Ilias. Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 [MENTION=21251]Ilias.[/MENTION]; Hoezo ben je na 3 afleveringen gestopt met The Wire? Ik twijfel namelijk over de volgende serie die ik ga kijken, en The Wire staat op zich wel hoog op het lijstje. Omdat ik het enorm saai vond, nja iedereen zegt dat je de eerste 5 afleveringen moet zien voordat het echt leuk begint te worden, maar dat heb ik er niet voor over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Omdat ik het enorm saai vond, nja iedereen zegt dat je de eerste 5 afleveringen moet zien voordat het echt leuk begint te worden, maar dat heb ik er niet voor over. Van die mensen zegt het gros ook dat het de beste serie ooit gemaakt is. Door die eerste afleveringen heenbijten is dus best een offer dat gemaakt mag worden, lijkt me. Leuk voorbeeldje: http://weblogs.nrc.nl/media/2009/04/01/the-wire-kon-alleen-nog-maar-tegenvallen/ en http://weblogs.nrc.nl/media/2009/08/20/the-wire-te-complex-voor-televisiekijker/. Echt het lezen waard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Amen: "Het bekijken van enkele afleveringen is een verwarrende ervaring, maar de complete zestig uren vormen een hecht weefsel van honderden personages, tientallen verhalen en vijf hoofdthema’s. De makers vergelijken hun serie zelf met een roman van Dickens. Qua omvang komt Balzac nog dichter in de buurt. Alles grijpt in elkaar: de drugshandel, de politici, de vakbonden, het onderwijs, de media. Personages uit aflevering zeven kunnen anderhalf seizoen later terugkeren en als je niet goed hebt opgelet, mis je op z’n minst de finesses." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Hihi. Balzac. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Hihi. Balzac. Insert pretkop op m'n netvlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Insert pretkop op m'n netvlies. :-D :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 29 juli 2013 Share Geplaatst 29 juli 2013 Iemand Bored to Death gevolgd of aan het volgen? Heb de eerste aflevering gezien en ben niet echt overtuigd, maar misschien dat vervolg soelaas brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 30 juli 2013 Share Geplaatst 30 juli 2013 Dat lijkt me echt zo'n serie die ik pas ga kijken als ik me dood verveel... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 augustus 2013 Share Geplaatst 3 augustus 2013 Van die mensen zegt het gros ook dat het de beste serie ooit gemaakt is. Door die eerste afleveringen heenbijten is dus best een offer dat gemaakt mag worden, lijkt me. Leuk voorbeeldje: http://weblogs.nrc.nl/media/2009/04/01/the-wire-kon-alleen-nog-maar-tegenvallen/ en http://weblogs.nrc.nl/media/2009/08/20/the-wire-te-complex-voor-televisiekijker/. Echt het lezen waard. Maarja, iemand die dat er niet voor over heeft, die denkt er misschien wel heel anders over. Kan me ergens wel voorstellen dat een bepaald type seriekijker The Wire helemaal niets vindt. Zonder daarmee overigens iets over Ilias. te willen zeggen. Voor zover ik die jongen in kan schatten, denk ik dat hij het kan waarderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 augustus 2013 Share Geplaatst 22 augustus 2013 Breaking Bad (Alles gezien tot dusver) The Shield (seizoen 2 uit) The Big Bang Theory (seizoen 1 uit) Band of Brothers (3 afleveringen ver) Suits (8 afleveringen ver) Ik ga steeds vijf series tegelijkertijd proberen te volgen, anders wordt het gewoon te veel om bij te houden. Al kan ik er nog wel een zesde bij pakken, omdat ik met BB toch up to date ben en daar toch elke keer opnieuw moet wachten. :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 22 september 2013 Share Geplaatst 22 september 2013 Zag dat er nieuwe afleveringen zijn van "Person of Interest". Toffe serie vind ik dat :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 22 september 2013 Share Geplaatst 22 september 2013 Dinsdag begint season 3 in Amerika. Inderdaad een toffe serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Moet dat ook weer eens gaan oppakken, best wel toffe serie ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 23 september 2013 Share Geplaatst 23 september 2013 Heb ooit eens ergens gelezen dat het een toffe serie is, maar ben er nog niet aan begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Ga die ook eens volgen denk ik. Zit er al paar weken over te denken, eerst een paar afleveringen gezien, best een toffe serie hoor. Volg momenteel Castle, Revenge en Arrow. Revenge eigenlijk alleen omdat mijn ma die altijd keek toen ik beneden was, was er een keer zo'n spannende aflevering en kon ik het niet laten om de daaropvolgende aflevering te kijken :r Toen maar heel die serie gaan volgen, niks mis mee. Ben bij Castle en Revenge helemaal up-to-date, dit weekend wil ik een begin maken aan seizoen 2 van Arrow. Ga dus zeer waarschijnlijk ook nog Person Of Interest volgen en dan zoek ik er nog één uit, lekker vijf tegelijk volgen : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Breaking Bad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Ik volg The Vampire Diaries. :< Mooie vrouwen, beetje liefde en sowieso uitstekend geschreven serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Ik volg The Vampire Diaries. :< Mooie vrouwen, beetje liefde en sowieso uitstekend geschreven serie. Gossip Girl ook konings. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Gossip Girl ook konings. ;) Uiteraard allemaal al gezien. One Tree Hill, The O.C., Gossip Girl, Vampire Diaries. Allemaal voor Dans. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Uiteraard allemaal al gezien. One Tree Hill, The O.C., Gossip Girl, Vampire Diaries. Allemaal voor Dans. :love: Haha, cool cool. Pretty Little Liars dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 18 december 2013 Share Geplaatst 18 december 2013 Haha, cool cool. Pretty Little Liars dan? Haha wel gedownload, (nog) niet aan begonnen. Jij al wel gezien? Aanrader? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ga die ook eens volgen denk ik. Zit er al paar weken over te denken, eerst een paar afleveringen gezien, best een toffe serie hoor. Volg momenteel Castle, Revenge en Arrow. Revenge eigenlijk alleen omdat mijn ma die altijd keek toen ik beneden was, was er een keer zo'n spannende aflevering en kon ik het niet laten om de daaropvolgende aflevering te kijken :r Toen maar heel die serie gaan volgen, niks mis mee. Ben bij Castle en Revenge helemaal up-to-date, dit weekend wil ik een begin maken aan seizoen 2 van Arrow. Ga dus zeer waarschijnlijk ook nog Person Of Interest volgen en dan zoek ik er nog één uit, lekker vijf tegelijk volgen :< Niks mis mee hoor, vind Revenge ook een toffe serie. [MENTION=9426]Dansmeister[/MENTION]; Everwood? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Huh zit ik op het Ellegirl forum :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Ik ga Gossip Girl ook maar lekker downloaden denk ik. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 19 december 2013 Share Geplaatst 19 december 2013 Haha wel gedownload, (nog) niet aan begonnen. Jij al wel gezien? Aanrader? Eerste paar afleveringen, daarna niet meer gezien. Maar was wel cool, al is Gossip Girl veel beter. PLL is echter spannender. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten