Jump to content

Techno / Minimal

Jasper.
 Share

Recommended Posts

Verknipt was best lekker, heb me goed vermaakt. Modder was wel jammer, maar goed te ontwijken. Cube Stage was chill maar ik had het idee dat het geluid daar wat zachter stond ofzo. Op een gegeven moment moest ik wel echt ff dimmen met mezelf haha, maar daarna ging het weer prima, vooral ook omdat het weer zo enorm meeviel. Vond Perc & Truss hun laatste stukje van hun set erg goed, verder Rebekah ook erg goed.

Pff Paul Kalkbrenner was afgelopen zaterdag echt genieten op Rock Werchter

Toevallig Disclosure gezien? Ben benieuwd hoe die waren. Wou zelf nog wel gaan, maar kon niet :/ Wou Flume en Parov Stelar wel nog eens opnieuw zien. En Lost Frequencies is een kennis van mij dus dat had ook fijn geweest. Het weer was ook niet super he haha.

True! Waar ga je nu spelen?

Stapje teruggedaan in provinciale, maar stapjes omhoog qua verloning :mrgy: Wouden we er erg graag bij dus gewoon maar gegaan, was beetje uitgekeken op m'n huidige team, had een nieuwe uitdaging nodig

Stuur nu maar via pb btw

Edited by Rossini'

• 2 weeks later...
Straks nog even lekker naar Paula Temple geweest @ Valkhof festival, nondeju wat ging dat lomp weer zeg :<

Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :<

Was goed hè? Ben daarna nog doorgegaan naar Doornroosje met o.a. Dettman, Kobosil en Ryan Elliot. Dat ging me er toch een potje lekker aan toe :<

Daar had ik dan helaas weer geen ticket voor, scheen dat er nog een illegale was onder de brug, maar ben ik niet meer heen gegaan.

Alleen jammer van de locatie...

Zaterdag mag ik ook weer. Lekker varen op het bootje. :love:

Mensen hier volgende week zaterdag nog naar Katharsis?

Ja daar had ik eerst ook interesse in, maar ben blij dat ik niet ga. Nu gewoon chille after bij iemand thuis (Y)

edit: bootje varen dus

• bas2204 locked and unlocked this topic