Chris.tiaan Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Vond Speedy J maar tegenvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Fiks iemand mij eens een paar lekkere Techno playlists aub _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Fiks iemand mij eens een paar lekkere Techno playlists aub _O_ Via spotify? Kan straks wel even wat sturen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Via spotify? Kan straks wel even wat sturen Maakt niet uit! Youtube mag ook, dan kan ik dat laten converten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Last-minute toch niet meer naar BTC gegaan, kon er de zin niet voor opbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 (bewerkt) [YOUTUBE]JA_6LzsZ4Sg[/YOUTUBE] 10 juli 2017 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Maakt niet uit! Youtube mag ook, dan kan ik dat laten converten hier iig de eerst :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 juli 2017 Share Geplaatst 10 juli 2017 Zondag weer eens Thuishaventje pakken. (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 juli 2017 Share Geplaatst 11 juli 2017 Pfffffffff die nieuwe EP van I Hate Models :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 13 juli 2017 Share Geplaatst 13 juli 2017 hier iig de eerst :p Waar blijft de rest :moop::mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 juli 2017 Share Geplaatst 25 juli 2017 (bewerkt) [URL="https://open.spotify.com/user/boydewit/playlist/5ZJaQKtOHQtkNtxuMJvrPE"]https://open.spotify.com/user/boydew...HQtkNtxuMJvrPE[/URL] Heel hard, wel lekker ( @Rossini' ) 25 juli 2017 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Heeft iedereen hier al een planning voor ADE? Staat voorlopig alleen nog Reaktor zondag op voor mij. Kan vrijdag geen vrij meer krijgen, dus heb mn kaarten zojuist op ticketswap gegooid. Twijfel nog om op zaterdag Hyte te pakken, maar wil de zondag ook weer een beetje fit in De Kuip zitten voor de klassieker... Lastige keuzes allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 27 juli 2017 Share Geplaatst 27 juli 2017 Echt totaal geen planning nog. Ga sowieso maar 1 feestje pakken, moet alleen ff kijken of ik wat op vrijdag of zaterdag pak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 28 juli 2017 Share Geplaatst 28 juli 2017 Heeft iedereen hier al een planning voor ADE? Staat voorlopig alleen nog Reaktor zondag op voor mij. Kan vrijdag geen vrij meer krijgen, dus heb mn kaarten zojuist op ticketswap gegooid. Twijfel nog om op zaterdag Hyte te pakken, maar wil de zondag ook weer een beetje fit in De Kuip zitten voor de klassieker... Lastige keuzes allemaal. Jup, toevallig vandaag kaarten gekocht voor Awakenings X Paul Kalkbrenner. :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 juli 2017 Share Geplaatst 29 juli 2017 Heeft iedereen hier al een planning voor ADE? Staat voorlopig alleen nog Reaktor zondag op voor mij. Kan vrijdag geen vrij meer krijgen, dus heb mn kaarten zojuist op ticketswap gegooid. Twijfel nog om op zaterdag Hyte te pakken, maar wil de zondag ook weer een beetje fit in De Kuip zitten voor de klassieker... Lastige keuzes allemaal. Reaktor beide en wss nog Token night of een feestje van ZeeZout ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 9 augustus 2017 Share Geplaatst 9 augustus 2017 Katharsis dit weekend. 2 van de beste avondjes ooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 10 augustus 2017 Share Geplaatst 10 augustus 2017 Vond Katharsis echt heel ziek, de 'experimentele' kant van de muziek is me erg goed bevallen kan ik zeggen. Eerste keer Dekmantel was ook behoorlijk ziek. Ancient Methods & Vatican Show en DVS1 100% de beste sets van het weekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 29 augustus 2017 Share Geplaatst 29 augustus 2017 Eindbaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 (bewerkt) Zaterdag Joris Voorn in Scheveningen, week erna naar Franky Rizardo in Scheveningen. :love:*100 30 augustus 2017 bewerkt door Chris.tiaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Volgende week zaterdag Smeerboel! #thuiswedstrijd _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 30 augustus 2017 Share Geplaatst 30 augustus 2017 Nog mensen die ik zaterdag op Pleinvrees kan tegen komen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 M'n festivalseizoen is al klaar. Balen. Als ik moet voetballen ben ik pas rond 6/7 op festival, beetje zonde van t geld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Iemand die Charlotte de Wit wel eens live gezien heeft? Is ze goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Iemand die Charlotte de Wit wel eens live gezien heeft? Is ze goed? Standaard plaatjes, standaard overgangen. Weinig spannends aan. Dan is die andere leading lady van de Belgische techno scene, Amélie Lens, veel meer aan te raden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2017 Share Geplaatst 31 augustus 2017 Standaard plaatjes, standaard overgangen. Weinig spannends aan. Dan is die andere leading lady van de Belgische techno scene, Amélie Lens, veel meer aan te raden. Duidelijk, bedankt (Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten