Jump to content
Miz

Bevestigde transfers

Recommended Posts

Ik denk dat ze zich richten op eendagswedstrijden en massasprints. Met het oog daarop hebben ze prima renners binnen gehengeld. 

Edited by Kavinos

Arensman (klimmen) en met name Dainese (sprinten) zijn leuke talenten. Denz en zeker Sütterlin staan wat stil maar zijn wel jongens die wat zouden moeten kunnen. Ik ben benieuwd wat ze met Benoot gaan doen, die moet toch een keuze gaan maken of hij liever wilt klimmen of voor vlaamse klassiekers blijft gaan. 

Op 10-9-2019 om 17:42 zei 007mark:

Sutterlin en Denz waarschijnlijk ook gewoon gehaald omdat ze Duitsers zijn.

Je hebt ook gewoon stabiele knechten nodig. Zeker aan Sütterlin heb je volgens mij een goede dan.

Op 11-9-2019 om 09:54 zei Erwin.:

Ik had de aankondiging nog niet gezien haha

Ik vind hem leuk :)

Paar jaar te laat vrees ik. Maargoed hoop voor hem dat hij meer vrijheid krijgt.

Zul je zien dat volgende week Froome naar Bahrein wordt aangekondigd en hij weer mag gaan knechten.

Edited by Gert

13 minuten geleden zei Elano:

Dat gaat hij sowieso moeten doen toch? Neem aan dat Landa dé man is daar. 

Landa zal toch niet alle 3 de rondes rijden?

aldus Poels, die bij zijn nieuwe formatie meer voor eigen kans mag gaan in de Waalse klassiekers en grote rondes. In de Tour de France is Mikel Landa normaal gesproken de kopman.

52 minuten geleden zei Erwin.:

Of in welke andere grote ronde dan ook

Dit dus.

Had hem graag bij Jumbo gezien. Lekker Tom helpen in de laatste week. En dan lekker omkijken als Thomas, Bernal en Froome lossen [dreaming].

Ik denk dat Poels zelf eens goed in de spiegel moet kijken. Die man is toch niet geschikt als kopman in een grote ronde als je een serieus resultaat wilt behalen? Ideale knecht, zodat hij een keer kan laten lopen, maar absoluut niet goed genoeg als kopman voor een AK.

Een top 10 scoren in de Vuelta is voor hem wel het maximale denk ik.

Als hij dat bij deze ploeg een keer mag proberen te behalen is dat wellicht zijn beredenering.

26 minuten geleden zei Kavinos:

Waarom?

Die man wint toch niks meer. Vorig seizoen 1x gewonnen ergens in Afrika.

Citaat

“We zijn vereerd dat hij bij onze ploeg komt”, reageert ploegmanager Kjell Carlström. “We zijn ervan overtuigd dat hij weer kan gaan winnen bij ons in 2020, maar bovenal gaat zijn ervaring in de klassiekers en massasprints van pas komen. Zowel voor de andere renners als voor ons management.”

Die is dus ook niet echt gehaald om te winnen he. Als hij dat doet, is dat mooi meegenomen. 

Vorig jaar wel als dik verdiende renner uitgespeeld in de spurt en dit was treurig qua resultaten.

Die quote van Carlstrom laat een beetje in het midden wat zijn status gaat worden. Gun hem het allerbeste want een groot sprinter in het verleden. Maar zou zonde zijn als hij weer zo'n jaar met uitslagen fietst, zoals vorig seizoen, waarbij de kaart Greipel zovaak werd gespeeld.. Daarmee heb je alleen maar verliezers.

Citaat

Óscar Sevilla
Óscar Sevilla vierde in september zijn 43e verjaardag, maar van een afscheid van de wielersport wil de Spanjaard nog niet weten. Volgens Ciclo21 heeft hij namelijk bijgetekend bij Medellin, voor zijn vierde seizoen bij de Colombiaanse continental-ploeg. Sevilla maakte vooral begin jaren 2000 furore als klassementsrenner en werd daarin vice-winnaar van de Vuelta a España. Sinds elf jaar maakt hij deel uit van het continentale circuit, maar nog altijd duikt hij op in uitslagen van de grotere koersen. Zo werd hij dit jaar nog tweede in de .HC-koers Tour of Qinghai Lake.

_O_