Pieter Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Rare gastrol van een oude bekende uit een andere serie in de nieuwe episode :cab: Hahaha tom [tekst]Ron... in 60 seconds[/tekst] zo mooi die kerel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 november 2012 Auteur Share Geplaatst 12 november 2012 Mike (d). Leuke ep. "What does Ulani even mean?" -"Cheerful" haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 16 november 2012 Share Geplaatst 16 november 2012 http://menshumor.spreadshirt.com/keep-calm-and-swanson-men-s-standard-weight-t-shirt-A10978966/customize/color/259 Even over dat kerstcadeau he.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Seizoen 4 afgezien. Ik ben volledig om. Net als bij The Office heeft ieder karakter wel 'iets', van het kleineren van Jerry tot April die stiekem best lief is. Love it. Nu alle eps van seizoen 5 binnenslepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 18 november 2012 Share Geplaatst 18 november 2012 Ligt het aan mij of is seizoen 3 niet even leuk als de voorgaande seizoenen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 0507 beste ep sinds tijden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 19 november 2012 Share Geplaatst 19 november 2012 Ligt het aan mij of is seizoen 3 niet even leuk als de voorgaande seizoenen? Ligt sowieso aan jou ;c Blijft hilarisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 De aflevering van gister _O_ Wow! Zo jammer dat de kijkcijfers tegenvallen en er wss geen nieuw seizoen komt. Ik hou van deze serie :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Komt er echt geen nieuw seizoen? Zou zonde zijn. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 :| :( ?? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 16 maart 2013 Share Geplaatst 16 maart 2013 Nouja, de kijkcijfers vallen gewoon heel erg tegen in Amerika :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Re: Parks & Recreation Ann Perkins in laatste aflevering litterally :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 De aflevering van gister _O_ Wow! Zo jammer dat de kijkcijfers tegenvallen en er wss geen nieuw seizoen komt. Ik hou van deze serie :love: Dat zou zuigen. :( Echt een heerlijke serie, zoals je in het Californication-topic zei lekker constant. Ben er toch wel van gaan houden, bedankt voor het zeggen door te zetten na seizoen 1. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 23 maart 2013 Share Geplaatst 23 maart 2013 De aflevering van gister _O_ Wow! Zo jammer dat de kijkcijfers tegenvallen en er wss geen nieuw seizoen komt. Ik hou van deze serie :love: :o, dat zou echt super zonde zijn van deze super serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 http://nbcparksandrec.tumblr.com/post/47743917764 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Geniaal ja. :D Sowieso weer een toppertje gisteren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 Ik heb weer een paar keer keihard moeten lachen inderdaad. Deze serie is voor mij wel een van de beste comedies die ik heb gezien, dat staat vast. Zoveel geniale karakter in 1 show :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 13 april 2013 Share Geplaatst 13 april 2013 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Laat er alsjeblieft een spin-off met Bert Macklin in de hoofdrol komen. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 3 mei 2013 Share Geplaatst 3 mei 2013 Laat er alsjeblieft een spin-off met Bert Macklin in de hoofdrol komen. :D Jaaa _O_ Ik heb weer genoten vandaag. Mona Lisa en Jean Ralphio :-D En Macklin was ook geweldig inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Was dit het nu voor de serie? :( Bert Macklin, FBI (h) wat een beest. Zoveel mooie personages gaan verloren als dit stopt he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Gister met S2 begonnen... Tom is geweldig... in E2 noemt ie alle bloemen die Leslie aanwijst rapper namen:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Trecka Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Was dit het nu voor de serie? :( Bert Macklin, FBI (h) wat een beest. Zoveel mooie personages gaan verloren als dit stopt he Er zijn volop geruchten en hints dat er een zesde seizoen komt. 1+1=6. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ik hoop het wel, ja, de serie wordt steeds beter. Alleen al met zoeken naar Parks & Rec gifjes ben je wel ff zoet. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Er zijn volop geruchten en hints dat er een zesde seizoen komt. 1+1=6. ;) Ik hoop het toch echt :pray: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten