Jump to content

Techno / Minimal

Guest

Recommended Posts

Holy fuck, mag hopen dat iedereen die vandaag naar Awakenings ging bij Len Faki heeft gestaan? Sloot gewoon af met Faithless, die hele tent werd gek. :<

Zo niet verwijs ik je heel gauw hier naar, die hele set was geweldig trouwens.

Len Faki draaide inderdaad erg goed. Was laatst ook op soenda ook een bazenset toen. Volgende week zaterdag naar Carl Cox op Extrema outdoor. Nog zo'n baas die ik gezien moet hebben

Len Faki draaide inderdaad erg goed. Was laatst ook op soenda ook een bazenset toen. Volgende week zaterdag naar Carl Cox op Extrema outdoor. Nog zo'n baas die ik gezien moet hebben

Zou zeker naar Carl Cox gaan, altijd een baas en gaat volgens mij binnenkort met pensioen want hij draaide niet op Awake en ook niet op de ADE avonden van Awakenings. Zit volgens mij de hele zomer op Ibiza met zijn dikke reet.

Holy fuck, mag hopen dat iedereen die vandaag naar Awakenings ging bij Len Faki heeft gestaan? Sloot gewoon af met Faithless, die hele tent werd gek. :<

Zo niet verwijs ik je heel gauw hier naar, die hele set was geweldig trouwens.

Was vorig jaar wle zo'n figuur op FB die helemaal boos werd vanwege de naam 'pleinvrees' :r

Ik ben daar denk wel weer bij [MENTION=21191]Kyrill[/MENTION]; al fix ik tegen die tijd wel kaarten via ticketswap.