Jump to content
Miz

Bevestigde transfers

Recommended Posts

Per 1 augustus mogen de transfers in het wielrennen officieel bekend gemaakt worden. Vanaf vandaag dus!

Het is dus wachten op de bevestiging dat Gilbert naar BMC trekt.

Enfin, Kenny Van Hummel trekt naar Vacansoleil, dat werd vandaag al wel bekend gemaakt!

Per 1 augustus mogen de transfers in het wielrennen officieel bekend gemaakt worden. Vanaf vandaag dus!

Het is dus wachten op de bevestiging dat Gilbert naar BMC trekt.

Enfin, Kenny Van Hummel trekt naar Vacansoleil, dat werd vandaag al wel bekend gemaakt!

Misschien beter om een lijstje te maken om meer overzicht te krijgen. zoiets ongeveer:

Kenny van Hummel - Vacansoleil

Stuart O'Grady - GreenEdge

Andreas Klöden trekt trouwens NIET naar Quick-Step. Hij heeft bijgetekend bij Radioshack.

Dit zou in principe toch gewoon in het algemeen wielernieuws-topic gepost kunnen worden? Ik bedoel, het is in het verleden altijd zo gegaan en zo heel veel transfers worden er toch niet meteen bekend gemaakt. Meestal komt dat pas na de Vuelta of het WK. ;)

Topic meer of minder maakt hier toch niet uit, aangezien er maar enkele topics zijn die frequent bezocht worden. De boel gaat er niet minder overzichtelijk op worden.

Gilbert nu misschien toch naar de nieuwe OP-QS ploeg? Of naar BMC zoals verwacht?

Hij zal wel naar BMC gaan. Althans dat hoop ik toch. Nu ja, ik hoop eigenlijk voor dat hij niet naar QuickStep gaat, schijtploeg!

Hij zal wel naar BMC gaan. Althans dat hoop ik toch. Nu ja, ik hoop eigenlijk voor dat hij niet naar QuickStep gaat, schijtploeg!

QS bestaat niet meer he ;)

Nee maar Lefevre en co staan daar nog steeds aan het roer dus ik moet er nog steeds niets van hebben. Ook al is het nu Omega Pharma-Quick Step.

Als je het duidelijk wilt hebben kun je beter in dit topic alleen de BEVESTIGDE transfers posten en geruchten en discussies gewoon in het normale topic ;)

Dat lijkt mij inderdaad een goed idee. Dus als een mod de titel kan veranderen naar 'Bevestigde tranfers' aub.

Ja het idee is heel goed, maar als dit tot oktober zo door zou gaan in dit topic dan weet ik zeker dat ik het overzicht alsnog kwijt ben :P

En waarom is QuickStep nu weer een schijtploeg ...

Lampre heeft het contract van Kaschechkin ontbonden.

Zal nu wel naar Astana gaan en hopelijk terug de oude tijden beleven :<

Volgens wielerupdate is Kaschechkin inderdaad naar Astana gegaan.

Vind het ook een goed topic, krijg je een mooi overzicht van de transfers. Heel handig. Maar ook wat Curly zegt, alleen de bevestigde transfers posten en niet al die discussies.

En waarom is QuickStep nu weer een schijtploeg ...

Om dezelfde reden dat Real Madrid een schijtploeg. Je hebt er wat mee of je hebt er helemaal niets mee. Lijkt me logisch...

Om dezelfde reden dat Real Madrid een schijtploeg. Je hebt er wat mee of je hebt er helemaal niets mee. Lijkt me logisch...

In het wielrennen vind ik dat minder logisch eigelijk.

Waarin verschilt het dan met voetbal? Je hebt ploegen die je graag hebt, en er zijn er die je niet kan uitstaan. Idem voor de spelers/renners.

Waarin verschilt het dan met voetbal? Je hebt ploegen die je graag hebt, en er zijn er die je niet kan uitstaan. Idem voor de spelers/renners.

Omdat het bij koers toch meer om een individueel renner gaat. Evans de persoon wint de Tour, niemand praat over BMC, om maar een voorbeeld te geven.

Ik ben niet echt fan van een team, gewoon van renners, maar ik zeg niet dat jij dat niet mag natuurlijk.

Maargoed, terug naar transfers dan maar.