frietsaus Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Danke Karel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 mei 2016 Share Geplaatst 9 mei 2016 Danke Karel! Graag gedaan :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Kaartje gehaald voor Soenda Festival. :) Wie gaan er nog meer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ben ik helemaal bij. :< 'Thuiswedstrijd in het zonnetje'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 11 mei 2016 Share Geplaatst 11 mei 2016 Ik weet dat niet house topic is, maar iemand hier die nog een goede deephouse live set in de aanbieding heeft. Ben op zoek, en ben verliefd op deep house. Dus als iemand me ene handje kan helpen? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; @derest voel je getagd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Wil graag krijg alleen niemand mee. Zal vanmiddag eens wat posten @illias; pleinvrees sets zijn sowieso wel aanraders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 @Ilias.; check Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 mei 2016 Share Geplaatst 12 mei 2016 Buurman & Buurman ook altijd wel chille deephouse. Of U Know The Drill. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 13 mei 2016 Share Geplaatst 13 mei 2016 Line up Draaimolen Festival :< Ame, DJ Koze, Mano Le Tough, John Talabot, Tsepo b2b Pieter Jansen op main, echt absurd. Als een van deze heren in de buurt staat (excl Pieter Jansen, die ken ik niet zo goed), is dat een instant go (L) En dan voor de liefhebbers van techno Dax J, Steffi, Marcel Dettman, Speedy J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Dax J :< Man dat is echt oorlog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2016 Share Geplaatst 14 mei 2016 Lekere namen wel ja. Alleen weer jammer dat het hillegaar in Den Bosch is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 15 mei 2016 Share Geplaatst 15 mei 2016 Wie kan ik overhalen om te meeten in Nijmegen? https://www.facebook.com/events/1149114398462498/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 [soundcloud] [/soundcloud] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 mei 2016 Share Geplaatst 17 mei 2016 Wie kan ik overhalen om te meeten in Nijmegen? https://www.facebook.com/events/1149114398462498/ Niemand? Wel volgende week vrijdag hierheen https://www.facebook.com/events/1036165233088717/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 18 mei 2016 Share Geplaatst 18 mei 2016 helaas heb ik vrijdag al iets. Mensen die vrijdag naar Tram 10 willen? Kan plekken op gastenlijst fixen dus Pm bij interesse. :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 mei 2016 Share Geplaatst 20 mei 2016 Wie kan ik overhalen om te meeten in Nijmegen? https://www.facebook.com/events/1149114398462498/ Zou wel willen, maar heb al Soenda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 22 mei 2016 Share Geplaatst 22 mei 2016 Soenda was erg dik zeg. Heb Len Faki, DVS1, Marcel Fengler gezien en op het eind afgewisseld tussen Chris Liebing en Blawan. Draaiden allemaal heerlijk. Blawan was echt oorlog Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 mei 2016 Share Geplaatst 25 mei 2016 Godver k***** die line up van Katharsiss. Iedereen gaat dood daar. Denk dat we de oordoppen ook maar eens van stal halen, iig dood zonder dat we doof zijn geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 28 mei 2016 Share Geplaatst 28 mei 2016 Obscuur vs Artefect... Allemachtig wat een ongelooflijke teringherrie was het :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Wie gaan er eigenlijk naar Awakenings hier? Ik ga waarschijnlijk alleen de zondag, misschien zaterdag als dat lukt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Ben er zoals elk jaar zondag weer bij. (y) Weekender red ik niet meer. Word oud. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Wie gaan er eigenlijk naar Awakenings hier? Ik ga waarschijnlijk alleen de zondag, misschien zaterdag als dat lukt. Als ik nog kaartje kan fixen ga ik zaterdag, maar ff kijken hoever ik dan ben met leren. Week erna tentamens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Geloof dat het al uitverkocht is hé? Zal van de week even achter een kaartje aan gaan. Weet nog wel twee jaar terug, toen speelde Nederland tegen Mexico. Hadden ze een groot scherm geregeld aan de andere kant van zo een meertje, prima sfeer toen:D. Ga wel naar Edit denk ik van de week, geloof dat dat ook techno is hé. Meer mensen die daar aanwezig zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Weekend van volgende week Bob Moses en Mount Kimbie live/dj set zien op Best Kept Secret. Zin an _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 juni 2016 Share Geplaatst 9 juni 2016 Net kaartjes voor Summerpark Festival gewonnen. Wie draait er? Franky Rizardo! : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten