Jump to content

Techno / Minimal

Jasper.
 Share

Recommended Posts

Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan.

Nee ik ben ook geen enorme Drumcode fan. Maar andere grote namen, hoevaak ze ook geboekt worden, kan ik altijd nog wel waarderen. Denk aan bijv. Ben Klock, Chris Liebing, Dax J, Maceo Plex, Marcel Dettmann en Blawan. Drumcode zou ik zelf ook wel negeren als ik zou gaan.

Heb het ook niet zo op drumcode, al draaide Ida Engberg echt een belachelijk goede set vorig jaar. Sta wel graag in het zonnetje als die er is, maar de muziek in de tenten is veel meer mijn smaak. Blawan, Dax J, Dettmann inderdaad ook.

Niet dat ik ga, maar is er dit jaar nog een hardtechno/schranz stage?

Nope. Is nogal wat gezeik over. Alweer

Ik ben bang dat weinig (indoor) feestjes de zaterdag van Electric Deluxe X Dystopian gaan overtreffen.. Man man man wat een sfeer en wat een sets. Speedy J all night long, afgeladen zaal en alleen maar goede platen. In de main room Rodhad met een 4 uur+ set, niet normaal. Support van alex.do en Subjected mocht er zeker ook wezen. Kan nog wel even doorgaan zo, maar kom woorden tekort. Heerlijk.

• bas2204 locked and unlocked this topic