Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Techno / Minimal

Gast

Aanbevolen berichten

Ik weet dat niet house topic is, maar iemand hier die nog een goede deephouse live set in de aanbieding heeft. Ben op zoek, en ben verliefd op deep house. Dus als iemand me ene handje kan helpen? [MENTION=11733]Thierryvane[/MENTION]; [MENTION=12165]Justin[/MENTION]; @derest voel je getagd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Line up Draaimolen Festival :<

Ame, DJ Koze, Mano Le Tough, John Talabot, Tsepo b2b Pieter Jansen op main, echt absurd. Als een van deze heren in de buurt staat (excl Pieter Jansen, die ken ik niet zo goed), is dat een instant go (L)

En dan voor de liefhebbers van techno Dax J, Steffi, Marcel Dettman, Speedy J.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wie gaan er eigenlijk naar Awakenings hier? Ik ga waarschijnlijk alleen de zondag, misschien zaterdag als dat lukt.

Als ik nog kaartje kan fixen ga ik zaterdag, maar ff kijken hoever ik dan ben met leren. Week erna tentamens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geloof dat het al uitverkocht is hé? Zal van de week even achter een kaartje aan gaan. Weet nog wel twee jaar terug, toen speelde Nederland tegen Mexico. Hadden ze een groot scherm geregeld aan de andere kant van zo een meertje, prima sfeer toen:D.

Ga wel naar Edit denk ik van de week, geloof dat dat ook techno is hé. Meer mensen die daar aanwezig zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites