Ilias. Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Zometeen weer ffkes bekijken: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Vajazzle:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Haha superaflevering, weer flink gelachen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Mja hij was leuk, maar vind het steeds minder boeiend worden eigenlijk. Vond 2 nog het beste. Mis Radon gewoon. Thad is ook niet meer leuk. Of nou, wel leuk, maar niet HAHAIHAHAIAIHHAIOOOOOOOOOOOOOOOHOHOHOHOHOHOHOOHAHAHAHAH-leuk. Zoals in seizoen 2 in die kelder _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Krijg beetje het gevoel dat ze vooruitlopend op het feit dat Thad in zijn 4e jaar zit na dit seizoen weg gaat en ze daarom proberen om hem wat minder uitgesproken te laten zijn en Alex meer de absolute hoofdrol te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 13 oktober 2011 Share Geplaatst 13 oktober 2011 Tell me I'm a star. Tell me I'm a star! :mrgy: Geweldig. :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 14 oktober 2011 Share Geplaatst 14 oktober 2011 Dat einde van die aflevering met die nerds, echt stukgaan hier :mrgy: hoe marty ook lacht terwijl die dean wordt volgespoten, mooie beelden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 oktober 2011 Share Geplaatst 16 oktober 2011 mn favoriete scene tot nu toe hoor :mrgy: daaaamn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Mary fucking Jo : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 17 oktober 2011 Share Geplaatst 17 oktober 2011 Seizoen 2 nu ook afgekeken, die seasonfinal ook, geniaal :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 [spoiler=Episode 6]''Wait, wait!! What about the Forcefield?'' :-D Black Thad :-D Leuke episode weer :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Zo dan, jij bent er vroeg bij. De download staat bij mij iig aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Kon vanwege de pijn niet meer slapen, had hem al binnen toen hij nog bezig was met uitzenden aan de westkust van America (Oost loopt 1 uur voor). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Lekker wijf weer zeg damn : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Lekker wijf weer zeg damn :< Wou net zeggen. Dan denk je dat 't niet beter kan, en dan trekken ze weer een blik lekkere wijven open :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Geniale aflevering zeg, genieten _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ben bezig met vertalen voor mijn vriendin, dus mochten mensen behoefte hebben aan Nederlandse sub, zeg het even dan drop ik hem vanavond online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Ben bezig met vertalen voor mijn vriendin, dus mochten mensen behoefte hebben aan Nederlandse sub, zeg het even dan drop ik hem vanavond online. Gooi hem er maar op, met Subs snap ik het toch een klein beetje meer. Aflevering 6 is aan het downloaden, kijk em vanavond wel:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jelle. Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Hoezo vertalen, je vriendin kan toch wel basic engels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Met die forcefield :-D_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattijs. Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Kevin haha. Leuke aflevering weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 20 oktober 2011 Share Geplaatst 20 oktober 2011 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, die meid. Met die stripperpole. Sjongejonge :< en die preview :-D eindelijk is Sammy weer een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Hoezo vertalen, je vriendin kan toch wel basic engels... Blaat, ze heeft er gewoon moeite mee. En zo'n basic Engels is het niet hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezus, die meid. Met die stripperpole. Sjongejonge :< en die preview :-D eindelijk is Sammy weer een baas Sammy sowieso _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 21 oktober 2011 Share Geplaatst 21 oktober 2011 Geniale episode en die Stephanie :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten