Hansje Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Goh, begin niet over Sherlock. Moet nog bekomen van m'n trauma dat ze het hebben uitgesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 17 januari 2013 Auteur Share Geplaatst 17 januari 2013 Volg je de nieuwe Amerikaanse versie ook? Elementary oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 17 januari 2013 Share Geplaatst 17 januari 2013 Volg je de nieuwe Amerikaanse versie ook? Elementary oid. Nee. trailer van gezien, vond het niet echt de moeite. Kan best goed zijn, maar de vergelijking gaat te hard tegensteken denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Messidonna Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Volg nu burn notice SUMMER 2013 walking dead feb 10 2013 game of thrones March 31, 2013 breaking bad ergens rond july 2013 Revolution March 25, 2013[ Spartacus: War of the Damned January 25, 2013. Sherlock begin 2014? Suits January 17, 2013 white collar January 22, 2013 Top Gear January 27 Nog kijken "House of Cards" (Netflix, February 1) Boardwalk empire Hell on Wheels Dexter Homeland Treme The Borgias Paar afleveringen gekeken maar mee gestopt Mad Men Deadwood Once upon a Time Misfits (t/m s3 gezien) Drie weergaloze series moet je nog kijken: Dexter, Homeland en House of Cards (van uitstekend naar goed). Dus ik zou stoppen met Spartacus, Top Gear, Walking Dead en Game of Thrones en je richten op de real deal ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Stoppen met Game of Thrones? Ben je gek joh. En Top Gear is koning _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Stoppen met Top Gear. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Ook goed te vergelijken met die andere series, als je een beetje autoliefhebber bent is Top Gear gewoon top. Vorige week vrijdag bij hun theatershow geweest in de Ziggodome en dat was ook heel erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 Ja ik was paar jaar terug ook al bij zo'n liveshow. Enorm genoten ook toen. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
DubbelFris Geplaatst 1 mei 2013 Share Geplaatst 1 mei 2013 House of Cards heb ik inmiddels gezien En over top gear.. die 4 afleveringen per seizoen tegenwoordig is nog wel te doen :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Vrinden ik heb een vraag. Ik keek altijd eerst Nederlandse kook programma's zoals Top Chef en Wie is de chef. Zijn er tegenwoordig nog dergelijke programma's op tv? Ben niet echt meer op de hoogte maar zou leuk zijn als er nog zoiets bestaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2013 Net 5 heeft Masterchef UK en MKR (My Kitchen Rules). Zag toevallig vanmiddag op TLC een Topchef; Just Desserts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Masterlijk, er komt een nieuw seizoen van 24 _O_ _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 14 mei 2013 Share Geplaatst 14 mei 2013 Begonnen aan Justified. Nog niet heel erg overtuigd, begint weer met stand-alone afleveringen, maar dat was met Sons of Anarchy (zelfde network) ook en dat kwam uiteindelijk goed. Lees overal zeer positieve kritieken dus ik houd nog wel even vol. Wel is het hoofdpersonage (gespeeld door Timothy Olyphant) wel ongeveer het coolste personage ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 15 mei 2013 Share Geplaatst 15 mei 2013 Vrinden ik heb een vraag. Ik keek altijd eerst Nederlandse kook programma's zoals Top Chef en Wie is de chef. Zijn er tegenwoordig nog dergelijke programma's op tv? Ben niet echt meer op de hoogte maar zou leuk zijn als er nog zoiets bestaat. Op Belgie 1 heb je ook vaak rond 16:30 kookprogramma''. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Heb een hele aparte voorkeur voor series. Vind CSI ook nog altijd chill om te kijken, verder is Game of Thrones echt fantastisch, evenals Breaking Bad. Prison Break vond ik ook wel cool en ik kijk ook nog het steeds vermoeiender wordende How I Met Your Mother. Echter ben ik sinds een paar dagen Dexter aan het kijken, eerste seizoen vloog er in twee dagen doorheen, maar kijk deze samen met m'n vriendin en ik kan dus niet vooruit kijken (helaas, want is echt een superserie). Zoek dus nog een serie om zelf te volgen.. Zat te denken aan Homeland, waar ik veel over gehoord heb en ook The Client List en Suits staan in m'n (torrent)lijst. Heb dus een aparte smaak. Iemand nog tips? Liefst iets met actie (maar geen standaardshit, al is CSI dat wel, weet ik) en iets wat al eventjes loopt (minimaal anderhalf seizoen). Heb morgen namelijk weer avonddienst op het werk, kan ik wat op m'n telefoontje knallen ;) O ja, Sons of Anarchy en The Sopranos vind ik niks, evenals al die cartoons (behalve Family Guy en South Park, maar die heb ik allemaal al gezien). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 24 mei 2013 Auteur Share Geplaatst 24 mei 2013 The Mentalist of Castle zijn wel goede crime series met een goed verhaal erom heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 24 mei 2013 Share Geplaatst 24 mei 2013 Krijg nou niks, Mentalist.. Volgde ik toentertijd op SBS, kwam House toen voor of na. Thanks, helemaal vergeten! Castle schijnt ook erg goed te zijn ja, je hebt m'n weekend gered :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 mei 2013 Share Geplaatst 25 mei 2013 Burn Notice is ook wel leuk in die categorie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Seizoen 1 van Vikings gezien. Erg nice. Benieuwd hoe ze seizoen 2 gaan invullen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Game of Thrones The O.C. (ben al jaartje mee bezig, eindelijk in season 4.) Glee Suits. House of Cards Nikita Arrow Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Dexter is de enige die ik ''volg''. Net begonnen aan seizoen 6. Series zijn wel leuk, misschien moet ik in de toekomst nog maar een paar volgen. Tips zijn welkom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 (bewerkt) Volg ik: Archer Carnivale Deadwood Game of Thrones Gomorra House of Cards It's Always Sunny in Philadelphia Joey Modern Family Monty Python's Flying Circus New Girl Oz Penoza Planet Earth QI Rick & Morty The Big Bang Theory True Detective Wet Hot American Summer Workaholics Heb ik gevolgd: 30 Rock Alcatraz All Stars An Idiot Abroad Arrested Development Avatar: The Legend Of Aang Band of Brothers Blackadder Boardwalk Empire Breaking Bad Californication Community Coupling Dexter Dragonball Entourage Extras Fawlty Towers Feuten Flodder Freaks And Geeks Friends Frozen Planet Go On Happy Endings Hotel Babylon How I Met Your Mother How To Make It In America Il Capo dei Capi In Therapie Life's Too Short Lost Luck Misfits Off Centre Outnumbered Parks and Recreations Prison Break (t/m helft seizoen 2) Rome Roots Rules of Engagement Scrubs Six Feet Under Skins Sons of Anarchy Spartacus That 70's Show The 10th Kingdom The Borgias The Fresh Prince of Bel-Air The Hunt The Inbetweeners UK The IT Crowd The League The OC The Office UK The Office USA The Pacific The Shield The Sopranos The Tribe (seizoen 1) The Wire Touch Treme True Blood Twin Peaks Two And A Half Men Undeclared Utopia Video Game High School Weeds Overigens moet ik zeggen dat ik de series die ik niet af gezien heb (op Prison Break na) ooit wel weer op wil gaan pakken. Staan op het lijstje: Battlestar Galactica Black Sails Crossbones Episodes Fargo Mad Men Marvel's Jessica Jones Narcos Peaky Blinders The Killing 8 december 2016 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 27 mei 2013 Share Geplaatst 27 mei 2013 Momenteel volg ik Game of Thrones, Dexter en Homeland. Wel jammer dat ik sinds vandaag helemaal up to date ben en wacht op de nieuwe afleveringen. Dit betekent dat ik er weer een nieuwe bij moet gaan zoeken :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 [MENTION=1482]bril_idioot[/MENTION]; Carnivàle ga jij ook zeker wel waarderen, snel kijken die hap! Treme wil ik ook zien, maar ik wil ook The Wire en The Shield herkijken en Oz en Six Feet Under en Homeland en Breaking Bad en House of Cards en Borgen etc. etc. verder/beginnen te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
klundertje Geplaatst 28 mei 2013 Share Geplaatst 28 mei 2013 Mijn geupdate lijst: Volg ik: Archer Boardwalk Empire Breaking Bad Californication Community Dexter Game of Thrones How I Met Your Mother Modern Family New Girl Outnumbered Sons of Anarchy The Big Bang Theory The Borgias The League The Sopranos The Tribe Touch Two And A Half Men Workaholics Heb ik gevolgd: Alcatraz All Stars An Idiot Abroad Avatar: The Legend Of Aang Band of Brothers Blackadder Dragonball (seizoen 1) Entourage Extras Feuten Flodder Freaks And Geeks Friends Go On Happy Endings Hotel Babylon How To Make It In America In Therapie Life's Too Short Lost Luck Misfits (seizoen 1) Off Centre Penoza Planet Earth Prison Break QI Roots Rules of Engagement Scrubs Spartacus That 70's Show The IT Crowd The OC The Office UK The Pacific The Shield The Wire Undeclared Overigens moet ik zeggen dat ik de series die ik niet af gezien heb (op Prison Break na) ooit wel weer op wil gaan pakken. Staan op het lijstje: Battlestar Galactica Carnivale Deadwood Mad Men Oz Rome The 10th Kingdom The Killing The Storyteller Treme (makers van The Wire!!!) True Blood Twin Peaks Series die nog uit moeten komen en uit wil checken: Crossbones Lost Angels Ik heb van jou lijst even de series dikgedrukt gemaakt die ik zelf ook heb gezien. Heb jij nog wat aanraders wat betrefd series? Ik ben zelf op dit moment ook Revolution aan het kijken wat ik persoonlijk ook wel een toffe serie vind. Maar ik wil weer een serie waar ik niet een week moet wachten op de volgende aflevering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten