Hwb Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Wat vind je van Rome? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Wat vind je van Rome? Steekt goed in elkaar, is van de verwachte HBO-kwaliteit. Het greep me nog niet volledig, maar de kwaliteit spat er van alle kanten vanaf. Alleen die Titus Pollo vind ik niet zo gecast, maar dat is dan ook het enige minpuntje. Heb steeds meer zin in S02 in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Currently Following: Californication Gossip Girl 90210 Desperate Housewives How I Met Your Mother The Big Bang Theory Glee 2,5 Men Modern Family Rules of Engagement Game of Thrones Breaking Bad New Girl Dexter White Collar Suits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Ik volg: Boardwalk Empire (t/m S02E04) Community Game of Thrones How I Met Your Mother It's Always Sunny in Philadelphia (t/m S03) Modern Family New Girl Rome (t/m S01) The Big Bang Theory The League The Office (US) Ik heb gevolgd: Arrested Development Band of Brothers Carnivale Entourage Extras Flight of the Conchords (t/m S01) Friends How to Make It in America Monk (t/m S03) The Office (UK) Staan klaar om aan te beginnen: Happy Endings The Wire Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 mei 2012 Share Geplaatst 5 mei 2012 Ohja, The League en Boardwalk Empire (t/m S01) ook nog bij mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 6 mei 2012 Share Geplaatst 6 mei 2012 Ik volg: Boardwalk Empire (t/m S02E04) Community Game of Thrones How I Met Your Mother It's Always Sunny in Philadelphia (t/m S03) Modern Family New Girl Rome (t/m S01) The Big Bang Theory The League The Office (US) Ik heb gevolgd: Arrested Development Band of Brothers Carnivale Entourage Extras Flight of the Conchords (t/m S01) Friends How to Make It in America Monk (t/m S03) The Office (UK) Staan klaar om aan te beginnen: Happy Endings The Wire Aanrader: Life's Too Short. Nieuwe serie van Ricky Gervais. Mockumentary over het leven van dwergacteur Warwick Davis. Bij vlagen echt hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kjhkevin Geplaatst 10 mei 2012 Share Geplaatst 10 mei 2012 Ik volg nu: HIMYM Entourage Nikita The Wire Eureka The Walking Dead The Mentalist Ik heb gevolgd: Game of Thrones (t/m SO1) Chuck The A-Team Californication ER Ik wil volgen: Bones CSI House NUMB3RS Criminal Minds Sons of Anarchy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 (bewerkt) Ik volg nu: Homeland Family Guy The Big Bang Theory Ik heb gevolgd: 24 All Stars Breaking Bad Californication American Dad (enkele seizoenen) Dexter Feuten Flikken Maastricht (op het laatste seizoen na) Flodder Friends Impractical Jokers My Name Is Earl Prison Break South Park Scrubs The Wire Suggesties? Ben geen fan van series in totaal andere werelden (a la Games of Thrones). The Wire is in dat opzicht het ideale waar ik van hou. EDIT: Eventueel toekomstig The Shield (zal hieraan beginnen nadat ik Homeland heb afgekeken) Six Feet Under Boardwalk Empire Mad Men The Good Wife Rome Chuck Weeds How to make it in America 24 mei 2012 bewerkt door Keko Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Suggesties? Ben geen fan van series in totaal andere werelden (a la Games of Thrones). The Wire is in dat opzicht het ideale waar ik van hou. Mad Men en Boardwalk Empire hoor ik goede verhalen over. The Good Wife is goed, maar misschien te weinig actie (nagenoeg geen). Rome eventueel, als dat niet te veel "totaal andere werelden" is. Chuck in de meer humoristische/lichte hoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Suggesties? Ben geen fan van series in totaal andere werelden (a la Games of Thrones). The Wire is in dat opzicht het ideale waar ik van hou. The Shield. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 The Shield it is, na Homeland er maar eens aan beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Nikita. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Misschien ooit uit pure wanhoop als ik al het andere al gezien heb;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Ja ik zou wel eerst The Shield kijken, bazenserie. Daarna nog The Unit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eXistenZ Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Suggesties? Ben geen fan van series in totaal andere werelden (a la Games of Thrones). The Wire is in dat opzicht het ideale waar ik van hou. The Wire is misdaad he? Iets dat ik hier nog niet zien staan, hoewel het een zeer goeie Britse spionagereeks is: Spooks, over MI5. Dus niet dat spionage van James "ik word nooit door een kogel geraakt maar pak wel alle mooie vrouwen" Bond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Luther is ook een hele goede korte BBC-serie met onder meer Idris Elba uit The Wire. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 mei 2012 Share Geplaatst 24 mei 2012 Klinkt wel interessant dat Spooks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Begonnen met The League, kon me herinneren dat vooral Pieter hier erg positief over was? Bevalt me wel qua humor opzich, alhoewel ik het knap vind dat ze een fantasy league als format weten te gebruiken. Afgelopen dagen ook Parks & Recreation erdoorheen gejaagd trouwens, wat was dat genieten zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 29 mei 2012 Share Geplaatst 29 mei 2012 Vandaag aan The Shield begonnen, en de eerste aflevering is al bruut_O_ Zit er al gelijk in, heerlijk is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 29 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 29 mei 2012 Begonnen met The League, kon me herinneren dat vooral Pieter hier erg positief over was? Bevalt me wel qua humor opzich, alhoewel ik het knap vind dat ze een fantasy league als format weten te gebruiken. Afgelopen dagen ook Parks & Recreation erdoorheen gejaagd trouwens, wat was dat genieten zeg. Niet alleen Pieter hoor, ook Glenn(08), Matthew en ik roemen de serie ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Na met mijn huisgenoot begonnen te zijn aan The League, Six Feet Under en Workaholics (hij vond het alledrie maar niks), gisteren begonnen met Breaking Bad. Eerste aflevering was erg bruut. Hopelijk kan hij dit wat langer pruimen, want ik ben het seriehoppen wel een beetje zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Niet alleen Pieter hoor, ook Glenn(08), Matthew en ik roemen de serie ;). Kon me alleen Pieter herinneren, maar ik geloof je op je woord. En brillie, daar ga je geen spijt van krijgen. Breaking Bad is wel echt ontiegelijk vet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Wel even wennen om Bryan Cranston in een dergelijke rol te zien (althans wat ik in de trailer zag). Het sullige scheikundeleraartje zet hij natuurlijk perfect neer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 The League is inderdaad helden serie. Wanneer komt dat nieuwe seizoen overigens, is dat al bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 mei 2012 Auteur Share Geplaatst 30 mei 2012 Half september - begin oktober als ze het schema aanhouden van de afgelopen seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten