Jump to content

Techno / Minimal

Guest

Recommended Posts

Mijn hemel Artefact was zo ontzettend gaaf en lomp, Falhaber b2b 74185# was in het begin nog flink beukende hele harde techno (absoluut geen hardtechno/schranz) en daarna tot 7 vol gas industrial pompen, wat een goed feest, wederom is Poema me ook uitstekend bevallen, goed geluid, paar ventilatoren en airco om onder te staan.

Ja was goed :D

Zie net zo'n filmpje van die set voorbij komen (falhaber) manman wat lekker zeg dat industrial.

Ja, er werden ook gewoon bv tracks van Catscan gedraaid, nou das gewoon hardcore :-D

Haha. Vind dat op t einde van een avond opzich ook wel lekker. Nog 1x ff tot t gaatje gaan. Snel weer feestje pakken :<

track van het filmpje dat ik zag. Echt zagen dan

Haha. Vind dat op t einde van een avond opzich ook wel lekker. Nog 1x ff tot t gaatje gaan. Snel weer feestje pakken :<

track van het filmpje dat ik zag. Echt zagen dan

Nja iets als Prednison Attack past ook prima op zo'n avond aan het einde, lekker lompe kicktool.

wW3fPx8DiNo

• 2 weeks later...
Wat zijn iedereens plannen met ADE? Ik wilde eigenlijk naar DGTL Kompakt, maar dat is helaas alweer uitverkocht..

Heb de week erna tentamen week dus daar hangt ook veel vanaf. Maar op woensdag strak of Figure Night, donderdag wil ik eigenlijk wel naar H7 warehouse voor Tresor. Zaterdag sws Semantica: Diez. 1 Ding staat wel vast en dat is dat we naar de tering gaan.

• 4 weeks later...