bril_idioot Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION]; Daar twijfel ik inderdaad niet aan. Enige waar ik bang voor ben is dat de serie met een enorme cliffhanger eindigt omdat het vroegtijdig beëindigd is. Heb daar altijd een gruwelijke hekel aan. Overigens niet te verwarren met een einde die expres open is. Heb laatst The Sopranos weer eens opgepakt en ben daar nu bijna klaar mee. Zal daarna eens aan Carnivale beginnen. [MENTION=4309]klundertje[/MENTION]; Qua comedyseries zijn The League en Californication erg leuk. Als je een enorm coole drama/actieserie wilt dan zou ik The Shield aanraden. Als je de perfecte zomerserie wil dan zou ik voor Entourage gaan. Die serie heeft feelgood op zijn buik geschreven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Dan zeg ik alvast niets over het einde. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Bedankt, ik denk dat ik eens een poging ga wagen aan The Shield. Californication ben ik ooit al eens aan begonnen, maar was niet mijn humor. The league heb ik ooit 1 aflevering bekeken, maar ben ik nooit mee verder gegaan. Entourage nooit gekeken. The league en Entourage ga ik dan misschien ook maar eens meepakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Als mensen nog een nieuwe serie zoeken kan ik Utopia aanraden http://www.imdb.com/title/tt2384811/ Maar 6 afleveringen dus je bent er zo doorheen Het 2e seizoen is geconfirmed, dus ook geen doodlopende weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Afgelopen nacht even de gemiste afleveringen van Arrow terug gekeken. Blijf het toch wel een toffe serie vinden :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik wil starten met een nieuwe serie omdat ik wacht op nieuwe afleveringen van Homeland, Dexter en GoT. Mensen die Breaking Bad gezien hebben? Is dit een aanrader of kan ik beter een andere serie starten? Heb ook goede berichten gehoord over The Wire. Iemand tips? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Ik wil starten met een nieuwe serie omdat ik wacht op nieuwe afleveringen van Homeland, Dexter en GoT. Mensen die Breaking Bad gezien hebben? Is dit een aanrader of kan ik beter een andere serie starten? Heb ook goede berichten gehoord over The Wire. Iemand tips? The Wire. Zonder twijfel. Met de voorwaarde dat je het eerste seizoen afkijkt ongeacht of het je direct pakt of niet. Risico van The Wire is dat je te vroeg stopt met kijken, omdat het je nog niet te pakken heeft. Bekend fenomeen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 The Wire. Zonder twijfel. Met de voorwaarde dat je het eerste seizoen afkijkt ongeacht of het je direct pakt of niet. Risico van The Wire is dat je te vroeg stopt met kijken, omdat het je nog niet te pakken heeft. Bekend fenomeen. Je hebt me overtuigd. Download staat aan, hopelijk snel genoeg om vanavond te starten. Ik zal je laten weten of het mij wel te pakken krijgt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Wijzigingen in bold. Nu de komedieseries zijn afgelopen ga ik me weer richten op de series die ik op dvd heb: gisteren begonnen met Six Feet Under S02, vandaag met Twin Peaks en Oz S02 gaat er binnenkort waarschijnlijk ook aan geloven. Ik volg nu: Breaking Bad (t/m S02 gezien) Californication Community Dexter Game of Thrones Girls (moet nog 2 eps van S01) Happy Endings HIMYM Mad Men Modern Family Oz (S01 gezien) Parks and Recreation Penoza (S01 gezien) Six Feet Under (net begonnen met S02) Sons of Anarchy The Big Bang Theory The League Twin Peaks Ik heb gevolgd: 24 30 Rock (t/m S05) According To Jim Airwolf Boardwalk Empire (t/m S01) Brotherhood (t/m S01) Carnivale Chuck (t/m S01) Couples CSI CSI: Miami Desperate Housewives (t/m S02) Entourage Extras Flight of the Conchords (t/m S01) Friends Heroes (t/m S03 geloof ik) Hotel Babylon (t/m S03) How To Make It In America In Treatment (moet ik maar eens opnieuw aan beginnen als ik tijd heb) It's Always Sunny In Philadelphia (t/m S04) Jersey Shore Knight Rider Las Vegas Lost MacGyver Married... With Children My Name Is Earl (t/m S01) Nip/Tuck t/m S01, rest komt misschien ooit nog. Off Centre Prison Break (t/m S02) Rome Spin City The A-Team The Fresh Prince of Bel-Air The Nanny The OC The Office UK The Office US The Shield The Sopranos The Wire Top Gear Two And A Half Men Will & Grace Workaholics Ik wil volgen: Arrested Development (bijna S01 t/m S03 binnen) Borgen Homeland House of Cards Suits The 4400 The Newsroom The Walking Dead Treme Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 1 juni 2013 Share Geplaatst 1 juni 2013 Mooi lijstje, herinnert mij er weer aan dat ik verder moet met zowel Six Feet Under als het tweede seizoen van Twin Peaks. Vergeet je Sherlock trouwens niet bij ik wil volgen? Kan niet missen hoor.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Houd op joh, het is niet dat ik nu al niets te doen heb. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Hoezo gestopt met Boardwalk Empire? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 Dit weekend in een ruk het hele eerste seizoen van Mad Men uitgekeken, hooked nu hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 2 juni 2013 Share Geplaatst 2 juni 2013 De enige serie die ik momenteel volg is Game of Thrones :cab: Daarnaast kijk ik alle 9 seizoen van The Office US terug met af en toe een Parks & Rec episode erdoorheen. Maar zodra ze weer airen volg ik: - Boardwalk Empire - Breaking Bad - Dexter - Parks and Recreation - Suits - Community - Californication - Cougar Town - House of Lies - Modern Family - The Big Bang Theory - Two and a Half Men Wat ik nog wil volgen: - The Wire - House of Cards - House seizoen 4 en verder - The Sopranos Gestopt met kijken: - New Girl - Happy Endings - 90210 - Gossip Girl - The Sopranos (maar goed, dat wil ik dus nog altijd nog een keer proberen) Ik heb gevolgd: Genoeg om op te noemen, geen zin om die lijst erbij te halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 3 juni 2013 Share Geplaatst 3 juni 2013 Ik Volg/afgekeken -Two and a half men -The Big Bang Theory - How I met your mother - Boardwalk Empire - The Walking Dead - Breaking Bad - Friends - Penoza - Entourage - My name is Earl - Flodder - Blue Mountain State - Band of Brothers - Feuten - That 70's Show - The Wire(t/m seizoen 2 gekeken, 2 afleveringen van 3 gezien, maar ging niet meer. Vond 1 echt vet daarna minder. Als ik eens veel tijd over hebt nog maar eens de kans geven) Verlanglijstje - Dexter - Homeland - Californication - Mad Men - Suits - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Bekeken series: Ik volg eigenlijk nooit al die series door mekaar zoals jullie doen, daar heb ik echt een hekel aan. Ik kijk dan ook meestal alleen maar series die al zijn afgerond, of toch zeker een afgerond seizoen ver zijn. Enfin, heb even m'n afgekeken cijfers op een rijtje gezet sinds ik WiW heb. Series die ik daarvoor heb gezien zal ik erbij zetten voor zover ik ze herinner, die zijn dan wel niet gerate. Reeksen die ik vroeger zag (Digimon, Dragonball Z,...) of waarvan ik niet zeker weet of ik ze in het geheel heb gezien (The Simpsons,...) heb ik niet opgenomen in de lijst. Beauty Inside, The 7.0 Borgen, Seizoen 1 7.5 Borgen, Seizoen 2 8.5 Breaking Bad, Seizoen 1 8.5 Carnivalè, Seizoen 1 9.0 Death Note 8.5 Dexter, Seizoen 1 8.0 Dexter, Seizoen 2 8.5 Dexter, Seizoen 3 7.5 Eiland, Het; Seizoen 1 8.5 Eiland, Het; Seizoen 2 9.0 Extras, Seizoen 1-2 Femme Fatales, Seizoen 1 6.5 Game Of Thrones, Seizoen 1 7.0 Ghost in the Shell, Stand Alone Complex; Seizoen 1 8.0 Green Wing, Seizoen 1 7.5 Green Wing, Seizoen 2 7.5 House M.D., Seizoen 1 8.5 House M.D., Seizoen 2 8.5 Life's too Short 8.5 Mad Men, Seizoen 1 8.0 Met Man en Macht 8.0 Newsroom, The; Seizoen 1 8.5 Office UK, The; Seizoen 1-2 Quiz Me Quick 8.5 Rome, Seizoen 1 9.5 Sherlock, Seizoen 1 9.5 Sherlock, Seizoen 2 9.5 Twin Peaks, Seizoen 1 8.0 Twin Peaks, Seizoen 2 8.5 Wire, The; Seizoen 1 9.0 Wire, The; Seizoen 2 9.0 Wire, The; Seizoen 3 9.5 Wire, The; Seizoen 4 9.0 X-Files, The; Seizoen 1-7 X-Files, The; Seizoen 8 8.5 X-Files, The; Seizoen 9 9.0 Series die ik nog moet kijken Uiteraard moet ik eerst de series eens verder kijken waar ik gestopt ben, vooral dan Carnivalè, The Wire en Rome. Verder staan Arrested Development en The West Wing hoog op de lijst qua nieuwe series. En ik wacht heel erg hard op het tweede seizoen van The Newsroom. Series die ik momenteel volg Mad Men, Seizoen 2 X-Files, Seizoen 1 Mad Men ben ik dus verder aan het kijken, en The X-Files ben ik opnieuw aan het kijken om ook seizoen 1-7 een rating te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 4 juni 2013 Share Geplaatst 4 juni 2013 Ga eens snel Carnivale S02 kijken :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Hoezo kijk je amper series af? Kijk gewoon eerst The Wire seizoen 5 voor je weer iets nieuws gaat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Zal het eens aan mijn psycholoog vragen. Iets met dat ik niet wil dat het eindigt, denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Zal het eens aan mijn psycholoog vragen. Iets met dat ik niet wil dat het eindigt, denk ik. Wat een onzin joh, dan had je beter Twin Peaks niet afgezien, waarom heb je die wel verder gekeken? Als je van een serie niet wil dat het klaar is is het die wel. En Breaking bad heeft 5 seizoenen en heb je maar 1 gezien. Die rate je een 8,5, geniaal dus, maar je kijkt niet verder :S volgens mij kan je gewoon geen keuzes maken en moet je daar met je psycholoog over praten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Bij Twin Peaks zat er druk achter, die keek ik samen met m'n mama en broer :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 The Wire toch ook? ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 The Wire toch ook? ;c Ja, die gaan we na de examens oppakken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 5 juni 2013 Share Geplaatst 5 juni 2013 Heel verstandig (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 juni 2013 Share Geplaatst 7 juni 2013 Iemand nog een sterke comedietip? Ik hou van the Office US, Parks & Rec, The League, Modern Family.. nou ja jullie weten het wel. Geen lachbandcomedie dus. [MENTION=9675]vinnypassy[/MENTION];, [MENTION=5507]Trecka[/MENTION]; [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten