louis een hartaanval had gehad :r Alsjeblieft zeg. Zat vol van dat soort momenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Donderdag begint het nieuwe seizoen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mvdw1995 Geplaatst 9 juni 2014 Share Geplaatst 9 juni 2014 Iemand die weet wanneer seizoen 3 op Netflix zal verschijnen ? Even googlen bracht mij op eind 2014, maar hoop dat het al iets specifieker bekend is ondertussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 13 juni 2014 Share Geplaatst 13 juni 2014 Aflevering 1 van S04 was toch alweer wat beter en toffer dan een flink aantal afleveringen uit seizoen 3. Tof hoe het karakter van Mike een stuk 'volwassener' is geworden. En Louis blijft toch een clown (in positieve zin). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Curly Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Jep en aflevering 2 is ook weer prima :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Zeker mee eens, toffe aflevering zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 Wederom een nice aflevering, seizoen 4 is velen malen beter dan seizoen 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aristoteles Geplaatst 26 juni 2014 Share Geplaatst 26 juni 2014 [spoiler=Aflevering 3""]Ik dacht dat Rachel weer vreemd ging met Logan.. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 juni 2014 Share Geplaatst 27 juni 2014 Niveau ligt in de eerste afleveringen gelukkig weer een stuk hoger dan de soap die seizoen drie was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 29 juni 2014 Share Geplaatst 29 juni 2014 Goede laatste aflevering. Erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 Weer een toffe aflevering. Die stap heeft Mike echt volwassen gemaakt. [spoiler=S04E04]Zie Rachel nog wel vreemd gaan met die Logan. Zat echt bijna te schreeuwen "NIET DOEN, NIET DOEN" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 10 juli 2014 Share Geplaatst 10 juli 2014 (bewerkt) Inderdaad een toffe aflevering. Sowieso is dit seizoen van hoger niveau. Ben wel erg benieuwd naar hoe de serie zich nu gaat ontwikkelen. [spoiler=Aflevering 4]Ligt vrij voor de hand dat uiteindelijk Mike weer bij Pearson Spector komt te werken. Of gaan de schrijvers ons toch verassen. Zou overigens wel erg cliché zijn geweest hadden Rachel en Logan wel gezoend. Blij dat dat niet gebeurt, al kan dat natuurlijk nog steeds. Aflevering 5 gaat ook weer tof worden als je de preview mag geloven. 10 juli 2014 bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Ben zeer benieuwd na aflevering 5, vond aflevering 4 wederom erg sterk. Mooi en goed seizoen tot nu toe. Tof! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 14 juli 2014 Share Geplaatst 14 juli 2014 Helemaal gemist dat dit weer loopt, gelijk even alle uitzendingen die geweest zijn downloaden. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Fijne aflevering weer hoor. Leuk spel werd er gespeeld :clap: [spoiler=Aflevering 6]Heerlijke bluf van Louis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 25 juli 2014 Share Geplaatst 25 juli 2014 Fijne aflevering weer hoor. Leuk spel werd er gespeeld :clap: [spoiler=Aflevering 6]Heerlijke bluf van Louis. Zeker heerlijke bluf van Louis, maar daardoor is Mike wel zijn baan kwijt... Beetje jammer. Verder Rachel :( Zie toevoeging in spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 26 juli 2014 Share Geplaatst 26 juli 2014 Rachel's character heeft een nieuw level van waardeloos bereikt, schrijf die er maar uit. In de trailer van volgende week wil Harvey Mike terughalen naar P&S, YAY. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 Zie toevoeging in spoiler [spoiler=e06]Rachel begint wederom irritant te worden. Steeds weer dat gejank van d'r. Wat mij betreft mag ze er uit geschreven worden. En volgens mij zag ik in de trailer van komende week, dat Mike ook zei: it's over. Hoop iig dat hij haar dumpt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 27 juli 2014 Share Geplaatst 27 juli 2014 [spoiler=Rachel]Het is vooral vervelend omdat dat hele gezeik met Logan zo voorspelbaar als de pest is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 [spoiler=Aflevering 7]Was weer een lekker afleverinkje. De rol van Hoffman (Lewis) wordt briljanter en briljanter. Blijft een klasse serie. Enige irritante is inderdaad die Rachel Zane. Meghan Markle is een genot om naar te kijken, maar de persoon die ze speelt is gewoon irritant/cliché. Mike zal wel niet voet bij stuk houden. 'Ze horen bij elkaar'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 [spoiler=E07]Absoluut een goede aflevering, vind sowieso seizoen 4 het sterkste seizoen tot nu toe. Sterk samenhangend verhaal, gelukkig geen losse zaken. Donna was weer een plaatje, genieten als je haar ziet. Mike wordt steeds volwassener in de serie, hoop ook echt dat hij wegblijft bij Rachel. Al is het wel te voorspelbaar dat ze weer bij elkaar komen. En tja Rachel, d'r uit graag. Ze voegt echt weinig toe, alleen maar tranen. Wel een bazen actie van Louis trouwens, gewoon Mike terug aannemen haha. Ben zeer benieuwd wat Mike gaat doen bij P&S. Mooi slot trouwens ook van Mike z'n kant richting Rachel. Kijk weer uit na de volgende episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 1 augustus 2014 Share Geplaatst 1 augustus 2014 Matige ep, Rachel kan me gestolen worden en ja daar ging pretty much de heel ep over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Louis blijft een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DaanBdr Geplaatst 4 augustus 2014 Share Geplaatst 4 augustus 2014 Iemand die mij kan vertellen waar ik S04 kan ophalen, want in de piratenbaai staat die niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 5 augustus 2014 Share Geplaatst 5 augustus 2014 Iemand die mij kan vertellen waar ik S04 kan ophalen, want in de piratenbaai staat die niet? Staat er gewoon op hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten