Vegas Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Hoi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Donna is leuker. Redhead :< Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Donna is leuker. Redhead :< Sent from my Nexus 7 using Tapatalk 4 Beta Oh 100% mee eens hoor. Dat karakter van haar + die bitchy looks van d'r, goh... dan wil je d'r echt slopen met je verfkwast en 'r ff flink sauzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Eerste aflevering gezien, veelbelovend en die Rachel : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 juni 2013 Share Geplaatst 12 juni 2013 En 8 dagen later heb ik de eerste 2 seizoenen klaar. Heerlijke serie zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bastiaan Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Hier ook, in 3 dagen beide seizoenen gekeken, wat een heerlijke serie hoor. Nu wachten op seizoen 3, wanneer begint die precies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 16 / 17 juli. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 16 juni 2013 Share Geplaatst 16 juni 2013 Holy shit. Megan Markle (Rachel) is gewoon al 31:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Bijna zover boys! 7iu5GPvsW00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 2 juli 2013 Share Geplaatst 2 juli 2013 Nice. Bijna klaar met seizoen 2 ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Morgen beginnen we weer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frank. Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Idd, ben benieuwd of ik het verhaal nog een beetje kan volgen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 15 juli 2013 Share Geplaatst 15 juli 2013 Is hij vannacht of morgennacht te wachten? Can't wait: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Heuj. Rachel Zane : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 16 juli 2013 Share Geplaatst 16 juli 2013 Vanavond uitgezonden op USANetwork, dus morgenochtend te downloaden denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 (bewerkt) Prachtige eerste aflevering. Dit moet weer een heerlijk seizoen worden. En wat heb ik Rachel, Scotty en Donna op de beeldbuis gemist zeg. ;c Die scène met Donna en Louis is ook fenomenaal. 17 juli 2013 bewerkt door palacio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Prima begin van een nieuw seizoen, hup Harvey natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Hup Mike! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Die scène met Donna en Louis is ook fenomenaal. Die was goud ja :D Verder toffe episode. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Matig vervolg. Gaat een beetje de soap kant op met dialogen van weinig hoogstaande kwaliteit. Toch jammer. Hoewel ik 't wel blijf kijken, want Donna. edit: High five [MENTION=1645]Magikarp[/MENTION]; :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 (bewerkt) Weet niet of het in de voorgaande seizoenen ook al was, kan me dat niet meer herinneren, maar wat een zoete Amerikaansetienermeisjessoap-sfeer hangt er omheen joh. Die stukken met Rachel en Mike, in haar huis, en dat stuk met Harvey en Scotty. En die soundtrack.... manman. Verder heb ik niet gezien, uitgezet. Valt vies tegen zo. edit; nou, wat [MENTION=6129]Vegas[/MENTION]; zegt dus. Scene met Louis en Donna was wel baas huhu 17 juli 2013 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 17 juli 2013 Share Geplaatst 17 juli 2013 Was dat ma Stark? Dat heeft ook niet lang geduurd En valt me ook nu pas op dat Varys mee doet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 18 juli 2013 Auteur Share Geplaatst 18 juli 2013 Matig begin inderdaad, ben het wel eens met de kritiek hierboven. Hoop dat het terug beter wordt als de chemie tussen Mike en Harvey terug hersteld is. En die verhaallijn die ingeleid werd helemaal op het einde kan ook wel nog goed worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 juli 2013 Share Geplaatst 24 juli 2013 Vond het ook niet best. Mike en Harvey moeten gewoon lekker samen de badass uithangen, niet dit softe gedoe. Zo even ep 2 kijken, hopen dat het beter is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 juli 2013 Share Geplaatst 25 juli 2013 (bewerkt) Donna :< Aflevering 2 van seizoen 3 was wel oké. De scènes van Louis blijven grappig. Het einde van de aflevering kon je wel een beetje raden. 25 juli 2013 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten