Vegas Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 Verkooppraatje [MENTION=340]Lange[/MENTION]: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 1 september 2012 Share Geplaatst 1 september 2012 :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 2 september 2012 Share Geplaatst 2 september 2012 Ik heb gisteren de eerste drie afleveringen van seizoen 2 gezien. Gelijk al een pak beter dan seizoen 1, dus dat belooft wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Aan seizoen 4 begonnen, je gaat echt van de personages houden, net als bij The Office. Zo briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 september 2012 Share Geplaatst 5 september 2012 Veel overeenkomsten met The Office inderdaad. De meeste karakters hebben wel iets, net als bij The Office, waar eigenlijk álle karakters écht iets hebben. Nu vind ik Mark en Ann misschien nog iets te normaal t/m S02E10), maar dat is op zich wel oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 10 september 2012 Share Geplaatst 10 september 2012 Zag die gisteren of eergisteren ook, heerlijk ja. (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Het is weer begonnen. Eindelijk. :D :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 22 september 2012 Share Geplaatst 22 september 2012 Eergister begonnen. Ga vandaag aflevering 3 van S1 en verder kijken erg leuk. Amy Poehler is geweldig als Leslie en Ron Swanson speelt ook erg goed. Verder geniet ik enorm van Rashida Jones <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 23 september 2012 Share Geplaatst 23 september 2012 Qua uiterlijk of haar rol? :cab: Want ik zou haar niet missen, eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 25 september 2012 Share Geplaatst 25 september 2012 Weer begonnen _O_ Ron en Pig Tom :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Qua uiterlijk of haar rol? :cab: Want ik zou haar niet missen, eigenlijk. Heb je nou over Amy Poehler of Rashida Jones? Amy vind ik qua rol heel leuk en Rashida als uiterlijk.... Ben nu klaar met seizoen 1 sinds paar dagen. Zag op whatiwatch,net dat seizoen 1 nog laagst van de eerste 4 wordt beoordeeld. Ga snel seizoen 2 en 3 downloaden en kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 26 september 2012 Share Geplaatst 26 september 2012 Heb je nou over Amy Poehler of Rashida Jones? Amy vind ik qua rol heel leuk en Rashida als uiterlijk.... Ben nu klaar met seizoen 1 sinds paar dagen. Zag op whatiwatch,net dat seizoen 1 nog laagst van de eerste 4 wordt beoordeeld. Ga snel seizoen 2 en 3 downloaden en kijken. Rashida had ik het over :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 september 2012 Share Geplaatst 28 september 2012 Sowieso mooiste personage na Jean Ralphio :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 (bewerkt) Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [MENTION=33]Pieter[/MENTION] en [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]: ik ben om. Bedankt. Zitten echt wat baasjes tussen. Aan het begin (S01) leek het me echt een rip-off van The Office US, maar nu is Leslie Knope toch echt anders dan Michael Scott en zijn Ron, Tom en Andy keiharde bazen. Wat wel is overgebleven van The Office US is positief: ieder karakters is wel tof. Naja, ik vind Anne en Ben (bijna einde S03) nog niet echt heel tof, maar bijfiguren als Jerry, Chris en Donna zijn op hun manier allemaal wel grappig. 8 oktober 2012 bewerkt door vinnypassy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Terecht, bovenmatig terecht Vinny. Het nieuwe seizoen is ook weer zeer sterk begonnen m.i. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 8 oktober 2012 Share Geplaatst 8 oktober 2012 Goeie, moet dit weer eens oppakken, ergens vergeten halverwege seizoen 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 9 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 9 oktober 2012 Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee [MENTION=33]Pieter[/MENTION] en [MENTION=6129]Daniël.[/MENTION]: ik ben om. Bedankt. Zitten echt wat baasjes tussen. Aan het begin (S01) leek het me echt een rip-off van The Office US, maar nu is Leslie Knope toch echt anders dan Michael Scott en zijn Ron, Tom en Andy keiharde bazen. Wat wel is overgebleven van The Office US is positief: ieder karakters is wel tof. Naja, ik vind Anne en Ben (bijna einde S03) nog niet echt heel tof, maar bijfiguren als Jerry, Chris en Donna zijn op hun manier allemaal wel grappig. Haha Tom Haverford face, zit hier ook in het repertoire hoor. Je vergeet nog wel April, ook zeer grappig. En uiteraard Jean motherfucking Ralphio! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 (bewerkt) Halverwege seizoen 4, begin van de week weer opgepakt, zovaak hardop lachen :D Net de slotscene met Jean Ralphio bij dat accountantskantoor, huilen :-D Mijn favo comedy met the League en Modern Family Die Bowling episode met Ron vs. Tom :D hilarisch echt. 25 oktober 2012 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Iemand die bij is met deze serie en wekelijks kijkt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ikkeh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 31 oktober 2012 Share Geplaatst 31 oktober 2012 Iemand die bij is met deze serie en wekelijks kijkt? Uiteraard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 31 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 31 oktober 2012 idem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 2 november 2012 Share Geplaatst 2 november 2012 Waarom geen epidose deze week :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 2 november 2012 Auteur Share Geplaatst 2 november 2012 Volgens IMDB wel, maar kan m nergens vinden :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten